MAC

1. Data: 2005-06-16 17:06:25

Temat: Re: MAC
Od: "opakowana" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zapachy prawdziwe to dla mnie magnes. ale te "butterki" mnie niepokoja-
> czy to naprawde jest takie tluste, jak nazwa wskazuje?
>
> -- kasica, co z tluszczow najbardziej lubi oliwe z oliwek o smaku
> truflowym, stosowana wewnetrznie

nienienie. w przeciwienstwie do truflowego :P

Pierz

1. Data: 2005-06-16 17:13:18

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Jun 2005 19:01:10 +0200, in pl.rec.uroda "opakowana"
<o...@p...onet.pl> wrote in
<5...@n...onet.pl>:

>pierwsze podejscie mi worcilo, bo w daresie masz podejrzane litery :PP litery
>obcielam i doszlo

mam?? w sensie ń w nazwisku...?

amg

1. Data: 2005-06-16 18:59:36

Od: "iska" <i...@s...zbedne.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kruszyzna" <k...@g...pl> wrote in message
> Hmmm, ja za kompaktami nie przepadam (bo wklepywać ponoć trzeba, a nie
> rozsmarowywać, a ja na wklepywanie jestem za leniwa). A maskary
> próbowałaś? Warto? Może na Allegro poszukam? :)

Nie wiem czy warto ale kolory maja najbardizej wsciekniete na swiecie :D
iska

1. Data: 2005-06-16 23:52:37

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna M. Gidyńska wrote:

> kasica, podła Ty;)

polecam sie ;)

> już prawie zapomniałam, że mi się mangowy kończy.
>
> amg, co wyczaiła jakieś cośki a la BS w GC wczoraj i będzie testować

widzialam chyba te coski, w trakcie poszukiwan peelingu. takie w
bialawych okraglych pudelkach? jedno zawieralo peeling mangowy, bylo
wymazane, wiec wachlam z zewnatrz - IMHO sztuczna won wielce.

BTW ja poprosze jakis fajny peeling do czlowieka. zeby drapal
mocno, zeby ladnie, raczej intensywnie pachnial (nie moze to byc zapach
"nieokreslony kremowy", bo takich nie znosze) i zeby nie byl
z l'Occitane, bo chwilowo kisze kase :)

-- kasica

1. Data: 2005-06-16 23:53:29

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna wrote:

> No, no - powiedziała z podziwem Kruszyna, która póki co nie ma pojęcia,
> jak się w ogóle druty w rękach trzyma :)

normalnie. toz to proste jak drut :)

-- kasica, co nie ma pojecia o szydelkowaniu

1. Data: 2005-06-17 00:05:22

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

opakowana wrote:

> jak male to moge przywiezc...i tak bede wiozla okolo tony wloczki (mrrr,
> mrrr...) oraz troche luzem w podrecznym - bede jako ta piramida, bo wloczka w
> stozkach...to co tam pare kawalkow mydla....znaczy kawaleczkow, jak maja byc
> probki i ciekawe czy by sie dalo dostac z 5 milionow, hrehrehe

jesli moge cokolwiek zasugerowac, to poprosze, zeby to nie bylo
mydlo :)

-- kasica, ktora z "mydel" uznaje jeno zele pod prysznic

1. Data: 2005-06-17 08:26:07

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa wrote:
(...)

> zapachy prawdziwe to dla mnie magnes. ale te "butterki" mnie niepokoja-
> czy to naprawde jest takie tluste, jak nazwa wskazuje?

Body butter wchłaniał się doskonale, ale jeżeli nasi cenę 16$
"przetłumaczyli" na 150 zł to niech sobie sami uzywają, a ja
wróciłam do Xerialine.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

1. Data: 2005-06-17 09:19:40

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 6/16/2005 8:59 PM,Użytkownik iska usiadł wygodnie i napisał:

> Nie wiem czy warto ale kolory maja najbardizej wsciekniete na swiecie :D
> iska
Znaczy się takie intensywne? Uuuuuu, to nie...
A Allegro przeszukałam - żadnych Maców. To znaczy są, ale komputery i
jakieś koszulki :)

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

1. Data: 2005-06-17 15:09:01

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 17 Jun 2005 01:52:37 +0200, in pl.rec.uroda Katarzyna Kulpa
<k...@h...pl> wrote in <d8t3c6$nls$1@inews.gazeta.pl>:

>widzialam chyba te coski, w trakcie poszukiwan peelingu. takie w
>bialawych okraglych pudelkach? jedno zawieralo peeling mangowy, bylo
>wymazane, wiec wachlam z zewnatrz - IMHO sztuczna won wielce.

te same. sztuczne, powiadasz? cholerra. no, trudno.

> [...]
>mocno, zeby ladnie, raczej intensywnie pachnial (nie moze to byc zapach
>"nieokreslony kremowy", bo takich nie znosze) i zeby nie byl

mam deja vu. ostatnio ktoś, chyba nawet Ty, pytał. odpowiadałam, że
Lumene w fioletowym słoju. polecam :)

amg

1. Data: 2005-06-17 17:31:56

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Fri, 17 Jun 2005 01:52:37 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <k...@h...pl> i powiedziała:

> [...]
> mocno, zeby ladnie, raczej intensywnie pachnial (nie moze to byc zapach
> "nieokreslony kremowy", bo takich nie znosze) i zeby nie byl

Freemana macie gdzieś? Brzoskwiniowy scrub boski.

Zuzanka

*:.
Powinno się wystawić Cię w Sevres jako wzorzec cynizmu ;-) (C) Tib

dobra wiadomość dla wielbicielek Palmolive Aromatherapy ;)
:)
kosmetyki w podrozy
Pielęgnacja Tatuażu
Jakie kosmetyki do USA??