Kim jestesmy poza kuchnia

1. Data: 2002-04-29 15:17:43

Temat: Re: Kim jestesmy poza kuchnia
Od: "Cezary Bartosiński" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja jestem kolejarzem w POLSCE i żadna Ameryka mnie nie interesi. Jem i
śpię jak nada i żyję troszkę skromniej z tąd moje dotychczasowe przepisy -
proste szybkie i smaczne- i nie drogie. Mam tego całe księgi!!!!!!!!!!!

1. Data: 2002-04-29 15:22:53

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> Nieee, Post teraz wyklada Technische Grundlagen der Informatik na TU
> Berlin, ;-) z czego zreszta mam w lutym poprawke :-((

nie znam człowieka. Ale też już kilkanaście lat temu skończyłem
elektrotechnikę i informatykę na ww uczelni.

Waldek

1. Data: 2002-04-29 15:40:00

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Nieee, Post teraz wyklada Technische Grundlagen der Informatik na TU
>Berlin, ;-) z czego zreszta mam w lutym poprawke :-((
>
>Mikie

eee, nasz inny, ten to byl straszny z tej gramatyki transform....

brr, Krysia
K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com The #1 Newsgroup Service in the World!
-----= Over 100,000 Newsgroups - Ulimited Fast Downloads - 19 Servers =-----

1. Data: 2002-04-29 15:54:35

Od: "Ewa" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja mam stronę http://members.chello.pl/m.hulewicz/
a z zawodu jestem prawnikiem i zajmuję się prawem z zakresu ochrony
zdrowia:)
a pit wczoraj w nocy wypełniłam dzięki programowi pity:)))
Ewa

1. Data: 2002-04-29 16:07:18

Od: Mikie <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

> eee, nasz inny, ten to byl straszny z tej gramatyki transform....

Nasz jest jeszcze straszniejszy. Jego glowna bronia jesz nuuuuuda...
Spokojny, rytmiczny sposob mowienia.
O tranzystorach, diodach i innych kapazitaetach...
Super kuracja na bezsennosc :-)
Brrr!

Mikie

1. Data: 2002-04-29 16:15:34

Od: Mikie <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

> nie znam człowieka. Ale też już kilkanaście lat temu skończyłem
> elektrotechnikę i informatykę na ww uczelni.

Professor Dr.-Ing. Hans-Ulrich Post
Nic wiecej mi o nim nie wiadomo :-))
Ale sie dowiem na uni i wysle na priv (samego mnie zaciekawilo, kto zacz)

A swoja droga: na TU dyplom a znioslo az na FU? Taaaki kawal drogi! ;-))

Mikie

1. Data: 2002-04-29 16:40:45

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 29 Apr 2002 02:15:02 GMT, "katarzyna sornat"
<k...@p...net> wrote:

>Mikolaj Rej sie w grobie przewraca.
>
>katarzyna

On sie nie tylko przewraca , on drgawki ciagle ma...
;->>>>

Art(Gruby)
Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2002-04-29 16:43:31

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 29 Apr 2002 14:43:52 GMT, "katarzyna sornat"
<k...@p...net> wrote:

>tak myslalam:-), w kazdym razie dziekuje za wyjasnienia.
>katarzyna

Pamietaj my (Polacy) zawsze lubilismy makaronizmy...gdyby nie one,
Reja by nie bylo...moze zatem cos dobrego sie z tych , tfu , pitow ,
wylegnie...
;-))

Art(Gruby)
Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2002-04-29 17:30:47

Od: "Monika B-W" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@w...net> napisał w wiadomości

Jak wszyscy to wszyscy, Baćka tez... Z wyksztalcenia inzynier (od
ochrony srodowiska), pracuje w rodzinnej firmie www.pompy.pl (niestety
wciaz stara wersja strony) moje najwieksza pasja to
www.pompy.pl/wiktor (tj. tytulowy bohater, nie sama strona, ktora
Wujek, czyli moj Brat obiecal niezwlocznie uaktualnic). Pochwale sie
tez stronami mojego Taty, bo sa naprawde ladne: www.beagle.pl,
www.catulus.pl.

:-) Monika

1. Data: 2002-04-29 18:47:29

Od: "katarzyna sornat" <k...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Art(Gruby) wrote in message ...

>Pamietaj my (Polacy) zawsze lubilismy makaronizmy...gdyby nie one,
>Reja by nie bylo...<

no nie wiem, wg, mnie to my Polacy mamy nieuzasadnione kompleksy, ktore
zagluszamy mania wielkosci, ale to juz zupelnie NTG, wiec milkne.
katarzyna

Przypalona kapusta
ciasto na pizze
śledż pod szubą vel pod pierzynką