Krokiety z mięsem

1. Data: 2006-01-24 10:26:46

Temat: Krokiety z mięsem
Od: mamqa <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
bardzo proszę podanie sprawdzonego przepisu na farsz do krokietów z mięsem.
Google zadziałały zanim napisałam na listę (czyżbym bała się pytać?),
ale zależy mi na tym aby przepis był sprawdzony przez znawców :-) i
pyszniutki.
Aga

2. Data: 2006-01-24 14:29:10

Temat: Re: Krokiety z mięsem
Od: sushi <z...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-01-24 11:26, Osobnik znany jako mamqa nabazgrał:
> [...]
> Google zadziałały zanim napisałam na listę (czyżbym bała się pytać?),
> ale zależy mi na tym aby przepis był sprawdzony przez znawców :-) i

Znawcą chyba nie jestem...ale jak dla mnie farsz pyszniutki :

- Mięso mielone
- Sos sojowy
- Pieczarki
- Szczypiorek

Mięso podsmażamy, jak się podsmaży podlewamy sosem sojowym, pieczarki
podsmażamy (ja to robię na oddzielnej patelni, ale pewnie jakby się
wrzucio wszystko razem tez by było dobrze), dodajemy do mięsa,
doprawiamy jak kto lubi, ja używam tylko czosnku w proszku, nie radzę
używać soli czy też wegety etc. - sos sojowy jest dostatecznie słony.
Trochę to razem pobulgotać i na końcu dodać posiekany szczypiorek.

sushi

Zamarznięte słoiki z przetworami
skrzynka przednich win z Bodegas Chivite (od 1996!) na nowy rok - wyjatkowo!
złote dukaty
pasztetowa
Pascal - piekarnik