Koszt wymiany instalacji elektrycznej - robocizna

1. Data: 2006-10-24 16:52:13

Temat: Koszt wymiany instalacji elektrycznej - robocizna
Od: "Luka" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę o podopowiedź ile powinny (mniej wiecęj) wynosić koszty (robocizna)
wymiany instalacji elektrycznej w mieszkaniu + przesunięcie paru kontaktów.
Mieszkanie dwupokoje 37 m2 w bloku z lat 60.
pzdr

2. Data: 2006-10-25 11:17:14

Od: DwaSkrzydla <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W KRK taka poważna (czyli wygląda jak wykonanie nowej) przed dobrego
elektryka z uprawnieniami to 2.000
Pdr.Mariusz

3. Data: 2006-10-25 16:06:09

Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DwaSkrzydla" napisał:...
> W KRK taka poważna (czyli wygląda jak wykonanie nowej) przed dobrego
> elektryka z uprawnieniami to 2.000

Heh, czyli "zarobiłem" ~2k złotych, ponieważ całą od podstaw wykonałem sobie
sam. Rozplanowałem sobie i wykonałem tak jak chciałem.
Czego i Wam życzę! ;)

P.

4. Data: 2006-10-26 07:10:51

Od: "TomaSz." <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień 25.10.2006 zapowiadał się nieciekawie, i tak by się pewnie skończył
gdyby nie te oto słowa, którymi uraczył(a) nas Pietrek:

> Heh, czyli "zarobiłem" ~2k złotych, ponieważ całą od podstaw wykonałem sobie
> sam. Rozplanowałem sobie i wykonałem tak jak chciałem.

Przez (uwaga cytuję) DOBREGO ELEKTRYKA Z UPRAWNIENIAMI
Czyli "zarobiłeś" znacznie mniej :)
Fachowcy z uprawnieniami, autoryzowane serwisy, monopoliści
itp towarzystwo bierze zwykle za robotę kilka razy więcej jest warta.

--
TomaSz.
www.kocie-zycie.prv.pl

5. Data: 2006-10-26 07:31:40

Od: Krzychu <"s_krzychu[m"@upa]poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pietrek napisał(a):

> Heh, czyli "zarobiłem" ~2k złotych, ponieważ całą od podstaw wykonałem sobie
> sam. Rozplanowałem sobie i wykonałem tak jak chciałem.
> Czego i Wam życzę! ;)

A masz ją odebraną przez "fachowca z dyplomem"?

Jak nie to pytanie pomocnicze: Masz ubezpieczone mieszkanie?

Jeśli doszedłeś do tego punktu odpowiadając: "Nie" i "Tak" to sprawdź
dokładnie polisę. W 99% wypadków przy "nieszczęściu" spowodowanym np.
spięciem w instalacji i brakiem kwitów na sprawność takowej, będziesz
miał duże problemy w uzyskaniu odszkodowania.

Pozdrawiam
Krzysiek (też z własnymi modyfikacjami w instalacji :)).

--
.::s_krzychu[maupa]poczta[kropka]onet[kropka]pl::.

6. Data: 2006-10-26 15:26:14

Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzychu" <"s_krzychu[m"@upa]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> miał duże problemy w uzyskaniu odszkodowania.
>
> Pozdrawiam
> Krzysiek (też z własnymi modyfikacjami w instalacji :)).

Odpowiedź brzmi: NIE. Instalacja jest zgodna z przepisami i na koniec
zostały wykonane pomiary ale kwitu nie mam. Posiada wszystkie wymagane
zabezpieczenia, które w 99% przypadków popwinny zadziałać. Piszę powinny,
ponieważ różnie bywa...
Istnieje nikłe prawdopodobieństwo, że sama instalacja mnie zabije, co inego
ew. wadliwe urządzenia do niej podłączone. Ale i tu liczę na zabezpieczenia.

P.

7. Data: 2006-10-26 17:51:53

Od: Krzychu <"s_krzychu[m"@upa]poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pietrek napisał(a):

> [...]
> ew. wadliwe urządzenia do niej podłączone. Ale i tu liczę na zabezpieczenia.

Ależ ja absolutnie nie twierdzę, że wykonana przez Ciebie instalacja
jest wadliwa. Tylko zwrcacam Twoją uwagę na ten kruczek prawny. Moja
instalacja też jest OK z punktu widzenia technicznego (miałem do
niedawna uprawnienia SEP, ale nie odnawiałem), ale nie "formalnego".
Uswiadomił mnie znajomy broker ubezpieczeniowy. I teraz się zastanawiam,
czy nie poszukać elektryka z uprawnieniami do formalnego odbioru instalacji.

--
.::s_krzychu[maupa]poczta[kropka]onet[kropka]pl::.

Ariston AVSD 129 EU -2,5 roku do wymiany moduł zasilania + hydrostat lub...
Biurko
piec miałowo - tłokowy
Prowadnice teleskopowe w piekarniku
Schody