Masło - ile cię cenić trzeba?

141. Data: 2017-09-28 02:09:49

Temat: Re: Masło - ile cię cenić trzeba?
Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-27 o 11:37, Trybun pisze:

> Ja to widzę inaczej. Tzn. widzę duże podobieństwo w pracach (kara)
> Syzyfa do kapitalistycznych prób zapełnienia swojego worka bez dna.

> Raczej - przyjdź komuno. Władyki dyktujące Obywatelom od której
> godziny można kupować alkohol są biegunowo odległe od wolności
> jednostki jaką daje (powinna dawać) Komuna.

Śmierdzące pijaki by się nie przemieszczały nigdzie z puszkami piwa,
nawet w autobusach.
Noszą to piwo jako "pierwszy" ratunek życia.

--
animka

142. Data: 2017-09-28 02:11:16

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kapłani pytają o Spowiedź Wielkanocną i w ogóle o spowiedź, Tymczasem
> spowiedź zaczyna się przeważnie od słów - "wybacz ojcze bo
> zgrzeszyłem" do osobnika w maskaradowym stroju. I jeszcze ta zadawana
> w imieniu Boga pokuta...

Teraz podobno przez internet można się wyspowiadać. Nie stosowałam :-)

--
animka

143. Data: 2017-09-28 02:15:40

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-27 o 11:38, Trybun pisze:

> Też myślę że raczej droga do Boga nie prowadzi przez świątynie.

Tutaj piękny kościół z pięknymi malowidłami-obrazami zamknięto, a
wybudowano drugi obok . Bez obrazów. Taki okragły kościół. Naokoło samo
zelaztwo (rzeźby z odlewu), nad ołtarzem żelastwo. Nie ma na czym oka
zawiesić, chyba, że na Przenajświętszy Sakrament.

--
animka

144. Data: 2017-09-28 06:16:30

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.09.2017 o 22:59, XL pisze:
> [...]
lce/art/8494678,jak-kielce-witaly-strzelcow-tak-pisa
li-o-wydarzeniach-1914-roku-kielczanie-i-jozef-pilsu
dski,id,t.html

> Jakie znowu chwalenie. Tamtymi czasami? Ważne jest to, co DZIŚ i JUTRO.
> Czyli dzisiejsza wolna Polska, dzisiejsza nasza duma i uwielbienie dla
> naszych Bohaterów - przecież cały czas o tym piszę.

I tu właśnie powinnaś wznieść rękę w geście zajączka i odśpiewać kawałek
Pietrzaka "Aby Polska była Polską" :D

A na poważnie to daj spokój z tą wolną Polską. Wolna to ona już była.

--
Wiesiaczek (dziś z DC)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

145. Data: 2017-09-28 06:21:01

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.09.2017 o 18:41, XL pisze:

> [...]
> to, co w nim zastajesz - umeblowanie, ubiory gospodarzy, pory posiłków,
> wypoczynku itp.
> Jeśli to Ci nie pasuje - nikt Cię tam siłą nie zatrzyma.
> Dlaczego więc Kościół i wiara katolicka miałyby Cię zapraszać czy więzić,
> przeciwnika wszystkiego, co tam od wieków ustalone? KK jest dla tych,
> którym tam się podoba - ale pamiętaj też, że zawsze jest szansa, że Tobie
> zmienia się przekonania i wtedy drzwi zawsze zastaniesz otwarte.
> Mozesz wejść - mozesz wyjść.
> Swoje niemądre uwagi schowaj sobie do kieszeni.

Problem w tym, że do tego domu wciągają Cię z automatu, bez pytania o
chęć wejścia, a dopiero wychodzenie z niego wymaga sporo inicjatywy od
zainteresowanego.

146. Data: 2017-09-28 08:47:38

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-27 o 22:59, XL pisze:

> [...]
> Piłsudskiego osobiście? - a toż masz opisane wszelkie okoliczności i
> uwarunkowania w linkowanym tekście. Wystarczy przeczytać.

O okolicznościach, także tych nieopisanych czytałem w Bibliotece
Polskiej w Paryżu za schyłkowego Gierka...
Na temat historii Polski (Galicji, Królestwa i Wielkopolski) od początku
do połowy XX w. w zasadzie nic nie jest w stanie mnie zaskoczyć.
pozdrawiam
szczur biblioteczny Stefan

147. Data: 2017-09-28 09:26:25

Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-28 o 08:47, stefan pisze:

> [...]
> Na temat historii Polski (Galicji, Królestwa i Wielkopolski) od początku
> do połowy XX w.  w zasadzie nic nie jest w stanie mnie zaskoczyć.

Zaskoczy Cię XL.

148. Data: 2017-09-28 11:19:24

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-28 o 09:26, cef pisze:

> Zaskoczy Cię XL.
ale ona to już prekambr :)
pozdr
Stefan

149. Data: 2017-09-28 11:32:56

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

cef pisze:

> Zaskoczy Cię XL.

A następnie sprowadzi i pokona doświadczeniem.

--
Jarek

150. Data: 2017-09-28 11:40:58

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka pisze:

> [...]
> Naokoło samo zelaztwo (rzeźby z odlewu), nad ołtarzem żelastwo.
> Nie ma na czym oka zawiesić, chyba, że na Przenajświętszy Sakrament.

"Ja jestem człowiek, który kocha i potrzebuje pięknych rzeczy. Jak ja
się narobię cały tydzień, to potem w szabas czy w niedzielę potrzebuję
odpocząć, potrzebuję iść do ładnej sali, gdzie bym miał ładne obrazy,
ładne rzeźby, ładną architekturę, ładne ceremonie i ładny kawałek
koncertu. Ja bardzo lubię te ceremonie wasze, w nich jest i piękny
kolor, i ładny zapach, i dzwonienie, i światła, i śpiewy. A przy tym
jak ja już muszę słuchać kazania, to niech ono będzie nienudne, niech
ja słucham delikatnego mówienia o wyższych rzeczach, to jest bardzo
nobl i to dodaje człowiekowi humoru i ochoty do życia! A w kirche co
ja mam?... Cztery gołe ściany i tak pusto, jakby cały interes miał się
trochę zlikwidować. A do tego przychodzi pastor i mówi. Co pan myślisz,
o czym on gada?... Gada o piekle i innych nieprzyjemnych rzeczach. Bądź
pan zdrów. Czy ja po to idę do kościoła, żeby się zdenerwować? Ja mam
nerwy, ja nie jestem cham, ja nie lubię się gnębić nudnym gadaniem.
A przy tym ja lubię wiedzieć, z kim mam do czynienia -- cóż to za firma
protestantyzm?! Papież to firma."

--
Jarek

Mięso puchnie