Lody domowe

141. Data: 2017-09-06 20:32:15

Temat: Re: Lody domowe
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2017-09-01 23:27, obywatel Animka uprzejmie donosi:

Kup serduszko w sklepie.

142. Data: 2017-09-06 21:52:24

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.09.2017 o 15:11, krys pisze:

> W czekoladzie dobre były te pierniczki:
> http://www.produktywsieci.pl/brandbank/big/059010160
20806.jpg
> Chociaż czekolada na nich to też zbędny dodatek.

Nie znam.

> Ja chałwę jem tylko z Biedronki, z "Odry", inne mi nie podchodzą.

Dawno już żadnej nie jadłam. Ostatnio też z Biedronki, ale jakąś grecką.
Całkiem niezła była.

Ewa

143. Data: 2017-09-06 21:53:29

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.09.2017 o 20:30, Qrczak pisze:
> Dnia 2017-09-06 15:11, obywatel krys uprzejmie donosi:

> Bo to była chałwa słonecznikowa, nie sezamowa.

Niekoniecznie. Słonecznikowa raczej się kruszy. No i nie równa się
dobrej sezamowej.

Ewa

144. Data: 2017-09-06 23:03:16

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

...@n...neostrada.pl

> Ewo,
> naturalnie chcę spróbować. Czy mogłąbyś skopiować ten przepis i wrzucić go w naszą
grupę ? Link nie działa. Nie mogę go odpalić, wygląda na to że nie mam dostępu...

Całe tamto pierniczenie tutaj:
https://groups.google.com/forum/#!topic/pl.rec.kuchn
ia/ptWfZE5GgPo%5B1-25%5D

A jeśli znowu coś nie zadziała, to tutaj sam link do przepisu:
http://cupcakefactory.pl/piernik-staropolski-dlugodo
jrzewajacy/

Ewa

145. Data: 2017-09-07 02:12:58

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-06 o 15:11, krys pisze:

> Katarzynki to tylko bez czekolady.
Są bez czekolady i z czekoladą.
> W czekoladzie dobre były te pierniczki:
> http://www.produktywsieci.pl/brandbank/big/059010160
20806.jpg
> Chociaż czekolada na nich to też zbędny dodatek.
Niedobre, Ja preferuje tylko Toruńskie i nienadziewane.

Nie wiem, nie pamietam,
Kiedyś chałwa prawdziwa była na wagę.

--
animka

146. Data: 2017-09-07 02:18:24

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-06 o 20:32, Qrczak pisze:
> Dnia 2017-09-01 23:27, obywatel Animka uprzejmie donosi:

> Kup serduszko w sklepie.

Kupuję takie w opakowaniach po 4 sztuki.

--
animka

147. Data: 2017-09-07 02:24:44

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-06 o 08:54, t...@g...com pisze:
> [...]
grupę ? Link nie działa. Nie mogę go odpalić, wygląda na to że nie mam dostępu...
Możesz też poprosić Ewę, żeby Ci przesłala przesyłką pocztową kawałek
porcji do spróbowania.

--
animka

148. Data: 2017-09-07 11:53:59

Od: krys <k...@p...priv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:

> Dnia 2017-09-06 15:11, obywatel krys uprzejmie donosi:

> Bo to była chałwa słonecznikowa, nie sezamowa.

Nie, słonecznikową to teraz Ukraińcy przywożą, w Ustrzykach Dolnych pod
Biedronką skolko ugodno po 5 zł można nabyć w różnych rodzajach. Ale
słonecznikowa jest sucha.

J.

www.kontestacja.com

149. Data: 2017-09-07 11:56:19

Od: krys <k...@p...priv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka wrote:

> Są bez czekolady i z czekoladą.
20806.jpg
> Niedobre, Ja preferuje tylko Toruńskie i nienadziewane.
>>
> Nie wiem, nie pamietam,
> Kiedyś chałwa prawdziwa była na wagę.

Była, ale to było tak dawno, że strach przyznać, że się pamięta;). A potem
zamiast chałwy był produkt zastępczy, czyli "blok".

J.

www.kontestacja.com

150. Data: 2017-09-07 13:06:59

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-07 o 11:53, krys pisze:

> Nie, słonecznikową to teraz Ukraińcy przywożą, w Ustrzykach Dolnych pod
> Biedronką skolko ugodno po 5 zł można nabyć w różnych rodzajach. Ale
> słonecznikowa jest sucha.
A biomasa z łupin słonecznika to całymi pociągami do medyki zjeżdża a
potem samochodami do EC xxxx::)
pozdr
Stefan

Urządzenie do gotowania na parze
Wieprzowina z szalotkami jabłkami i estragonem
Re: plaga
Chłodnik na gorące dni
Nie kupuję towarów halal!