Kobieca przewrotność.

31. Data: 2015-07-05 00:08:27

Temat: Re: Kobieca przewrotność.
Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo pisze:
> [...]

>>> [...]

> och, daj spokoj, mnie interesuje mechanizm wypychania wlasnych dzialan,
> moge zajebac zone a kotka juz nie

Rozumiem Penetratorka, który sra w gacie na samą myśl o tym, że jego
dziecko mogłoby się domagać od niego pierwszego razu z nim lub z jego
żoną. Nigdy nie miał dzieci i nie jest w stanie tego ogarnąć. A na
dodatek mundre więzienne terapeuty zakazały mu takich pomysłów pod
groźbą wypatroszenia przez współwięźniów. Bo półświatek terapeutów jest
hermetyczny i oporny na wszelkie nowe idee, wszak dzięki tej
hermetyczności wygodnie sobie żyją zarabiając niezłe pieniądze a interes
więźniów mają w du... .

Ale wielce interesujące jest to, kto i w jakim celu taki filmik nakręcił
by straszyć nim nieprawomyślnych? Czy to czasem nie sami terapeuci,
którym dobrze prosperujący interes może wymknąć się z ręki gdyż Wiedza
podana więźniom spowoduje, że więzienia opustoszeją i usługi kasty
terapeutów staną się niepotrzebne? Żeby nie być gołownym podam z
autopsji przykład reakcji znanego psychoterapeuty W.Eichelbergera na
polecenie przeze mnie na mojej stronie jego znakomitej książeczki
'Zdradzony przez ojca' (dostępna również na chomiku skąd ją ściągnąłem).
Reakcją Autora na moje ogłoszenie był włam do mojego komputera i na moją
stronę internetową. Skasowano mi plik książki i zmieniono plik
index.html. Musieli tego dokonać admini na zlecenie pana Eichelbergera.
A fe, ja polecam naprawdę dobrą książkę a Autor się jej wstydzi.

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a. @ http://leotar.friko.pl/

32. Data: 2015-07-05 00:14:02

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar pisze:

> [...]
> index.html. Musieli tego dokonać admini na zlecenie pana Eichelbergera.
> A fe, ja polecam naprawdę dobrą książkę a Autor się jej wstydzi.

W razie ponownego ataku na moją stronę polecam jej mirror pod adresem
http://leotar.00freehost.com/ na nowojorskim serwerze. Nawet pan
Eichelberger nie jest w stanie sięgnąć amerykańskich serwerów.

Cheers

33. Data: 2015-07-05 02:17:46

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Leo
Ty będziesz srał po nogach jak w pierdlu wyłomoczą ci odbyta, jak przeżyjesz to gówna
już nie utrzymasz i po nogach będzie leciało w czasie obiadu. A idę o zakład że
sporo osób już to złosiło że propagujesz pedofilie więc powodzenia w pierdlu .

34. Data: 2015-07-05 02:23:11

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

gazebo
W dniu 04.07.2015 o 23:21, Penetrator pisze:

> Liżesz psom dupy na trawniku.? No nie bo jest pewna chierarchia szacunku do siebie
i w oczach ludzi. W więzieniu jest też chirarchia wartości co jest najgorsze i
odpychające i jest to pierdolenie dzieci.

to, ze jest hierarchia (w duzym uproszczeniu) to jest oczywiste i nie o
to pytalem, chodzi o to, ze nie tylko w wiezieniu sa ludzie co dostaja
piany z tego powodu, a sami maja na sumieniu wiele ciekawych rzeczy, i
dlaczego na trawniku? w domu nie moge? krzywdze kogos? bo widze, ze za
to tez mozna oberwac, za niebycie gejem, za bycie ksiedzem, zakonnica,
kobieta, tylko za to, ze sie zajebie pedofila juz nie a nawet dostanie
sie pochwale, a pierdolenie o najwyzszym dobrze w tym kontekscie to
sobie w buty wsadz

Bo złodziej czy inny cwaniaczek jak ciebie okradnie to to tylko forsa, ale każdy z
nich ma żone i dzieci i takie coś jak pedofil skrzywdzić może jego ukochane dziecko
na całe życie, więc i skala skurwysyństwa jest wartościowana. Jak jesteś złodziej i
to dobry to masz szacun, jak siedzisz za majty to jeździsz dupą po betonce.

35. Data: 2015-07-05 08:53:09

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.07.2015 o 02:23, Penetrator pisze:
> [...]
> sobie w buty wsadz
>

> Bo złodziej czy inny cwaniaczek jak ciebie okradnie to to tylko forsa,

w zaleznosci od okolicznosci moge za to zabic

--
gazebo

36. Data: 2015-07-05 10:01:17

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.07.2015 o 00:08, LeoTar pisze:

> Ale wielce interesujące jest to, kto i w jakim celu taki filmik nakręcił
> by straszyć nim nieprawomyślnych?

jak dla mnie jest stosunkowo lagodny

--
gazebo

37. Data: 2015-07-05 10:49:09

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo pisze:

> jak dla mnie jest stosunkowo lagodny

Masz rację. Byłby wiarygodny gdyby sfilmowano scenki z przemocą wobec
pedofilów. Może i globik gdzieś by się gdzieś. :-)

38. Data: 2015-07-05 11:06:44

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

39. Data: 2015-07-05 13:52:03

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar
LeoTar pisze:

> Masz rację. Byłby wiarygodny gdyby sfilmowano scenki z przemocą wobec

> pedofilów. Może i globik gdzieś by się odnalazł. :-)

Ja ci tylko mówie idź się lecz dobrowolnie, bo jak zgwałcisz dzieciaka to będziesz
dupą jeździł po betonce.

40. Data: 2015-07-12 04:35:17

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Penetrator" <r...@g...com> wrote in message
ps.com...
> No może to psychopaci, tak zrobią, jak dobrze trafisz to pojedziesz na
> BERLE- szczotka do szorowania wenątrz klozetu . Sam sobie włożysz do
> odbyta, to berło długości ok 30 cm z końcówką druciano- pastkową i
> będziesz sobie na nim jeździł po BETONCE=PODŁOGA. Do pyska też berło
> przyjmiesz i nie łudź się że tego nie zrobisz.

Czy to trauma z pobytu w więzieniu tak Cię wypaczyła?

Jak mi wyszło?
Na Haiti jest wioska, której czarni mieszkańcy nazywają się Polakami.
Ja wiem kto ich tego nauczył
w temacie myslistwa
Masochizm czy pewność siebie?