Laserowa korekta wzroku

11. Data: 2004-04-07 20:10:32

Temat: Re: Laserowa korekta wzroku
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W tym kontekscie ("jak sie da" = nieduza wada) to raczej :)

wieksza wade usuniesz lasekiem i prk niz lasikiem.

> Aczkolwiek, z tego co zaslyszalem, w niektorych osrodkach notuje sie pewne
> rozczarowanie LASEKiem i powrot do PRK.

lasek i prk roznia sie niewiele, wygoda laseka jest to, ze przy uszkodzeniu
mechanicznym lub wyplywajacym z gorszej jakosci nablonka zawsze mozna
przejsc do prk. Prk daje wieksze dolegliwosci bolowe w okresie 2-3 dni po
zabiegu, ryzyko infekcji tez jest wieksze.

> Poczytac warto zawsze :)
> Robert

:-)
casus

12. Data: 2004-04-07 20:22:25

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

c51n82$bup$...@i...gazeta.pl,
casus <c...@g...pl>:

> [...]
> zawsze mozna przejsc do prk. Prk daje wieksze dolegliwosci bolowe w
> okresie 2-3 dni po zabiegu, ryzyko infekcji tez jest wieksze.

jasne, ale ten spirytus do oka, bleee ;)

--
Robert

13. Data: 2004-04-08 11:41:39

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jasne, ale ten spirytus do oka, bleee ;)
> Robert

nie boj nic, czesc z niego i tak sie dostanie tam, gdzie pragniesz:-)))) I
zakreci:-)))))
casus

14. Data: 2004-04-12 11:40:41

Od: "Yuppie" <e...@W...fm> szukaj wiadomości tego autora

cholera boje sie :)

> nie boj nic, czesc z niego i tak sie dostanie tam, gdzie pragniesz:-)))) I
> zakreci:-)))))
> casus

Tarczyca?
Palec