Niemcy robią zapasy.

321. Data: 2017-01-20 21:54:55

Temat: Re: Niemcy robią zapasy.
Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .01.2017 o 21:20 r...@k...pl <r...@k...pl> pisze:

(...)
> Widzę, że doskonale wiesz co czytam. A Niemca też mam w rodzinie czy
> nie? :DD

Na razie wiem, że na grupie kuchennej uprawiasz prymitywną politykę, a
takich należy wycinać w pień!
Inaczej mówiąc - spływaj na p.s.p a tutaj rzuć najwyżej przepis na czulent.

Szalom!

--
Trefniś

322. Data: 2017-01-20 21:55:38

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .01.2017 o 21:44 r...@k...pl <r...@k...pl> pisze:

> [...]
>
> Niestety, zagraniczne adopcje to jest działalność bardzo niszowa, pisze
> się
> nich tylko źle. Proszę mi wierzyć: to, co robimy, to bardzo ciężka praca
> dla
> dobra dzieci. To są naprawdę bardzo szczęśliwe adopcje. Mamy na to
> dowody, bo
> jesteśmy z wieloma rodzinami w kontakcie, czy dostajemy po latach
> zaproszenia
> na śluby tych naszych dzieci. Przyjeżdżamy tam i widzimy, że one nic nie
> straciły na tym, że zostały przekazane do adopcji zagranicę, a wiele

Spierd. na p.s.p

--
Trefniś

323. Data: 2017-01-20 21:56:33

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .01.2017 o 21:27 r...@k...pl <r...@k...pl> pisze:

> Fri, 20 Jan 2017 17:19:19 +0100, w
> <o...@t...wroclaw.vectranet.pl>, Trefniś

aw-g-uslyszal-zarzuty-w-sprawie-znikniecia-obrazu-ge
siarka-z-palacu/bn60jfk

ku-w-kancelarii-b-prezydenta-bronislawa-komorowskieg

> Nie przejmuj się, są jeszcze tacy nieudacznicy co preziowi nie potrafią
> opon
> założyć do BMW :D. Nie wiesz czy nie boi się jeździć na nartach z taką
> ochronką? ;D

> Przyznam, że nie rozumiem. Ale nie jestem twoim targetem, więc chyba
> możesz to
> zrozumieć ;DD

> Tak jak na PO nieprzeszukanie mieszkania uciekającego ze Smoleńska
> aktualnego
> Ministra Wojny Dronowej, nieprawdaż? :DD

Pozdrowienia od Ani.
Spierd. na p.s.p.

--
Trefniś

324. Data: 2017-01-21 00:40:51

Od: samya <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.01.2017 o 21:08, r...@k...pl pisze:
> Fri, 20 Jan 2017 19:11:44 +0100, w
> <5...@p...onet.pl
>, samya

>, samya

ykresy-wypowiedzen-wielokrotnie-zlozonych-i-ich-opis
/

> W razie dalszych problemów mogę rozbić na prostsze zdania.

Jezeli Ci to pomoze zachowac logike to probuj :)

325. Data: 2017-01-22 19:44:22

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Poczekajmy, aż te setki tysięcy ciapatych otrzymają obywatelstwo - wtedy
> dopiero się zacznie...

jeden ostatnio został Królem Polski. I się zaczęło

--
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

326. Data: 2017-01-24 10:06:28

Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 20 Jan 2017 21:54:55 +0100, w
<t...@m...com> napisał(-a):

> W dniu .01.2017 o 21:20 r...@k...pl <r...@k...pl> pisze:
>
> (...)
>
> Na razie wiem, że na grupie kuchennej uprawiasz prymitywną politykę, a
> takich należy wycinać w pień!

Czytnik (zapewne przypadkiem) wyciął ci fragment o prawdziwości (lub nie)
artykułu o cofnięciu dotacji. Wkleić jeszcze raz czy dasz radę się cofnąć? :D

> Inaczej mówiąc - spływaj na p.s.p a tutaj rzuć najwyżej przepis na czulent.

Wyczuwam u ciebie zaburzenia osobowości -- najpierw dociekasz szczegółów, a
potem gdzieś spływasz ;D

> Szalom!

Nie znam się na twoich obrzędach... odpowiada się "Szalom!"? Nie pisz jak do
swoich ziomali, bo jak widzisz nie daję rady ;D

327. Data: 2017-01-24 10:08:15

Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 20 Jan 2017 21:55:38 +0100, w
<t...@m...com> napisał(-a):

> Spierd. na p.s.p

Nie stosuj dłużej wyparcia, bo zwariujesz ;D

328. Data: 2017-01-24 10:09:41

Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 20 Jan 2017 21:56:33 +0100, w
<t...@m...com> napisał(-a):

> Pozdrowienia od Ani.
> Spierd. na p.s.p.

Może rozwiniesz poprzednie myśli, skoro już zacząłeś gulgotać? ;D

329. Data: 2017-01-24 12:54:13

Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 24 Jan 2017 10:06:28 +0100, w
<o...@4...com>, "r...@k...pl"
<r...@k...pl> napisał(-a):

> [...]
> artykułu o cofnięciu dotacji. Wkleić jeszcze raz czy dasz radę się cofnąć? :D

PS. Następnę cięcia budżetowe... ależ te maltretowane kobiety mają pecha.

Zamknęli Niebieską Linię! Ofiary przemocy nie mogą dzwonić

Od początku stycznia ofiary przemocy w rodzinie zostały bez możliwości
uzyskania pomocy przez telefon i e-mail. Słynna Niebieska Linia nie dostała
dofinansowania, ponieważ Ministerstwo Sprawiedliwości uznało taką pomoc za
niewystarczającą. Teraz Ogólnopolskie Pogotowie dla Ofiar Przemocy w Rodzinie
szuka dofinansowania, by nadal pomagać wszystkimi kanałami.

W tej chwili nie wiadomo, jaka będzie przyszłość poradni telefonicznej dla
ofiar przemocy. Pogotowie szuka możliwości dofinansowania innymi drogami. M.in.
przez pozyskanie sponsorów biznesowych. - Trochę pieniędzy przeznaczyła na tę
działalność firma Avon w ramach akcji "Avon kontra przemoc", ale nie są to
środki wystarczające na sfinansowanie całej działalności - wyjaśnia nasza
rozmówczyni. - Ta poradnia nie może być czynna tylko 2 godziny dziennie. Jej
pomoc jest ogromnie potrzebna. Odbieramy ok. 4 tys. telefonów i ok. 2 tys.
maili w ciągu roku. Tyle osób zostanie teraz bez pomocy tymi kanałami - dodaje.

330. Data: 2017-01-24 14:08:41

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .01.2017 o 10:08 r...@k...pl <r...@k...pl> pisze:

> Fri, 20 Jan 2017 21:55:38 +0100, w
> <o...@t...wroclaw.vectranet.pl>, Trefniś

> Nie stosuj dłużej wyparcia, bo zwariujesz ;D

Pozdrowienia od ani.

--
Trefniś

Moje pożyteczne fobie...
Coś elektrycznego do tarcia ziemnieków
Co zamiast pracowitego rogala na 11 listopada?
Nowa wersja programu dietetycznego Ananas2_50
Amazon India Coupons