Mail sprzed chwili.

331. Data: 2010-04-20 19:23:32

Temat: Re: Mail sprzed chwili.
Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka wrote:

> No, rzeczywiscie, beton z niego potezny.

> Znaczy - nalezy omijac posty tego pana szerokim lukiem.
> I.
To zależy czego chcesz się dowiedzieć z dyskusji i po co ją prowadzisz.

Nie ośmieliłbym się formułować zaleceń typu "czytać"/ "Nie czytać"
"odpisywać"/"nie odpisywać". To wolny kraj.

Raczej nie liczyć na wysłuchiwanie argumentów i wzajemne dogadywanie
się w sprawach politycznych jeśli nie popiera się pisowskiej opcji. W
dyskusjach dotyczących spraw nie kojarzących się z programem PIS
(dawno temu Druch pisywał na niepolityczne tematy) można było uzyskać
reakcję na argumenty.

pozdrawiam
vonBraun

332. Data: 2010-04-20 19:27:29

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

vonBraun pisze:

> [...]
> dyskusjach dotyczących spraw nie kojarzących się z programem PIS
> (dawno temu Druch pisywał na niepolityczne tematy) można było uzyskać

Będąc mega złośliwą. Nie weźmiesz nic vb dla siebie od Drucha?

--

Paulinka - pięknie wykropkowana biedronka

333. Data: 2010-04-20 19:29:54

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

vonBraun pisze:

> To zależy czego chcesz się dowiedzieć z dyskusji i po co ją prowadzisz.
>
> Nie ośmieliłbym się formułować zaleceń typu "czytać"/ "Nie czytać"
> "odpisywać"/"nie odpisywać". To wolny kraj.

To zalecenie poczynione zostalo do mnie samej. :-)
I.

334. Data: 2010-04-20 19:34:21

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Ależ przecież Jubilatom i Solenizantom również (chyba mnię zaćmiło)... Z
> tego co pamiętam, co najmniej jeden się ujawnił był :)

A rzeczywiście! Chyba jutrzejszy! Ale przepadł jak kamień w wodę.

Może jednak z Podziemia
Przyjmie od nas życzenia.

:)
Ewa

335. Data: 2010-04-20 19:37:36

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Dnia 2010-04-20 19:40, niebożę Aicha wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Poczekajmy... dwunasta będzie jeszcze lepsza.

Tylko jedno spotkanie, a aż tyle wersji. Muszę dostarczać
niezapomnianych wrażeń.

Ewa

336. Data: 2010-04-20 19:38:51

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka pisze:

> Nie za stary dl amlodej, poieknej, dojrzalej kobiety. Chociaz...
> Perspektywy ma. Na wysokie loty.

Nie o tym samym chyba myślimy. Jeden już się znalazł, ślub był w zeszłym
roku bodajże.

Ewa

337. Data: 2010-04-20 19:39:09

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka wrote:

> Będąc mega złośliwą. Nie weźmiesz nic vb dla siebie od Drucha?

Na PSP taki tekst nie wywołuje u mnie odczucia złośliwości, bowiem duch
mój "stwardniał" w krwawych bojach ze złośliwcami stokroć gorszymi :-)

Czasem korzystam z jego linków do artykułów prasowych w najbardziej
skrajno-prawicowo-nacjonalistycznych gazetach i stronach internetowych-
o których bez niego nie wiedziałbym, a ich istnienia w swej naiwności
nawet nie podejrzewałem.

Jest też dla mnie osobą modelową jako "przeciętny zwolennik PIS". Kiedy
coś się dzieje sprawdzam na PSP co pisze tym Druch i wiem z pewnym
wyprzedzeniem co się będzie działo, bo znam stanowisko i argumenty PIS w
danej sprawie.

pozdrawiam
vonBraun

338. Data: 2010-04-20 19:42:30

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> Ja się poczułam wywołana do odpowiedzi. Piszę i myślę szybko. Wysyłam
> bez redakcyjnej korekty. Znam zasady i jak czasem przeczytam swoje
> 'złote myśli' to się wstydzę. Zakładam jednak, że ludzie wiedzą, że ja
> wiem, kiedy się stawia przecinki między częściami zdań, że znam
> interpunkcję i ortografię. Mam trochę z globa czasem. Za szybko i za
> dużo. BTW mam do tej pory listy miłosne niedoszłego absztyfikanta, w
> których z pieczołowitością poprawiałam błędy czerwonym flamastrem ;)

Ja wcale nie chciałam przez to powiedzieć, że jestem nadmiernie
przeczulona, nic z tych rzeczy. Dopóki da się tekst zrozumieć, to nikomu
chyba jakoś nachalnie uwagi nie zwracam. Nauczyli mnie pokory mądrzy
ludzie na pl.hum.polszczyzna. ;)

Ewa

339. Data: 2010-04-20 19:43:37

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

vonBraun pisze:

> [...]
> coś się dzieje sprawdzam na PSP co pisze tym Druch i wiem z pewnym
> wyprzedzeniem co się będzie działo, bo znam stanowisko i argumenty PIS w

Zatem mniej szacunek dla tych, którzy czytają milion pięćset postów
zwykłych użyszkodników i miej trochę pokory wpadając tu okazjonalnie.

--

Paulinka - pięknie wykropkowana biedronka

340. Data: 2010-04-20 19:48:23

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> [...]
> przeczulona, nic z tych rzeczy. Dopóki da się tekst zrozumieć, to nikomu
> chyba jakoś nachalnie uwagi nie zwracam. Nauczyli mnie pokory mądrzy

Dlatego się nie poprawiam. Zakładam, że jestem ogólnie zrozumiana.

--

Paulinka - pięknie wykropkowana biedronka

Jeszcze jedna możliwość
tabu. i znowu ktoś się boi...?
Molestowania seksualne dzieci przez duchownych KK
O historii
Dla vonBrauna