Kiedy dzieci powinny zaczynac nauke w szkolach?

201. Data: 2009-10-28 12:16:15

Temat: Re: Kiedy dzieci powinny zaczynac nauke w szkolach?
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Oranie? To określenie jest dwuznaczne i o to biega.

A!!! Trza od razu było, że idzie o radełko!!!

Qra

202. Data: 2009-10-28 12:30:12

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Bo ja nigdzie z transparentem, że szkoła ma być obowiązkowa i bezpłatna,
> nie szłam w pochodzie.

Pokaż mi, gdzie Ci to zarzuciłem- lub choćby tak Cię odebrałem- i piszę
wielkie przeprosiny

serdecznie pozdrawiam

Chiron

203. Data: 2009-10-28 13:08:46

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Pokaż mi, gdzie Ci to zarzuciłem- lub choćby tak Cię odebrałem- i piszę
> wielkie przeprosiny

Chironku, złociutki, Ty mi nie każ teraz przeszukiwać zasobów juzneta...
Może wieczorem, może mi się znajdzie przypadkiem... Na razie mam dość życia
i bez tego.

Qra

204. Data: 2009-10-28 14:30:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Oct 2009 16:51:54 +0100, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał w wiadomości

> Ja też jestem seksistą: uważam, że kobiety mają więcej praw, niż mężczyźn -
> a powinny mieć ich jeszcze więcej

...w tym do niechodzenia do pracy :-)

--

Ikselka.

205. Data: 2009-10-28 14:33:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Oct 2009 20:00:42 +0100, Chiron napisał(a):

> Kobieta IMO powinna być panią i ozdobą domu- a nie ma być zmuszana
> do jakiejś pracy za biurkiem czy układania w półkach sklepowych.

Mniam 3-)
--

Ikselka.//ozdoba i pani

206. Data: 2009-10-28 14:47:02

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Oct 2009 12:01:29 +0100, Chiron napisał(a):

> (...)

Chiron:
> Proszę także o wyjaśnienie mi istoty konfliktu pomiędzy nami (skoro uważasz,
> że taki istnieje)

Konflikt... interesów ;-P

--

Ikselka.

207. Data: 2009-10-28 14:50:16

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Oct 2009 12:24:46 +0100, Stalker napisał(a):

> XL wrote:
>
> [ciach ciach ciach dużo dyskusji]

> A ja to się w tym wątku z Ikselką... zgadzam :-)
>
> Stalker

Czasem to jednak warto spaść z krzesełka. Wgramoliłam się znów, choć z
niejakim trudem :-)
--

Ikselka.

208. Data: 2009-10-28 14:52:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Oct 2009 12:35:20 +0100, Chiron napisał(a):

> [...]
> chcesz być kalką michała. Oprócz tego- piszesz, że co wątek to konflikt-

Chironie, ja nieco pobocznie: Ty zwróć tylko uwagę, co tak naprawdę służy
kobiecie, coś, co ona sobie tylko czasem uświadamia... Dom, dom, dom!
:)
--

Ikselka.

209. Data: 2009-10-28 14:56:25

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Oct 2009 12:58:18 +0100, gazebo napisał(a):

> widac mlodsza jestes niz wyglasz

Chyba tak, bo nie rozumiem.
--

Ikselka.

210. Data: 2009-10-28 14:56:28

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Chironku, złociutki, Ty mi nie każ teraz przeszukiwać zasobów juzneta...
> Może wieczorem, może mi się znajdzie przypadkiem... Na razie mam dość

Ależ niczego Ci nie nakazuję. Szkoda czasu- nie znajdziesz

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Robax'owi
Re: r o z w ó j umysłowy i duchowy (etyczny)
Re: Zapamiętajcie '' Branice '' Obóz koncentracyjny założony i prowadzony przez księży na początku 20 wieku w Polsce.
n-k czyli nasza-klasa
TYN NIKAKI MIHAJLO...