Masło - ile cię cenić trzeba?

91. Data: 2017-09-24 12:09:54

Temat: Re: Masło - ile cię cenić trzeba?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesiaczek <W...@v...pl> wrote:
> [...]
orus-bez-wizy-relacja-informacje-praktyczne/

-8&oe=UTF-8&hl=pl-pl&client=safari

> My łącznie z Tobą:)
>
> 10 milionów ludzi robiła "zajączka" a Ty jedna byłaś cnotliwa? :)

Owszem - NIGDY nie zrobiłam "zajączka", nigdy nie uwierzyłam Wałęsie :->

--
XL

92. Data: 2017-09-24 12:10:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:
> [...]
nierzy-gotowych-do-mobilizacji-armia-blokuje-wykup-z
iemi-przez-rosjan

> Co fińskie fantazje? Jestem ksiądz jeżeli Rosja komukolwiek w
> dzisiejszym świecie zagraża. Warunek oczywiście - nie
> zapraszać/wpuszczać do swoich krajów terrorystów, zadeklarowanych wrogów
> Rosji.

> "Jeszcze"?? Całe życie śnię o Komunie. System w którym człowiek bez
> względu na płeć rasę czy wyznanie będzie Człowiekiem równym drugiemu
> Człowiekowi. ,

O kurwa...

--
XL

93. Data: 2017-09-24 12:11:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Chciałem powiedzieć tylko to że nieważne kto w danym momencie jest przy
> korycie, Kościół i tak zawsze spadnie na "cztery łapy".

Coś musi. Dlatego tylko jemu warto ufać.

--
XL

94. Data: 2017-09-24 12:15:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Oj, poważne pomówienie, nigdy nie byłem i nie jestem stronnikiem PO
> czyli współczesnej drugiej strony ciemniej mocy która obecnie włada Polską.

Ale o nówkach jęczysz dopiero teraz. Przedtem nie protestowałeś. Więc to
jest STRONNICTWO - ewidentnie.

> Co do tego "wożenia się" mogą w bogatych skandynawskich krajach
> premierzy jeździć do pracy tramwajem, - mogą, dlaczego więc w Polsce nie
> mogą? Może właśnie dlatego jesteśmy i dłuuugo jeszcze będziemy biednym
> krajem, tam nie ma kto dorobku obywateli przeżerać?

Jak to nie ma kto? - przeżerają muzułmanie. To ja wolę dać to prezydentowi
i politykom, którzy mnie od czarnej dziczy chronią.

--
XL

95. Data: 2017-09-24 12:17:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Takie slogany to dla ogłupionego motłochu a nie Św. Piotra. "Dałem", -
> ktoś kto żyje z czyjejś pracy ma czelność mówić że coś daje?

Oczywiście. Ludzie niezaradni życiowo muszą miec stworzoną możliwośc
uczciwego utrzymania się - bez tego musieliby umrzeć albo iśc rabować. Ty
też żyjesz z czyjejś pracy.

--
XL

96. Data: 2017-09-24 15:56:49

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.09.2017 o 12:09, XL pisze:

orus-bez-wizy-relacja-informacje-praktyczne/

-8&oe=UTF-8&hl=pl-pl&client=safari

> Owszem - NIGDY nie zrobiłam "zajączka", nigdy nie uwierzyłam Wałęsie :->

Chwali Ci się to, ale te 10 mln. luda robiła "zajączka" za Ciebie, a
przyznam, że i za mnie.
Dlatego szanując demokratyczne reguły, też ponosimy za to odpowiedzialność
Ale z nas dwojga tylko ja postuluję powrót do sprawdzonego systemu
socjalistycznego na wzór PRL-u.
Może za jakiś czas dołączysz i też powiesz, ze przecież nigdy nie byłaś
za demokracją? :)

--
Wiesiaczek (dziś z DC)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

97. Data: 2017-09-24 16:03:57

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesiaczek <W...@v...pl> wrote:

orus-bez-wizy-relacja-informacje-praktyczne/

-8&oe=UTF-8&hl=pl-pl&client=safari

> Chwali Ci się to, ale te 10 mln. luda robiła "zajączka" za Ciebie,

Na tej zasadzie Hitler, Stalin, Bin Laden też mordowali za mnie, jak
również robią to islamiści w Europie.

> przyznam, że i za mnie.
> Dlatego szanując demokratyczne reguły, też ponosimy za to odpowiedzialność

Ponieważ nie poszłam podkładać bomb w proteście - to mam teraz
WSPÓŁodpowiadać??? O nie.

> Ale z nas dwojga tylko ja postuluję powrót do sprawdzonego systemu
> socjalistycznego na wzór PRL-u.
> Może za jakiś czas dołączysz i też powiesz, ze przecież nigdy nie byłaś
> za demokracją? :)

Nigdy nie byłam utopistką, to prawda. I nadal nie jestem - demokracji nadal
nigdzie nie zauważam.

--
XL

98. Data: 2017-09-24 16:10:36

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-24 o 11:51, Trybun pisze:

> Z czego to przekonanie?

Z tego, że pieniądz "idzie' do pieniądza.

--
animka

99. Data: 2017-09-24 17:55:22

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-23 o 20:19, Trefniś pisze:

> Oryginał jest tu:
>
> http://bi.gazeta.pl/im/b6/b7/b6/z11974582Q,Liebherr-
T-282-C.jpg

> pierwowzór tylko trochę mniejszy :)
> Ale całkiem udaczna ta białoruska kopia.

Ciekawa rzecz - Liebker jest uważany (dalej) za największy samochód na
świecie natoniast Biełaz klasyfikowany jest jako "wozidło sztywno-ramowe"
Wot, problema :)
pozdr
Stefan

100. Data: 2017-09-24 18:59:23

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .09.2017 o 17:55 stefan <s...@w...pl> pisze:

T-282-C.jpg

> Ciekawa rzecz - Liebker jest uważany (dalej) za największy samochód na
> świecie natoniast Biełaz klasyfikowany jest jako "wozidło sztywno-ramowe"
> Wot, problema :)

Białorusini nie zdążyli zgłosić "wozidła" do Księgi Rekordów Guinessa :)
Poważnie, taki jest prawdopodobnie powód, że dziennikarze twardo go
ignorują.

Świat się zmienia - Księga Guiness wykładnikiem wielkości, lajki na FB
określają wartość...

Niech nikt nie myśli, że wyśmiewam tę białoruską maszynkę. Jest wiele
produktów, które się upodabniają do siebie. Poza tym korzystanie z
cudzych, udanych rozwiązań nie powinno być traktowane jako naganne, to
wymysł kapitału i prawników na szkodę ludzkości :)

--
Trefniś

Mięso puchnie
sliwki - biały osad