Miska do ciasta drożdżowego Tupperware

1. Data: 2003-05-15 10:42:57

Temat: Re: Miska do ciasta drożdżowego Tupperware
Od: "syso" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisala

> obserwowalam miche w kacji, wszystko prawda - od poczatku do
> konca. ciacho wyszlo leciutkie, a micha trzy razy zrobila PUFF i
> bylo gotowe do pieca. malo mycia, szanse na to, ze jak wlozysz
> rece w ciasto zeby wyrobic a tu, panie, wlos pojedynczy zaczyna
> chodzic po twarzy/oku/szyi/dekolcie - zero! tak mi sie ustrojstwo
> spodobalo, ze dostalam w prezencie. i teraz sobie sama PUFam

Od dawna mam chetke na ta miske, ale niestety nie widzialam jej w akcji, a
znam tylko ze slyszenia. Czy mozesz Krysiu napisac, jak ona dziala? No bo
chyba nie wrzuca sie wszystkich skladnikow i nie zostawia? Trzeba to jakos
uprzednio wyrobic, czy jak? Ta miska ma pojemnosc 3l, czy wystarcza na
ciasto z pol kilo maki?

Pozdrawiam
Sylwia

1. Data: 2003-05-15 11:01:05

Od: i...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

zalaczanego przepisu przez sprzedajacego.Ciasto pyszne i buleczki tez.Robi sie
SAMO.Ja miske wsadzam do metalowego zlewu z bardzo garaca woda i robie o
jeden "pyk" wiecej niz podaje przepis.A gdy ono sobie tam lezy czytam
gazete.Zawsze po "pyk", dolewam wrzacej wody do tej co w zlewie.UWAGA-NIE
JESTEM DYSTRYBUTOREM TYCH MISEK.Mam tez inne pojemniki,nie wszystkie
zachwalam,ale to jest to!

1. Data: 2003-05-15 11:03:44

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>To ja tez chce ta miche na prezent. Wyrabianie drozdzowego to dla mnie wysilek
>przekraczajacy moje mozliwosci...
>Byla u mnie prezentacja tupperware w poniedzialek. Zamowilam sobie stolnice i
>pare pojemniczkow. Ciekawa jestem, jak sie beda spisywac.
>Mam jeszcze ochote na shaker no i teraz jeszcze na miske.
>
>Pozdrawiam,
>Ania

moi przyjaciele uzywaja shalera do mieszania plynnych skladnikow
ciasta z dorzdzami. i chyba cukrem (bo jak drozdze to i
cukier...a moze tam jeszcze i maslo rozpuszczone wpuszczali, nie
pamietam - ja go nie mam i sie jakos obchodze bez

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-05-15 11:08:49

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>chyba nie wrzuca sie wszystkich skladnikow i nie zostawia? Trzeba to jakos
>uprzednio wyrobic, czy jak? Ta miska ma pojemnosc 3l, czy wystarcza na

przepis (co dostali z micha i mi przepisali) zaklada 3 1/2 szkl
maki. make sie wrzuca do michy, do shakera reszte - znaczy
cukier, drozdze, margaryne, jaja, mleko.. jak sie zmiesza to
plynne to dodac do maki (z odrobina soli), wymieszac wedle
brzegow michy za pomoca takiego jakby noza, co daja z micha,
wymieszasz raz-dwa w tej misie, dodasz rodzynek, skorki i czego
tam chcesz, zamykasz miche szczelnei i w specyficzny dosc sposob
(odpowietrzajac ja jakby), ciasto rosnie, micha robi PUFFF i sie
wieczko otwiera (glosne to PUIF!), zamieszac tym nozem, zamknac,
odpowietrzajac. Micha ma zrobic 3 x PUF i 3 x ma odskoczyc
wieczko. potem prosto na blache i siup do piekarnika

Trys

poza tym ja lubie plastikowe michy w kuchni...

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-05-15 11:25:21

Od: "Marta MJ" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> cukier...a moze tam jeszcze i maslo rozpuszczone wpuszczali, nie
> pamietam - ja go nie mam i sie jakos obchodze bez

Ja tez, maslo i jajka dodaje oddzialnie. I micha i shaker sa swietne. A
shaker robi najwspanialsza kawe na zimno z pianka i z mlekiem. Poza tym
mieszam budynie, galaretki, ciasto na nalesniki, smietane do nalesnikow,
pierogow i innych. Bardzo go lubie

Marta MJ

1. Data: 2003-05-15 11:34:17

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> shaker robi najwspanialsza kawe na zimno z pianka i z mlekiem. Poza tym
> mieszam budynie, galaretki, ciasto na nalesniki, smietane do nalesnikow,

a czy w szklanym, tradycyjnym shakerze (takim do alkoholu) tak samo wymiesza
sie skladniki czy jest jakas roznica?

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2003-05-15 12:04:59

Od: "Ewik" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Też mam kilka rzeczy z Tupperware,miska super do ciast,chleba itp ,ja miskę
z ciastem wkładam pod kołdrę i już.. nic nie wyrabiam ręcznie.
Mam jeszcze pojemniczki na śmietanę/długo jest świeża/,chlebak /chleb nie
wysycha przez kilka dni/
Moja siostra ma pojemnik,w którym "gotuje" zupy-rewelacja.
Z tych artykułów jestem bardzo zadowolona.
Ewik

1. Data: 2003-05-15 12:47:10

Od: Krzysztof Wróblewski <k...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

to dokladnie robi ta miska? - sama miesza produkty? - grzeje?

1. Data: 2003-05-15 13:24:16

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 15 May 2003 14:47:10 +0200, Krzysztof Wróblewski
<k...@a...wbc.lublin.pl> wrote:

>to dokladnie robi ta miska? - sama miesza produkty? - grzeje?

no przecie nie jest az TAK tresowana. chodzilo raczej o
niebrudzenie raczek! lubisz wyrabiac ciasto klejace sie non sto
do rak?

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-05-15 13:36:35

Od: Sabinka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 15 May 2003 13:01:05 +0200, i...@o...pl wrote:

>UWAGA-NIE
>JESTEM DYSTRYBUTOREM TYCH MISEK.

Ok, ale czemu tak krzyczysz?!

--
Pozdrawiam, Sabina

fasola konserwowa- jak zrobic samemu?
tahini - jest w warszawie
RE: szparagi - pytania poczatkujacego ;)
Szczawiowa - beznadziejnie lamerskie pytanie
Kuchnię przedpokój odnowię w Wa-wie