Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.

351. Data: 2010-03-12 13:10:50

Temat: Re: Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 12-marzec-10, Chiron wlazł między psychopatów i wykrakał:

> No to ja wykorzystam okazję, żeby nie zabierać głosu...:-(

od razu jakoś weselej! :)

--

tu była sygnaturka tymczasowa, ale jest obecnie niedostępna. przepraszamy.

352. Data: 2010-03-12 13:11:47

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" <X...@p...fm> napisał w wiadomości

> Strasznie chronisz tego swojego ojca. A on przecież też miał/ma wpływ na
> całą sytuację.
>
> Ewa

E tam,
ja myślę, że jest pełen podziwu dla jego fantazji ułańskiej.....po prostu

MK

353. Data: 2010-03-12 13:14:58

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

a jesteś pewien, ze to właśnie napisałem? :)

> Trochę poczułem się tym zmęczony.

idź na spacer. ja właśnie odwiedziłem z ryśkiem okoliczny las, dumając czy
by jakiegoś porzuconego, suchego i złamanego drzewa nie przykitrasić na
opał. a rysiek dumał jak tłuc lud na kałużach - najlepiej butami, jak
ojciec nie widzi.
obydwa nasze dumania były wydumane - ja nie przykitrasiłem, a wszystko
widziałem.
no, ale sąsiad mój, pan wiesław, sprezentował ryśkowi miecza, co go właśnie
przed chwilą gdzieś był znalazł. plastikowego, zielonego starego badziewia.
cudo!
idź na spacer, może też znajdziesz coś wspaniałego?
:)

--

taka jest moja koncepcja, tak ja to widzę

354. Data: 2010-03-12 13:15:27

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> Coś w tym jest. Kiedyś uchodziłem za ponuraka- pewno jeszcze coś z tego mi

coś?!
chiron, nie bądźże taki skromny, men!
:)

--

[---]
Ocenzurowano. Ustawa z 31 lipca 1981 roku o kontroli sygnaturek, publikacji

355. Data: 2010-03-12 13:16:57

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 12-marzec-10, Qrczak wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Tak, po głębszym zastanowieniu stwierdzam, że Twoja metafora ze sznurkiem
> lepsza. I puścić ten sznurek najlepiej, jak wicher ogromny duje.

qrna, latawiec mi uleci, co ty qra?!

--

politycznym sygnaturkom mówimy stanowcze "zaraz wracam"

356. Data: 2010-03-12 13:19:36

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

> No przecież traktuję ciebie i twoją ignorancję
> na specjalnych prawach, to co jeszcze tam piskasz?
> Nikt ci nie każe tu myśleć, możesz pisać praktycznie co chcesz ;-)
> ENder

Mistrzu......
MK

357. Data: 2010-03-12 13:21:29

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 12-marzec-10, Vilar wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Użytkownik "medea" <X...@p...fm> napisał w wiadomości

> E tam,
> ja myślę, że jest pełen podziwu dla jego fantazji ułańskiej.....po prostu

no - jak pomyślę, czego on w życiu nie doświadczył, to rzeczywiście tak
jest. np - prowadził objazdowe kino. był bokserem. kolarzem. w czerwonych
beretach służył. ze szkoły muzycznej go wywalili pierwszego dnia. zabił
człowieka prowadząc samochód - a był instruktorem jazdy. no i był
najprzystojniejszym ciachem w swojej wsi. należał do klubu kawalerów, z
legitymacją o nr 1. i pierwszy z tego klubu się musiał wypisać.

dużo tego.

--

Najdroższa, ukochana! Wszystkiego najlepszego z okazji dnia Świętego
Walentego - święta zakochanych. Słowa nie wyrażą, jak bardzo Cię kocham i

358. Data: 2010-03-12 13:35:16

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> Dnia 12-marzec-10, Qrczak wlazł między psychopatów i wykrakał:

> qrna, latawiec mi uleci, co ty qra?!

Fak-t, Ty masz córki!

Qra

359. Data: 2010-03-12 13:36:24

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Vilar <v...@U...TO.op.pl> tak oto plecie:

> Ale mówisz w swoim imieniu, czy prowokujesz?

Prowokuję w swoim imieniu.

Qra

360. Data: 2010-03-12 13:37:02

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> Dnia 12-marzec-10, Vilar wlazł między psychopatów i wykrakał:

> i zus przetrwamy!

Dużo nie brakuje.

Qra

SEKS W NIEBIE :o)
(.) Faszym a Natura
KLAMSTWO PRZEDWYBORCZE...
Wyrok.
Re: # siedlisko-śmierdlisko "mundrości" trolla Robakksa