Re: Koszt wymiany instalacji elektrycznej - robocizna

From: "TomaSz." <u...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Koszt wymiany instalacji elektrycznej - robocizna
Date: Thu, 26 Oct 2006 09:10:51 +0200

Dzień 25.10.2006 zapowiadał się nieciekawie, i tak by się pewnie skończył
gdyby nie te oto słowa, którymi uraczył(a) nas Pietrek:

> Heh, czyli "zarobiłem" ~2k złotych, ponieważ całą od podstaw wykonałem sobie
> sam. Rozplanowałem sobie i wykonałem tak jak chciałem.

Przez (uwaga cytuję) DOBREGO ELEKTRYKA Z UPRAWNIENIAMI
Czyli "zarobiłeś" znacznie mniej :)
Fachowcy z uprawnieniami, autoryzowane serwisy, monopoliści
itp towarzystwo bierze zwykle za robotę kilka razy więcej jest warta.

--
TomaSz.
www.kocie-zycie.prv.pl