Kiedy dzieci powinny zaczynac nauke w szkolach?

181. Data: 2009-10-28 09:11:32

Temat: Re: Kiedy dzieci powinny zaczynac nauke w szkolach?
Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik gazebo napisał:

> oj nie sadze, musialbym poszukac, byla wymieniona w FAQu prega

poszukalem: Alex Jańczak, i przykladowe streszczenie:
http://tinyurl.com/yjmzje7

--
bla

182. Data: 2009-10-28 09:16:02

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aicha napisał:

> W faqu'05 są wymienione tylko dwie ortofaszystki :) Może byłoby mi
> łatwiej, jakbyś napisał czego to streszczenia - a może nie, nie mam tam
> zbyt długiego stażu.

no ja gdzies od 2001, ale juz dawno tam nie zagladam, zniesmacza mnie to
co jest

--
bla

183. Data: 2009-10-28 10:39:36

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" napisał:

> poszukalem: Alex Jańczak, i przykladowe streszczenie:
> http://tinyurl.com/yjmzje7

Dzięki. Tego (tej) faktycznie nie znam/nie kojarzę :)

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

184. Data: 2009-10-28 10:45:59

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

> Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

Ale świadomej... :-)

185. Data: 2009-10-28 10:51:09

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aicha napisał:

> Dzięki. Tego (tej) faktycznie nie znam/nie kojarzę :)

zaginela w odmetach sieci :)

--
bla

186. Data: 2009-10-28 11:01:29

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Chiron <e...@p...com> tak oto plecie:

> Chironku, kochanie, uderzenia gorąca masz? Bo o zespół zupy w sześciu
> garach Cię nie podejrzewam. A podejrzanie co i rusz każden wątek na psp
> staje się dla Ciebie konfliktowym...

Qrko- jeśli słowa nie będą znaczyły to, co znaczą, to porozumienie między
ludźmi nie będzie możliwe- bo i jak? Zauważył to już Konfucjusz.
Teraz zapraszam Ciebie, abyś to odniosła do tego, że co i rusz każden wątek
na psp staje się dla mnie konfliktowym.
Proszę także o wyjaśnienie mi istoty konfliktu pomiędzy nami (skoro uważasz,
że taki istnieje)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

187. Data: 2009-10-28 11:16:54

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> [...]
> wątek na psp staje się dla mnie konfliktowym.
> Proszę także o wyjaśnienie mi istoty konfliktu pomiędzy nami (skoro

Widzisz coś, czego nie ma. Nigdzie nie stwierdziłam konfliktu pomiędzy nami.
Poza jedną "akcją" (za którą się zresztą pokajałam) nie nastaję na Ciebie.
Mnie na wścieklicę czasem pomaga ruch, np. gruntowne sprzątanie w domu. Może
też być seks.

Qra

188. Data: 2009-10-28 11:24:46

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

[ciach ciach ciach dużo dyskusji]

> [...]
> było kiedyś, kiedy mąż zarabiał, a kobieta była w domu.
> Poza tym kto każe kupowac mieszkanie - powszechnie mieszkało się w czyn
> szowycm budownictwie i żyło się.
> Wszystko złe się wzięło z "dawania" m.in. mieszkań zakładowych - ludzie się
> nauczyli, że jak chłop nie zarobi, to i tak KTOŚ na to da. Więc chłop
> olewał prace, bił babę gdy zupa za słona, żłopał piwsko pod sklepem i miał
> gdzieś - wiadomo było, że najwyżej opieka społeczna mu się zajmie
> dzieciakami, a może i je zabierze w krainę państwowowychowawczej

A ja to się w tym wątku z Ikselką... zgadzam :-)

Stalker

189. Data: 2009-10-28 11:35:20

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ciebie.
> Mnie na wścieklicę czasem pomaga ruch, np. gruntowne sprzątanie w domu.

Wiesz- dlatego zaskoczyło mnie (jak zrozumieć?) stwierdzenie Twoje, że nie
chcesz być kalką michała. Oprócz tego- piszesz, że co wątek to konflikt-
więc tym bardziej spytałem

serdecznie pozdrawiam

Chiron

190. Data: 2009-10-28 11:52:28

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Oct 2009 09:46:56 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Czemu? Mnie to też dotyczy.
>
> Qra

Oranie? To określenie jest dwuznaczne i o to biega.
--

Ikselka.

Robax'owi
Re: r o z w ó j umysłowy i duchowy (etyczny)
Re: Zapamiętajcie '' Branice '' Obóz koncentracyjny założony i prowadzony przez księży na początku 20 wieku w Polsce.
n-k czyli nasza-klasa
TYN NIKAKI MIHAJLO...