Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.

691. Data: 2010-03-17 09:25:21

Temat: Re: Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.
Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> No jasne, bo nie mam oczu i ich nie widzę ;-)

I tymi oczami wchodzisz do mojej glowy. Ciekawe.
Ender, skoncz z tymi swoimi pseudo-psychoanalitycznymi ocenkami emocji
innych. Wez sie za swoje. I w ogole pomysl, co _Ty_ wypisujesz tutaj.
Ponawiam: jak kawusia narzeczonej z kochanka?
I.

692. Data: 2010-03-17 09:28:56

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Znam pewną rodzinę: on jest burakiem i prymitywem, a ona postrzeloną,
> niezrównoważoną psychicznie idiotką zafascynowaną buractwem.
> W ten sposób wychowują swoją córkę... i chwała im za to, bo _dla nich_
> to prawdopodobnie optymalne podejście do dziecka.
> Naprawdę, autentycznie rewelacja.

A w jakim celu przytaczasz tu ten przyklad?

> Niemniej to nie jest coś co warto bezwzględnie polecać z psychologicznego
> punktu widzenia.

Nie, nie warto. Tym bardziej mnie dziwi, czemu o tym piszesz. Bo to
zupelnie inny swiat, niz ten, do ktorego ja sie odnosze.

> Skoro nie znasz innych metod w tym względzie, to jesteś po prostu cienka,
> Marchewka.

Jakich "innych metod"?

> Jakbyś jednak chciała poznać, to pamiętaj, że lepsza od ciebie i
> "czerwonego"
> jest nawet Googlarka. ;)

Zatem po co jeszcze mnie czytasz?

> Poza tym projektujesz.

Jakies tezy na poparcie? Albo chociaz slad, ktory naprowadza?
I.

693. Data: 2010-03-17 09:30:25

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:
> Twoja droga to twoja droga i bez obawy, ja mam swoją.
> Natomiast nie możesz iść nią spokojnie jak człowiek,
> tylko musisz zaliczać każdy 'rów' i 'kałużę'?

Jakies przyklady na poparcie? Czy tylko autopsja? Vide: pierdolenie
wszystkiego, co sie rusza lub ktore o to Cie poprosi.
I.

694. Data: 2010-03-17 09:33:16

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Żeby uzasadnić dalszą część wypowiedzi.

> No właśnie, stąd wynikają tak wielkie ograniczenia Twojego odniesienia,
> że Twoje odniesienie jest praktycznie bezwartościowe.

Konkrety jakies?
I.

695. Data: 2010-03-17 09:35:42

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesz, skoro "czerowny" i ty stawiacie mniemanologię w randze
rzetelnej wiedzy psychologicznej, to ja w tej sytaucji pozwolę sobie
polecić ci w tym miejscu rzeczoną Goglarkę.

Tyle.
Psychologu za dychę. ;)

--
CB

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:hnq7d5$iac$1@inews.gazeta.pl...

Jakich "innych metod"?

[...]
Jakies tezy na poparcie? Albo chociaz slad, ktory naprowadza?

696. Data: 2010-03-17 09:37:30

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Wiesz, skoro "czerowny" i ty stawiacie mniemanologię w randze
> rzetelnej wiedzy psychologicznej, to ja w tej sytaucji pozwolę sobie
> polecić ci w tym miejscu rzeczoną Goglarkę.

Mi googlarka do niczego nie jest potrzebna. Ona mi dzieci nie wychowa.
Jak Tobie pomaga, to super!

> Tyle.
> Psychologu za dychę. ;)

Jedynie taki "argument" pozostaje, jak zdolnosci poznawcze zawodza. Szkoda.
I.

697. Data: 2010-03-17 09:38:54

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Wiesz, skoro "czerowny" i ty stawiacie mniemanologię w randze
> rzetelnej wiedzy psychologicznej, to ja w tej sytaucji pozwolę sobie
> polecić ci w tym miejscu rzeczoną Goglarkę.

Przy okazji: przydalaby sie Twoja definicja "rzetelnej wiedzy
psychologicznej".
I.

698. Data: 2010-03-17 09:39:42

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Akurat znam pewną ciekawostkę z tym związaną oraz ze ślubem
> w religii prawosławnej, otóz...
>
> w trakcie ceremonii jest tam taki moment kiedy mężczyzna jest pytany,
> czy obiecywał wcześniej małżeństwo innej kobiecie, i gdyby potwierdził,
> lub gdyby zaprzeczył lecz inna kobieta lub ktoś inny odezwałaby się
> twierdząc, iż skłamał, to wtedy ze ślubu nici.
>
> Takie mają zasady i przywiązują do tego - z tego co się orientuję - dużą
> wagę.

W Kościele Rzymsko- Katolickim- podobnie. W innych- też (pytanie podczas
ślubu: "kto wie o przyczynach, które...niech powie teraz lub zamilknie na
zawsze"). W KRK pytają na spowiedzi przedślubnej. Pytałem kiedyś księdza- co
wtedy, jeśli ktoś powie, że tak. Powiedział mi, że ksiądz powie, że musi
uregulować wszelkie związane z tym sprawy (np: może juz poniesiono koszty
związane z obiecanym ślubem- trzeba je zwrócić).

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

699. Data: 2010-03-17 09:40:40

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szkoda?
Spadaj, Marchewka, wstydu oszczędź. ;)

--

wiadomości news:hnq7t7$iac$4@inews.gazeta.pl...

700. Data: 2010-03-17 09:41:37

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak dla ciebie: coś więcej niż mniemanologia qusi-psychologiczna.

--

wiadomości news:hnq7vr$iac$5@inews.gazeta.pl...

Przy okazji: przydalaby sie Twoja definicja "rzetelnej wiedzy
psychologicznej".

SEKS W NIEBIE :o)
(.) Faszym a Natura
KLAMSTWO PRZEDWYBORCZE...
Wyrok.
Re: # siedlisko-śmierdlisko "mundrości" trolla Robakksa