Krzyż a higiena...?!

21. Data: 2006-04-17 16:19:50

Temat: Re: Krzyż a higiena...?!
Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 16 Apr 2006 01:10:26 +0200, Hans Kloss napisał(a):

> U mnie w kościele nad krzyżem stoi minstrant który po każdym wyciera krzyż.

A kto wyciera jego ścierkę? :)

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

22. Data: 2006-04-18 07:15:15

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł napisał:
> Są gorsze rzeczy,- np. w judaiźmie obrzezanie niemowląt często dokonuje się
> paznokciem:-(.
Czy ty NAPRAWDĘ wszędzie widzisz Żydów ??? To taka moda w kręgach
socjalkonserwatywnych, czy jest to Twoja osobista przypadłość?

--
Krzysiek, EBP
Patriotyzm jest ostatnią ucieczką łajdaków

23. Data: 2006-04-18 17:46:32

Od: PAweł <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Pozdr
Użytkownik "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> napisał
> Czy ty NAPRAWDĘ wszędzie widzisz Żydów ??? To taka moda w kręgach
> socjalkonserwatywnych, czy jest to Twoja osobista przypadłość?

A co ci przeszkadza, ze wspomniałem o tym, z punktu widzenia higieny
znacznie bardziej szkodliwym od całowania krzyża obyczaju żydów kaleczenia
niemowląt paznokciem i wysysania ustami rany ?
Dlaczego to wg Ciebie mają oni nie podlegac ocenie?
Skoro mozna pod kątem higieny rozważać obyczaje katolickie (a wtedy nie
protestowałeś!) to dlaczego inne religie, a w szczególności żydowska, mają
byc z tego rozważania wyłączone?,- czy aby prawem kaduka nie za dużo praw
sobie przypisujesz?

--
Pozdr

24. Data: 2006-04-19 07:47:59

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł napisał:
> [...]
> niemowląt paznokciem i wysysania ustami rany ?
> Dlaczego to wg Ciebie mają oni nie podlegac ocenie?
Podlega. Ale zdaje się, że Ty ciągle myślisz o Żydach, nawet gdy piszesz o
żydach...

> Skoro mozna pod kątem higieny rozważać obyczaje katolickie (a wtedy nie
> protestowałeś!)
A wg Ciebie musiałem? Nie odczuwam obowiązku protestowanie przeciw
_każdemu_ idiotyzmowi. Twoje listy są przynajmniej zabawne, chociaż powoli
nabierasz cech expertoidalnych. Chyba wolę Trapeza...

> to dlaczego inne religie, a w szczególności żydowska, mają byc z tego
> rozważania wyłączone?,- czy aby prawem kaduka nie za dużo praw sobie
> przypisujesz?
Skomentowałem tylko Twój stan psychiczny, chyba to na grupie medycznej jest
uprawnione?

--
Krzysiek, EBP
Marksiści zgodzili się, że nie są posiadaczami prawdy tylko pod warunkiem,

25. Data: 2006-04-19 10:28:42

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:e1trau$8v7$1@nemesis.news.tpi.pl
Od: Krzysztof <k...@w...pl>
Było:

> Taką decyzję jestem w stanie podjąć samodzielnie.
> Nie wyczuwasz przyczyny postawienia takiego pytania na tej
> właśnie grupie?!? Moje wątpliwości zawarte są w postach wyżej, a
> szukam tutaj rzeczowego komentarza na ten temat.
>
> K.

Raczej poszukujesz potwierdzenia o z góry założonej treści... Przeczytałem
cały wątek, dostałeś informacje o możliwych skutkach całowania krzyża ale
nikt nie zapałał świętym oburzeniem przeciw "takiemu brakowi higieny"!
W kolejnych gałązkach wątku próbujesz nakłonić rozmówców do wyrażenia
oburzenia z tego powodu a gdy się ludzie nie dają wciągnąć, wycofujesz się
na bezpieczną pozycję chłodno i tylko intelektualnie zainteresowanego
obserwatora.

Skomentowałem tylko Twój stan psychiczny, chyba to na grupie medycznej jest
uprawnione?

http://www.popieramjow.pl/jow.php

wzrok
Kolano po 2 rekonstrukcjach ACL