MAC

1. Data: 2005-06-17 17:50:48

Temat: Re: MAC
Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 17 Jun 2005 17:31:56 +0000 (UTC), in pl.rec.uroda Małgorzata
Krzyżaniak <z...@t...eu.org> wrote in
<s...@z...kofeina.net>:

>Freemana macie gdzieś? Brzoskwiniowy scrub boski.

macie, na Świętokrzyskiej (attn. Kasica, jakby nie wiedziała). boski,
mówisz?

amg

1. Data: 2005-06-17 18:51:24

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Fri, 17 Jun 2005 19:50:48 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <a...@d...pl> i powiedziała:

> macie, na Świętokrzyskiej (attn. Kasica, jakby nie wiedziała). boski,
> mówisz?

Pachnie pięknie, prawdziwym owocem, bardzo dobrze szoruje do tego (nawet
mi się twarz zdarzyło przeskrobać ;->). Aczkolwiek w kwestii zapachów
zgadzam się z Lią - balsam/scrub do stóp miętowo-śliwkowy najładniejszy.

Zuzanka

*:.
Powinno się wystawić Cię w Sevres jako wzorzec cynizmu ;-) (C) Tib

1. Data: 2005-06-17 19:26:22

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 17 Jun 2005 18:51:24 +0000 (UTC), in pl.rec.uroda Małgorzata
<s...@z...kofeina.net>:

>Pachnie pięknie, prawdziwym owocem, bardzo dobrze szoruje do tego (nawet
>mi się twarz zdarzyło przeskrobać ;->). Aczkolwiek w kwestii zapachów
>zgadzam się z Lią - balsam/scrub do stóp miętowo-śliwkowy najładniejszy.

zamknijsięzamknijsięzamknijsię ;) i teraz muszę kupić jedno i drugie.
ale w zasadzie te produkty mi się kończą. tzn. do ciała mam jeszcze
tylko jeden w zapasie, a scrub do stóp w ogóle ostatni.

amg

1. Data: 2005-06-17 20:04:46

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-06-17 20:51:24 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Małgorzata Krzyżaniak* skreślił te oto słowa:

> Pachnie pięknie, prawdziwym owocem, bardzo dobrze szoruje do tego (nawet
> mi się twarz zdarzyło przeskrobać ;->).

On jest defaultowo do twarzy czy do ciała... bo chyba go przeoczyłam ;[ Do
twarzy mam ten malinowo - migdałowo - kiwiowy, i delikatniutki jest w
odczuciach, ale działa skutecznie.

> Aczkolwiek w kwestii zapachów
> zgadzam się z Lią - balsam/scrub do stóp miętowo-śliwkowy najładniejszy.

Dobrze, że na ich stronie nie wypatrzyłam balsamu do ciała o takim zapachu
- przynajmniej nie rozpaczam, ze w PL niedostępny.

A nadzieje o większej dostępności Freemana w PL można porzucić. Panie w
"naszym" Superpharmie się zaoferowały, że jak czegoś nie mają, a coś chcę
to uderzą do dystrybutora i sprowadzą. Dostały całą listę (i to tylko tych
rzeczy dostępnych na esentii.pl), a po dwóch dniach zadzwoniły z
informacją, że nic z tego - dystrybutor stwierdził, że oferta będzie raczej
węższa niż szersza, i ze jak coś na esentii jest czego one nie mają, to
mam sobie tam kupić, bo w sklepie na pewno się nie pojawi...
No i czekam teraz na zachwalany przez Isię tonik i szampon...

--
Lia

1. Data: 2005-06-17 20:05:49

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-06-17 21:26:22 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Anna M. Gidyńska* skreślił te oto słowa:

> zamknijsięzamknijsięzamknijsię ;) i teraz muszę kupić jedno i drugie.
> ale w zasadzie te produkty mi się kończą. tzn. do ciała mam jeszcze
> tylko jeden w zapasie, a scrub do stóp w ogóle ostatni.

Och... to koniecznie musisz do scrubu śliwkowego dokupic balsam do stóp -
to on jest ten najśliczniejszy, i trwały w dodatku :)

--
Lia

1. Data: 2005-06-17 20:35:40

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 17 Jun 2005 22:05:49 +0200, in pl.rec.uroda Lia
<L...@p...onet.pl> wrote in <6...@i...from.poznan>:

>Och... to koniecznie musisz do scrubu śliwkowego dokupic balsam do stóp -
>to on jest ten najśliczniejszy, i trwały w dodatku :)

a, jak już wszystko, to wszystko. dziękuję Ci za podpowiedź, postaram
się też Ci coś kiedyś odpowiedzieć:>
amg

1. Data: 2005-06-17 20:51:03

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna M. Gidyńska wrote:

> te same. sztuczne, powiadasz? cholerra. no, trudno.

no, w kazdym razie strasznie slodkie. innych nie wachalam, a byl
jeszcze jablkowy, chyba papajowy i jeszcze jakis.

> mam deja vu. ostatnio ktoś, chyba nawet Ty, pytał. odpowiadałam, że
> Lumene w fioletowym słoju. polecam :)

ja chyba nie pytal, ja odpowiadal, ze YR. ale YR juz mi sie
serrrdecznie znudzil... czy owo Lumene jest do dostania w przecietnym
superpharmie? bo kremy lumene to owszem, kojarze, ale peelingu
nie.

-- kasica

1. Data: 2005-06-17 20:53:40

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzata Krzyżaniak wrote:

> Freemana macie gdzieś? Brzoskwiniowy scrub boski.

no pewno, ze mamy. przy czym scrub widzialam w wersji
"shower scrub" czy cos takiego, co mi sie skojarzylo
z zelem pod prysznic ze sladowa iloscia scieracza.
bylzeby tez jakis lepszy? BTW szukam m.in. dlatego, ze nigdzie
nie moge znalezc mojego ulubionego peelingu z tawula i
mandarynka freemana.

-- kasica

1. Data: 2005-06-17 20:55:31

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna M. Gidyńska wrote:
> On Fri, 17 Jun 2005 17:31:56 +0000 (UTC), in pl.rec.uroda Małgorzata
> Krzyżaniak <z...@t...eu.org> wrote in

> macie, na Świętokrzyskiej (attn. Kasica, jakby nie wiedziała). boski,
> mówisz?

ostatnio nawet w GC sie pojawil, i w superpharmach. maja
nowe opakowania. tylko jakos nie wszystkie produkty
widzialam.

-- kasica

1. Data: 2005-06-17 20:59:20

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 17 Jun 2005 22:51:03 +0200, in pl.rec.uroda Katarzyna Kulpa
<k...@h...pl> wrote in <d8vd3o$p5l$3@inews.gazeta.pl>:

>no, w kazdym razie strasznie slodkie. innych nie wachalam, a byl
>jeszcze jablkowy, chyba papajowy i jeszcze jakis.

obadam. z ulotki wynika, że mają dużo dobrości. a nuż byłyby niezłe...

> [...]
>serrrdecznie znudzil... czy owo Lumene jest do dostania w przecietnym
>superpharmie? bo kremy lumene to owszem, kojarze, ale peelingu

nie wiem. w GC raczej jest.

amg

dobra wiadomość dla wielbicielek Palmolive Aromatherapy ;)
:)
kosmetyki w podrozy
Pielęgnacja Tatuażu
Jakie kosmetyki do USA??