pasztetowa

1. Data: 2006-01-22 21:40:24

Temat: Re: pasztetowa
Od: "Jola" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wielkie dzięki za przepisy. Na pewno wykorzystam i zdam relację jak mi
wyszło :-)
pozdrawiam goraco (przy -27 za oknem)
Jola

2. Data: 2006-01-23 13:18:49

Temat: pasztetowa
Od: "Jola" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zostałam obdarowana sporą ilością wiejskiej pysznej pasztetówki. Czy możecie
podsunąć pomysły na jej skonsumowanie bo kanapeczek wszelkiego rodzaju
rodzina ma już dość a pasztetowej jest jeszcze dość sporo.
z góry wielkie dzięki
Jola
ps. Podobnie z kiszką. Podsmazanej na patelni juz nie chcą mimo że podaję z
róznymi surówkami i dodatkami.

3. Data: 2006-01-23 13:30:55

Od: Jędrek <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

włóż do zamrazarki na jakis czas i odpocznij od kanapek
az

4. Data: 2006-01-23 14:04:23

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jola" <j...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> podsunąć pomysły na jej skonsumowanie bo kanapeczek wszelkiego rodzaju
> rodzina ma już dość a pasztetowej jest jeszcze dość sporo.

Nadziej paszteciki / nalesniki itp.

Sprezentuj komuś.

DJD

5. Data: 2006-01-23 14:39:58

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jola wrote:

> [...]
> podsunąć pomysły na jej skonsumowanie bo kanapeczek wszelkiego rodzaju
> rodzina ma już dość a pasztetowej jest jeszcze dość sporo.

Naleśniki. I do tego czerwony barszcz w filiżankach.

> ps. Podobnie z kiszką. Podsmazanej na patelni juz nie chcą mimo że podaję z
> róznymi surówkami i dodatkami.

Tez można do naleśników, albo lepiej do pierogów.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

6. Data: 2006-01-23 15:26:56

Od: Duzy Mis <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jola wrote:
> Zostałam obdarowana sporą ilością wiejskiej pysznej pasztetówki. Czy możecie
> podsunąć pomysły na jej skonsumowanie bo kanapeczek wszelkiego rodzaju

Spróbuj na ciepło z jajkiem.
Pasztetówkę obrać, pokroić w talarki, podgrzać na patelni, wbić w to
jaja mieszać aż się zetną. Zjadać na ciepło z pieczywem. Pasuje do tego
pomidor i ogórek kiszony

Pozdrawiam
Duży Miś

7. Data: 2006-01-23 15:59:05

Od: zbigi <z...@s...motocykle.org> szukaj wiadomości tego autora

Jola napisał(a):
> Zostałam obdarowana sporą ilością wiejskiej pysznej pasztetówki. Czy możecie
> podsunąć pomysły na jej skonsumowanie bo kanapeczek wszelkiego rodzaju
> rodzina ma już dość a pasztetowej jest jeszcze dość sporo.

Krokiety, paszteciki :)

> ps. Podobnie z kiszką. Podsmazanej na patelni juz nie chcą mimo że podaję z
> róznymi surówkami i dodatkami.

Kiszke, czyli kaszanke? Zamrozic najlepiej.

zbigi

8. Data: 2006-01-23 19:53:30

Od: Anna Tuszewska <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

> ps. Podobnie z kiszką. Podsmazanej na patelni juz nie chcą mimo że podaję z
> róznymi surówkami i dodatkami.

Pyszne są pieczone pierogi z farszem kaszankowym.
Przepis nie mój, pojawił się chyba w jakimś programie telewizyjnym.

Ciasto
2 szkl. mąki
1/2 szkl. śmietany
1/2 kostki margaryny
2 dkg drożdży
łyżeczka soli
Mąkę przesiekać z margaryną, drożdże rozetrzeć ze śmietaną, dodać do
mąki, osolić, wyrobić ciasto. Nie musi leżeć w lodówce, można wałkować
od razu.
Wałkować na ok. 2 mm, wykrawać krążki na pierogi.

Farsz kaszankowy
20 dkg kaszanki
2 jabłka pokrojone w drobną kostkę
3 cebule pokrojone w drobną kostkę i zeszklone
4 wątróbki drobiowe posiekane i lekko obsmażone
łyżka oliwy
majeranek, sól, pieprz.
Wszystkie składniki wymieszać.

Z ciasta i farszu ulepić pierogi, polakierować rozbełtanym jajkiem.
Piec do zrumienienia w gorącym piekarniku.

Można podawać na ciepło lub na zimno, ciasto najlepiej smakuje w dniu
upieczenia lub następnym.
Można też stosować inne farsze, np.:
- zgnieciony bób wymieszany z odrobiną masła, posolony i popieprzony,
- czerwona cebula wymieszana z kukurydzą z puszki,
- ser pleśniowy np. lazur (to mój ulubiony farsz, pieczony ser
znakomicie komponuje się ze smakiem ciasta).

Pozdrawiam i smacznego :)

Ania.

9. Data: 2006-01-23 21:22:38

Od: "czeremcha" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jola <j...@a...pl> napisał(a):

wielkie dzięki
> Jola
> ps. Podobnie z kiszką. Podsmazanej na patelni juz nie chcą mimo że podaję z
> róznymi surówkami i dodatkami.

Polecam zapiekankę: warstwa ugotowanych ziemniaków pokrojonych w plastry,
warstwa kiszonej kapusty /surowej/, kaszanka z podsmażoną cebulką. I tak w
kółko.

Ania :-)

10. Data: 2006-01-24 02:09:25

Od: "morghul" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Coś pysznego:

Naleśniki smarujesz farszem z:

Pasztetowej, podsmażonej cebulki drobno posiekanej i podsmażonych pieczarek
też drobno pokrojonych, oczywiścei dobrze doprawiony, raczej na pikanie.
Muszisz do pieczarek i cebuli dorzucić pasztetową i lekko ogrzać na patelni
az sie stopi, nie grzej za mocno i nie smaż. Dużo pieprzu dajesz koniecznie
:). Zawijasz w krokiety i smażysz na patelni obtoczone w bułce tartej.
Rewelacja, troche roboty jest z nimi ale bardzo smaczne. Większą ilość
zrobić bo reszte mrozisz w masz na szybko obiad lub kolacje.

--
morghul

Pascal - piekarnik
czy jest różnica w gotowaniu na płycie gazowej a elektrycznej?
Kuchnia żydowska
Jaka zmywarka?
re: czym trzeć placki ziemniaczane