Normalnie nie wiem co o tym myśleć

51. Data: 2009-09-23 17:19:43

Temat: Re: Normalnie nie wiem co o tym myśleć
Od: waruga_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe pisze:

> Użytkownik "PeJot" <P...@0...pl> napisał w

> Na podstawie czego wysnuwasz takie wnioski?

Pochwalić się chciał ;)

--
waruga_e

52. Data: 2009-09-23 18:20:24

Od: waruga_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:

> Chodzi mi o to jak zorganizowac "lekcje" dla 6-latki

Nasze dzieciaki grupowo zaczynają od oswajania się z wodą. Siedzą na
brzegu, nogi w wodzie i chlapią, najpierw siebie samego, potem mocne
wymachy nóg, jest też ochlapywanie dziecka siedzącego obok. Potem
wejście do wody i znowu najpierw ręce na wprost przed siebie na murku i
przysiady w wodzie. Potem wszelkiej maści meduzy, korki, wyławianie
korka z dna.
Jak się już utrzymują na wodzie to pływanie z deską, potem strdzałka
itd. itd .

--
waruga_e

53. Data: 2009-09-23 18:33:40

Temat: Re: Normalnie nie wiem co o tym myslec
Od: waruga_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka pisze:

> Kiedys gadalam ze znajoma (grupowiczka, zreszta) o dyslekcji.

Oj faktycznie coś nie tak ;) bo właśnie trafił Ci się kolejny błąd
dyslek_s_ji (dyslekcja nie istnieje, co nie znaczy, że jej wkrótce nie
wymyślą ;))
--
waruga_e

54. Data: 2009-09-24 06:17:19

Od: "Marchewka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waruga_e" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> Oj faktycznie coś nie tak ;) bo właśnie trafił Ci się kolejny błąd
> dyslek_s_ji (dyslekcja nie istnieje, co nie znaczy, że jej wkrótce nie
> wymyślą ;))

Jaki tam blad? Nie slyszalas o lekacjach dla dyslektykow? Dys-lekcja. ;-))
Iwona

55. Data: 2009-09-24 07:56:45

Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:h9f2oc$ejf$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "waruga_e" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> Jaki tam blad? Nie slyszalas o lekacjach dla dyslektykow? Dys-lekcja.
;-))

Fakt! Lekacja jest o wiele lepsza od leku!

56. Data: 2009-09-24 08:43:31

Od: "Marchewka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lemonka" <...@a...com> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
> wiadomości news:h9f2oc$ejf$1@inews.gazeta.pl...

> nie

> ;-))
>
> Fakt! Lekacja jest o wiele lepsza od leku!

Neologizmy moja milosc! Moze chodzi mi po glowie laktacja?
Iwona

57. Data: 2009-09-24 09:51:43

Od: "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
l.googlegroups.com...
On 22 Sep., 11:29, "Nixe" <n...@c...pl> wrote:

> To po co Ci książki? ;-)

Szukam po prostu gotowego zestawu cwiczen, czy zabaw w wodzie, ktorymi
mozna np. urozmaicic pobyt na basenie plus np. wskazowek czego unikac
przy nauce plywania takiego 6-latka

> A poważnie mówiąc - mnóstwo różnych wskazówek znajdziesz w samym necie.

No wlasnie nie za bardzo i w dodatku nie chce mi sie tego wszytskiego
kompilowac w calosc. Wolalbym gotowca :-)

Stalker

trochę na ten temat poczytasz :
http://www.edupress.pl/pdf/19/3382.pdf

Nauka pływania - ćwiczenia wprowadzające /rysunki - nazwa pliku nic nie
mówi, jest jednozdaniowy opis zawarości pliku

Materiały szkoleniowe/ratownictwo/tablice poglądowe

http://chomikuj.pl/horn/Materia*c5*82y+szkoleniowe/r
atownictwo/tablice+pogl*c4*85dowe

U nas nauka pływania/oswajanie z woda okazały się bardziej efektywne na
zajęciach z instruktorem i grupą rówieśników, po tym łątwiej się mozna było
z dziećmi dogadać, nie było marudzenia "nie bo nie", a te zajęcia z
instruktorem grupowe to przede wszystkim zabawa, nie było czasu na
blokowanie się ;-)

Pozdrawiam

Monika

58. Data: 2009-09-24 14:05:17

Od: waruga_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka pisze:

> Jaki tam blad? Nie slyszalas o lekacjach dla dyslektykow? Dys-lekcja. ;-))

Grunt to umieć wybrnąć i znaleźć właściwe wytłumaczenie :)

--
waruga_e

59. Data: 2009-09-24 16:13:54

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Marchewka <s...@g...pl> tak oto plecie:

> Neologizmy moja milosc! Moze chodzi mi po glowie laktacja?

O! Planujecie kolejne na grządkę?

Qra

60. Data: 2009-09-24 17:07:30

Od: "Marchewka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O! Planujecie kolejne na grządkę?

Bron Bosze!
Iwona

lezakowanie a sanepid
6-latek w przedszkolu
pierwsza klasa -odrabianie lekcji, pisanie, motywacja
tajne kryteria oceniania dzieci ?
mega roztargniony 7-latek - norma ?