O CO TU CHODZI?

1. Data: 2003-07-31 20:19:34

Temat: O CO TU CHODZI?
Od: "dżdżownica" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

No w zasadzie każdy może sobie zadać takie pytanie. Pewnie dżdżownica chce
zająć miejsce na postumencie po B. ananii? Może teraz wszyscy będą musieli
sysać ogony wieprzowe. Sex and cooking! Ogon zamiast banana.;-)
A może wreszcie tak dynamiczna i sympatyczna grupa uwolni się od
klimakteryjnych zachowań jakiś zmurszałych piedestałów i zacznie żyć swoim
własnym życiem zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami w Sieci. A nie jakieś
dozgonne wdzięczności , pyszności od których mdli.
Ludzie, Magdalenka to inna sprawa, ale nie dotycząca kuchni. Odwagi!
Podnieście głowy!
dżdżownica

1. Data: 2003-07-31 21:35:13

Temat: Re: O CO TU CHODZI?
Od: "Poziomka" <p...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dżdżownica" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
(ciach)
Caly czas jestem ZA! Przeciez wiesz.
Poziomka

1. Data: 2003-07-31 21:40:33

Od: "dżdżownica" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Poziomka" <p...@e...com> napisał w wiadomości

> Użytkownik "dżdżownica" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
> (ciach)
> Caly czas jestem ZA! Przeciez wiesz.
Co ja wiem, to ja wiem. Ja jestem samotna wilczyca!
dzdzownica

1. Data: 2003-07-31 22:01:01

Od: "Poziomka" <p...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

> dzdzownica
:-))))))) Nie do konca, taka samotna.
Poziomka

1. Data: 2003-08-01 08:19:49

Od: "" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Twoje posty są przykładem niskiej samooceny i niedowartościowania, co ty
próbujesz udowodnić? Bo ja tylko widzę strasznego kretyna, który wypisuje
pierdoły na łamach grupy, która ma w dupie twoje opinie o innych. Tu chodzi o
kuchnię, jak sama nazwa mówi, a nie potyczki personalne. Lepiej wypierdalaj z
listy bo nic z gotowaniem nie masz wspólnego, a tylko miejsce zajmujesz. To mój
jedyny post więc nie staraj się wywewnętrzniać, bo i tak prawie już nie czyta
tych pierdół.

1. Data: 2003-08-01 08:23:05

Temat: [kontrrewolucja] Re: O CO TU CHODZI?
Od: "dżdżownica" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Madame Butterfly czyli MB w hołdzie:

Użytkownik <v...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
To mój
> jedyny post więc nie staraj się wywewnętrzniać, bo i tak prawie już nie

tunczyk
Nowa...
Barszcz Czerwony - ??? tradycja
pierogi z borówkami
RE: Wiśniowa PEPSI - oni to potrafią popsuc humorek!