Masło - ile cię cenić trzeba?

391. Data: 2017-10-07 20:48:50

Temat: Re: Masło - ile cię cenić trzeba?
Od: samya <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.10.2017 o 12:58, XL pisze:

> Właśnie jedna z nich się pojawiła - ale jakoś sama niczego nie wnosząc.

Uderz w stol :))))
Wiedzialam, ze na twoja pyskowke i bezcelowe jazgoty zawsze i wszedzie
sie natknac mozna :)))

Otoz wedle zyczen, wnosze:
NTG, a w zwiazku z tym EOT
:)

@

392. Data: 2017-10-08 01:47:07

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-06 o 19:57, Trefniś pisze:

> Jestem facetem z krwi i kości, ale to nie implikuje solidarności z męskimi
> szowinistycznymi świniami o ego przerośniętym jak prostata.
> Kiedy jesteście dla nas miłe, my też potrafimy być całkiem do życia.
> Niektórzy.

To faceci maja skakać i przymilać się do kobiet, a nie odwrotnie.
W życiu bym się nie poniżyła o zabieganie o faceta, nawet takiego, który
mi się podoba. Widać charakter ten sam mam od lat szczenięcych. Zawsze
mialam szczęście, że w rezultacie ja byłam tą najważniejszą osobą,
najbardziej lubianą w towarzystwie. Nie narzucałam się nikomu nigdy, nie
robiłam konkurencji swoim koleżankom.

--
animka

393. Data: 2017-10-08 01:49:34

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-06 o 20:17, Trefniś pisze:
> [...]
dnia-wieku-pielegniarek-to-prawie-51-lat,171448,1.ht
ml

> W każdym stadle ktoś chodzi w spódniczce i dużo szczebioce.

Hahahaha

--
animka

394. Data: 2017-10-08 01:52:01

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-07 o 08:56, samya pisze:

> [...]
> dyskusji przestalam sie dziwic, ze stale osoby, ktore wiele wnosily do
> zagadnien stricte kulinarnych, poznikaly.

Życie nie polega tylko na obżeraniu się delikatesami.

--
animka

395. Data: 2017-10-08 02:02:37

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-07 o 13:53, Trybun pisze:

> Nie wiem jak to jest u nas, ale pani Agata wydaje się także być dużo
> starsza od p. prezydenta.

Raczej nie. Tylko fryzurę nieodpowiednią i nieładną sobie zafundowała,

--
animka

396. Data: 2017-10-08 02:11:27

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-07 o 14:00, Trybun pisze:

> [...]
> lepiej za 1/4 tej kwoty pojechać z kampingiem czy namiotem do Szwecji, a
> oszczędzoną kasę przeznaczyć np na wyposażenie mieszkania, czy auto z
> klimą?

> A dlaczego nie, bo Wieszaczkowi się to nie podoba? Nie widzisz tłumów w
> niedzielę w Praktikerze?
>
> A o co Ci chodzi konkretnie, masz swoje potrzeby i inni muszą się do
> tego stosować? Powtarzam jeszcze raz - są chętni do pracy w niedzielę,
> są chętni aby kupować, gdzie Ty tu z tą swoją księżą postawą pasujesz?
> Księdza oczywiście rozumiem, Ciebie, ni cholery.

Weż się nie wygłupiaj. Ludzie ze Szwecji przyjeżdzają tu, żeby odpocząć,
zabawić się, wódki polskiej sie napić, bo tam jest drogo. Tutaj mogą
sobie zaszaleć i nawet implanty za polskie pieniązki sobie sprezentować.
Dla nich tu wszystko jest o wiele tańsze po przeliczeniu koron na
złotówki oraz nasze ceny.

--
animka

397. Data: 2017-10-08 03:24:12

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dla KOGO JESTEM BABCIA TO JESTEM....ALE NIE DLA CIEBIE.

398. Data: 2017-10-08 05:51:27

Od: samya <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.10.2017 o 01:52, Animka pisze:

> Życie nie polega tylko na obżeraniu się delikatesami.

A to jest grupa "zycie", czy "kuchnia" ?

@

399. Data: 2017-10-08 06:01:13

Od: samya <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.10.2017 o 03:24, Animka pisze:

> Dla KOGO JESTEM BABCIA TO JESTEM....ALE NIE DLA CIEBIE.

To samo rzec by mozna o wyrazeniu "ćwoku", nieprawdaz ?
Skoro ktos moze byc dla ciebie cwokiem, dlaczegoz ty nie mozesz byc babcia ?

@

400. Data: 2017-10-08 08:08:28

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .10.2017 o 01:47 Animka <a...@t...wp.pl> pisze:

> [...]
> mialam szczęście, że w rezultacie ja byłam tą najważniejszą osobą,
> najbardziej lubianą w towarzystwie. Nie narzucałam się nikomu nigdy, nie

Animko, miła nie oznacza przymilna!
Nie chodzi o filozofię Bartoszewskiego: "Polska to brzydka panna bez
posagu, która nie powinna być zbytnio wybredna".

--
Trefniś

Mięso puchnie
sliwki - biały osad