Kiełbasa ze słoika - groźne błędy na blogach.

11. Data: 2016-11-24 22:57:35

Temat: Re: Kiełbasa ze słoika - groźne błędy na blogach.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 24 Nov 2016 22:50:12 +0100, Jarosław Sokołowski napisał(a):

> [...]

Mogą być jeszcze w bakteriach - no ale nie na tym blogu raczej, więc
wyznamienniłam.

12. Data: 2016-11-24 23:23:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 24 Nov 2016 22:57:35 +0100, Ikselka napisał(a):

> Mogą być jeszcze w bakteriach - no ale nie na tym blogu raczej, więc
> wyznamienniłam.

Na ww. blogu funkcjonuje też tajemnicza "ziemna woda" - aż w dwóch
miejscach w tekście, więc to chyba literówka jednak nie jest. Może znasz
coś takiego?
3-]

13. Data: 2016-11-24 23:33:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 24 Nov 2016 22:44:29 +0100, Ikselka napisał(a):

> ...tylko o ludzi bez podstaw w wykształceniu. A że takich obecnie jest
> znakomita większość, więc szkody, jakie wyrządza nierzetelny blog, mogą być
> ogromne i mogą nastąpić wręcz ofiary w ludziach.

> Otóż to - niepublikowanie uwag służących bezpieczeństwu ślepo ufających
> autorowi bloga użytkowników nie świadczy o dobrej intencji całego bloga.

Zamieściłam ostatni komentarz:

"Małgorzata says

24 listopada 2016 at

Your comment is awaiting moderation.

Chciałabym też nadmienić edukacyjnie, że temperatura 85 st. C , jak już
pisałam, ma rację bytu tylko przy tradycyjnych wędzonkach, które się po
uwędzeniu parzy w wodzie o tej temperaturze. No ale to jest WĘDZONE mięso,
a nie surowe, jakie (także w Pani przepisie) daje się do słoi! Słoikowe
mięsne przetwory wymagają 100 st. C i to trzykrotnie. Przede wszystkim ze
względu na jad kiełbasiany, ale też na możliwe pasożyty. Strzeżonego... itd.
Tak więc proszę nie pisać głupstw, bo te biedne kobiety, w większości
niewykształcone w zakresie biologii ze szkoły podstawowej, które czytają
Pani blog, ufają Pani bezgranicznie. Dlatego blog to jest wielka
odpowiedzialność - i dlatego ja się nie ważę bloga zakładać. Jednak
niestety nie wszyscy mają takie poczucie odpowiedzialności jak ja, a
szkoda...
"

14. Data: 2016-11-25 13:26:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Moje słoiki do konserw mięsnych kupiłam te - po jeden złoty i pięć groszy:
> https://www.tradismak.pl/pl/p/Sloik-szklany-a-350-ml
/366

Dodam - pojemność idealna dla dwóch osób na kolację i śniadanie, albo dla
jednego łasucha np. na jednodniowy pobyt na rybach :-)

--
XL

Tradycja a kuchni
Wyciskarki złudzeń.