Kim jestesmy poza kuchnia

1. Data: 2002-04-29 19:06:31

Temat: Re: Kim jestesmy poza kuchnia
Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> Hmmm..., szkoda ze nie znasz, bo wlsnie u profesora Tudruja mam
niezaliczony egzamin

> Moze jakbys go znala, to by sie jakos dalo przekonac ;)
> Smieszny zbieg okolocznosci :)))
> Gosia
>
> Niesamowite... no, przykro mi. W kazdym razie to jednak na pewno nie
rodzina...Ale zbieg okolicznosci niespotykany.

******
m-gosia
******

1. Data: 2002-04-29 19:40:08

Od: "GoniaP" <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pochwale sie
> tez stronami mojego Taty, bo sa naprawde ladne: www.beagle.pl,
> www.catulus.pl.

:)) Moja ulubiona strona. Uwielbiam beagle. Wlasnie staram sie rozmnozyc
swojego, to znaczy bardzo bym chciala, zeby moja suczka miala male, bo jeden
w domu to stanowczo za malo ;)
Beagle sa takie cudowne :) Ciesze sie ze na tej grupie oprocz mnie sa inni
wielbiciele tej rasy :)))
Pozdrawiam
Gosia (i Axa)

1. Data: 2002-04-29 19:45:47

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 29 Apr 2002 18:47:29 GMT, "katarzyna sornat"
<k...@p...net> wrote:

>no nie wiem, wg, mnie to my Polacy mamy nieuzasadnione kompleksy, ktore
>zagluszamy mania wielkosci,

I tutaj sie zgodze...

>ale to juz zupelnie NTG, wiec milkne.
>katarzyna

Prosze, mow do mnie jeszcze...co jakis czas napisz "sledz" to i na
temat bedzie...
;-))))

Art(Gruby)
Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2002-04-29 20:45:52

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Prosze, mow do mnie jeszcze...co jakis czas napisz "sledz" to i na
>temat bedzie...
>;-))))
>
>Art(Gruby)
>Abyssus abyssum invocat.

Czy Tobie TYLKO sledzie na mysli? Zwyrodnialy jakis jestes czy
jak?

Krysia, Free the Herring!
K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com The #1 Newsgroup Service in the World!
-----= Over 100,000 Newsgroups - Ulimited Fast Downloads - 19 Servers =-----

1. Data: 2002-04-29 20:57:49

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Pytanie czysto retoryczne...
;-))))

Art(Gruby)
Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2002-04-29 21:04:02

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Pytanie czysto retoryczne...
>;-))))
>
>Art(Gruby)
>Abyssus abyssum invocat.

ach! nie zawiodles mnie

Krysia
Give Freedom Back to Sledz

1. Data: 2002-04-29 21:26:38

Od: Mikie <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

> Krysia
> Give Freedom Back to Sledz

Chyba skopiuje ten watek i wysle do Darka Sledzia (jakby kto nie
wiedzial - polski zuzlowiec) :-)

Mikie

1. Data: 2002-04-30 05:55:50

Od: Aleksander Kłosiewicz <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@w...net> napisał w
wiadomości news:3CC9DE18.7A0741CA@west.net...
> Znacie mnie jako osobe gotujaca i piekaca i wymadrzajaca sie na
tematy
> kuchenne. Ale przeciez wiekszosc zycia spedzam przed komputerem
> wykonujac prace graficzne dla roznych klientow. Jak kogos
interesuje,
> moze sobie zobaczyc, czym sie moja firma zajmuje. Zapraszam do
> odwiedzenia mojej "profesjonalnej" strony. Mam nadzieje, ze inni
tez sie
> dolacza ze swoimi linkami.
>
> www.bassettstudio.com
>
> Magdalena Bassett

Z wykształcenia ogrodnik, a z zamiłowania, powołania i pasji
kucharz, niestety bez angażu,marzący o własnej restauracji z
grillem.
pozdr.Alex

1. Data: 2002-04-30 07:52:43

Od: <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Z wyksztalcenia jestem ogrodnikiem, ale po osiedleniu sie w Londynie okazalo
sie, ze nie stac mnie na uprawianie tego zawodu.
Przekwalifikowalam sie na programiste. Pracuje dla Fidelity Investments, jedna
z witryn (chyba tak sie to pisze?), ktora programowalam jest
www.fidelitypensions.co.uk, jak i niektore strony w secure czesci
fidelity.co.uk .
A z zamilowania to kucharka, mama, to dwa zawody w ktorych moje dzieci pomagaja
mi i przeszkadzaja na zmiane.
Hobby - uczenie dzieci (wlasnych) polskiego, Ci z Was, co mieszkaja za granica
wiedza co mam na mysli i DIY - czyli naprawy , remonty wlasnego domku oraz
oczywiscie internet i ksiazki.

iza

1. Data: 2002-04-30 07:56:42

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> Professor Dr.-Ing. Hans-Ulrich Post
> Nic wiecej mi o nim nie wiadomo :-))
> Ale sie dowiem na uni i wysle na priv (samego mnie zaciekawilo, kto zacz)
>
> A swoja droga: na TU dyplom a znioslo az na FU? Taaaki kawal drogi! ;-))

za pieniądze zrobię prawie wszystko, nawet popracuję!

A tak naprawdę, medycyna zawsze mnie pasjonowała, loty kosmiczne też ;-)

Waldek

Przypalona kapusta
ciasto na pizze
śledż pod szubą vel pod pierzynką