Nowy Tydzien Nowy Przepis Tygodnia Diabelskie Spaghetti !

1. Data: 2000-03-28 12:04:48

Temat: Re: Odp: Odp: Nowy Tydzien Nowy Przepis Tygodnia Diabelskie Spaghetti !
Od: Joanna Sereinig <j...@j...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

asia napisał(a):

> Bo kojarzy się z wszechobecnym, mało eleganckim "Fuck".
> Asia
> Joanna Sereinig <j...@j...krakow.pl> wrote in message

No, jeśli ktoś ma takie brzydzkie skojarzenia!!!...
;)))))))))

Joanna

1. Data: 2000-03-28 12:20:01

Od: Anna <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

tak a propos, moge komus podeslac dokument wordowski z emotikonami i
skrotami przeroznymi stosowanymi w internecie... jakby ktos chcial
wiedze rozszerzac poza kuchnie :))))

peace,
fire

Anna

1. Data: 2000-03-28 14:33:53

Temat: dzieki za wyjasnienia
Od: "Zalewscy" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Sereinig wrote:
> No, jeśli ktoś ma takie brzydzkie skojarzenia!!!...
> ;)))))))))

Bije sie z hukiem w piersi-mam :-DDDD. I dzieki wszystkim za wyjasnienia.
Sadylowi w szczegolnosci. Nieczesto spotyka sie prawdziwych facetow,
ktorzy nie chca zawstydzac dam na publicznym forum.
Pozdrowienia
Ula

1. Data: 2000-03-28 17:22:41

Temat: Re: dzieki za wyjasnienia
Od: "Feliks" <f...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Zalewscy <j...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
> Sadylowi w szczegolnosci. Nieczesto spotyka sie prawdziwych facetow,
> ktorzy nie chca zawstydzac dam na publicznym forum.

Hm...DDDD powiadasz... chyba po DD na kazda... ;))
F.
PS. A propos piersi, taka z kurczaka lepiej sie rozbija na kotlety gdy
wlozymy ja pomiedzy dwa kawalki przezroczystej folii plastikowej. Nic nie
fruwa, higienicznie i tluczka tez nie trzeba po tym myc.... To samo ze
schabowymi bez kosci...

1. Data: 2000-03-29 06:17:47

Temat: Do Anny-dzieki za pomoc
Od: "Zalewscy" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna wrote:
> tak a propos, moge komus podeslac dokument wordowski z emotikonami i
> skrotami przeroznymi stosowanymi w internecie... jakby ktos chcial
> wiedze rozszerzac poza kuchnie :))))

Aniu! Wczoraj przeslalam podziekowania za chec pomocy. Dostalam
informacje, ze Twoj adres zawiera blad. W dalszym ciagu licze na "sciage".
Przepraszam grupe za ten post, ale w tej sytuacji to jedyna lacznosc.
Ula

1. Data: 2000-03-29 06:23:09

Od: "Janusz Danak" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Zalewscy <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:N2%D4.7365$a...@n...tpnet.pl...

> Zmiluj sie nad nami, ktorymi zupelnie obce sa te skroty.

Juz kiedys podawalem ten adres http://www.kedzierzyn.gsk.pl/face.html jest
tam tego dosyc duzo.

Janusz
ICQ: 31950147
d...@p...fm

1. Data: 2000-03-29 08:05:58

Od: Aneta Baran <b...@c...cern.ch> szukaj wiadomości tego autora

Paul Urstein <p...@p...ch> wrote:
> Mieszkam na prawie 800 metrach ponad Lausanna.
O, jak zazdroszczę! Ja na nizinach, ale widok z jednej strony na Saleve
i Mont Blanc, a z drugiej na Jurę :-)

> A te hotele w Pradze znasz moze....??
Nie! :-) Za to znam jedną knajpę pod Pragą w Pruhonicach, nazywa
się 'Hlinena basta' i mają tam doskonałe ryby. Oraz cudowne piwo :-)

Anetek
--
A...@c...ch | http://chall.ifj.edu.pl/~aneta/
Anything is good and useful if it's made of chocolate.

dania jednogarnkowe
Krem do ciepłych lodów :-)
paluszki
ragout z królika nieco inaczej