Kilka uwag o reformie służby zdrowia

11. Data: 2018-01-18 11:22:36

Temat: Re: Kilka uwag ... ad 7 krew
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O standardach od dawna się mówi.
> Ale ich generalnie nie ma. To już nawet
> nie o pacjenta chodzi, tylko by było wiadomo za co płaci NFZ.

Pacjent najmniej ważny?

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

12. Data: 2018-01-18 11:26:02

Temat: Re: Kilka uwag ...ad 8 zwrot za badanie na koszt pacjenta
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli nadal chcesz standardów.
> krajach podobno są.

NIe tylko standardy sa niezbędne ale i jawność i dostępność opisu.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

13. Data: 2018-01-18 11:30:56

Temat: Re: Kilka uwag...ad 9 leki bez recpty
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zdecydowanie jestem przeciwny.
> O ile sie orientuję - nie jestem lekarzem
> - branie antybiotyków bez potrzeby
> lub w niewłaściwy sposób jest groźne
> nie tylko dla samego biorącego
> (bo tu bym nawet przyznał Ci racje), ale
> dla wszystkich,
> bowiem może dojść do mutacji drobnoustrojów powodujących
> te choroby.

Podobnie jak aspiryn, albo leki antywirusowe dostepne bez recepty(HascoVir,
elopiryna zdaje się) , często bardziej szkodliwe i też mogące hodować
odporne na leki szczepy wirusa.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

14. Data: 2018-01-18 11:34:17

Temat: Re: Kilka uwag...ad10 pisemna diagnoza itp
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zlecone badania i leki dostaje. Resztę może sobie dostać poprzez
> skserowanie swojej kartoteki z wpisem.

Alternatywne metody leczenia nie są w karcie.
Diagnoza jest jak medyk ma doby humor.
Idzie o to by MUSIAŁ to wypełnić.
A nie obijał się pasożyt.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

15. Data: 2018-01-18 11:38:31

Temat: Re: Kilka uwag...ad 11 sądy lekarskie
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sądy lekarskie są wewnętrzną sprawą lekarzy
>i pacjenci nepowinni sobie
> tym zabierać czau.

Co za bzdury piszesz.
Jak wewnętszną? To wcale nie dotyczą pacjenta?

W sądzie lakarskim pacjent pisze do odpowiedniego odziału sądu.
Sąd pszesłuhuje pacjenta (czyli pacjent jest wzywany, traci czas)
a potem i tak medycy dewiańci , nieuki i pasożyty dalej niszczą
społeczeństwu zdrowie.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

16. Data: 2018-01-18 11:40:33

Temat: Re: Kilka uwag...ad 12 egzaminy lekarskie
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Lekarz zdaje masę egzaminów.Nie wymyślisz systemu idealnego.

Ten na prawo jazdy jest lepszy.
I nie tszeba go wymyślać, tylko pytania zminić.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

17. Data: 2018-01-18 11:42:24

Temat: Re: Kilka uwag...ad 13 ciuholandy
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To niemożna wyprać kupionych ciuchów?

Nie wszystkie zarazki giną w 60 st celcjusza,
pewnie nie giną nawet w 100.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

18. Data: 2018-01-18 11:44:20

Temat: Re: Kilka uwag...ad 14 jod
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co Ci jod przeszkadza? - pytam po prostu.

Wielu ludziom pszeszkadza jod.
Ludzie z niedoczynnością tarczycy, haszimoto, ludzie uczuleni na jod - np
wysypka bez objawu związanego z tarczycą..

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

19. Data: 2018-01-18 13:52:55

Temat: Re: Kilka uwag o reformie służby zdrowia
Od: Sonn <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W dniu 17-01-18 o 20:42, Stokrotka pisze:

Zakładam, że nie wiesz z CZYM dyskutujesz?
I tylko nie wiem po co karmisz niedorozwiniętego umysłowo trolla?
Mam nadzieję, że to co poodpisywała uzmysłowi ci, że masz do czynienia z
kretynką i trollem.

--
Sonn

20. Data: 2018-01-18 14:44:42

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-01-18 o 13:52, Sonn pisze:

> Zakładam, że nie wiesz z CZYM dyskutujesz?
> I tylko nie wiem po co karmisz niedorozwiniętego umysłowo trolla?
> Mam nadzieję, że to co poodpisywała uzmysłowi ci, że masz do czynienia z
> kretynką i trollem.

Nie wiem po co się tak produkujesz. Jak tylko zobaczysz gdzieś jej post
to od razu napadasz.
Nie masz funkcji KF? Ilość postów do czytania Ci się zmniejszy.

--
animka

Re: Kilka uwag ... ad 5 pisemna zgoda na każde badanie
Re: Kilka uwag o reformie służby zdrowia
Re: Kilka uwag o ad 2 nagrywanie wizyty
Re: Kilka uwag ad 1 anonimowość
ilość krwi do badania