La vera Italia!

61. Data: 2018-02-27 09:04:29

Temat: Re: La vera Italia!
Od: Roman Tyczka <n...@b...no> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 27 Feb 2018 06:26:28 +0100, Wiesiaczek wrote:

> Ponadto jest tak tępa, że pomimo oczywistego spamowania nawet jej nie
> przyszło do łba powiedzieć "przepraszam" albo choćby coś w tym rodzaju.

Ona nie jest tępa i nie dlatego nie napisze przepraszam. Ona jest po prostu
arogancka i to tym rodzajem arogancji jaki posiada obecna władza.

Roman Tyczka

62. Data: 2018-02-27 09:06:11

Od: Roman Tyczka <n...@b...no> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Feb 2018 06:18:39 GMT, XL wrote:

> w wątku o LUDZIACH, KTÓRYM NALEŻY SIĘ WIECZNA I POWSZECHNA PAMIĘĆ
> ZA TO, CO ZROBILI INNYM LUDZIOM!

TAK, NA PEWNO CHCĄ UPAMIĘTNIENIA NA GRUPIE O GOTOWANIU ZIEMNIAKÓW.
Reprezentujesz szacunek pojmowany odwrotnie.

Roman Tyczka

63. Data: 2018-02-27 09:09:35

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka <o...@g...pl> wrote:

> Pszecież możesz jej nie czytać, bo widać autora pszed wejściem w posta,
> możesz włożyć do kosza, zaznaczyć innym kolorem.

Ale jemu nie o to chodzi - on CHCE mnie czytać, tylko temat mu nie pasuje.
On by umarł, gdyby mnie nie czytał :-)))

> A co do tematyki grupy, nie widzę powodu by nie pisać tu o paprotece
> (ale oczywiście stojącej na kredensie), albo o terminie świąt - oczywiście w
> kontekście meni - a to już jest prawie polityka.
> Jakość masła , konserwanty to też polityka , GMO, żywność jest bardziej
> polityczna niż sama polityka.
> Jest tak polityczna, że pewni ludzie boją się o tym gadać to prawie temat
> tabu.

I to jest to!

> Zauważ też , że od tygodnia są tęgie mrozy.
> Strasznym jest otwierać, gdy ktoś nie mieszka w bloku
> dżwi zewnętszne.
> Ludzie duszą się i w domu wariują.
> Po XLce to widać.

Oj, Stokrocia, kochana kobita z Ciebie ?

?

--
XL

64. Data: 2018-02-27 09:10:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Roman Tyczka <n...@b...no> wrote:

> Ona nie jest tępa i nie dlatego nie napisze przepraszam. Ona jest po prostu
> arogancka i to tym rodzajem arogancji jaki posiada obecna władza.

Politykujesz! Pisz o naleśniku!

--
XL

65. Data: 2018-02-27 09:12:22

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Roman Tyczka <n...@b...no> wrote:

> TAK, NA PEWNO CHCĄ UPAMIĘTNIENIA NA GRUPIE O GOTOWANIU ZIEMNIAKÓW.
> Reprezentujesz szacunek pojmowany odwrotnie.

Możesz o swoich ziemniarach osobny wątek założyć - setny z rzędu. Kysz!

--
XL

66. Data: 2018-02-27 09:36:00

Temat: [OT] Re: La vera Italia!
Od: Nuel <2...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.02.2018 o 16:07, XL pisze:

> Nie jesteś członkiem tej grupy, nie znam Cię ani nud ma tu żadnej Twojej
> wypowiedzi o tematyce kulinarnej - skoro wiec pojawiłeś się tylko po to, by
> tu śmiecić swoimi fochami, to łaskawie spadaj, trollu.

Zieew... I po co przechodzisz do ataku personalnego? Na mnie nie podziała.
Mogłbym w tym miejscu zacytowac Tuwima, niczym Leszek Miller w sali
sejmowej... Tu nie chodzi o mnie, tylko o tematykę grupy.

Dla przypomnienia:

Nazwa grupy
pl.rec.kuchnia
Opis
Uroki kuchni i rozkosze podniebienia.

Czytam ta grupę dośc długo. O ile trollowanie w rozwijających się
wątkach mozna spokojnie znieść, to ordynarne spamowanie w ostatnim Twoim
wydaniu wymaga odpowiedniego napiętnowania i komentarza. W kontekscie
Twoich wielokrotnych wpisów na temat długoletniego pobytu na grupach i
znajomości tychże, celowe ładowanie postów nie związanych nawet
pośrednio z tematyką grupy jest chamskim spamem i świadczy tylko i
wyłącznie o Twoim braku poszanowania dla interlekutorów oraz
czytających. Zamiast napinać się i tryskać jadem, poczytaj netykietę, bo
chyba wskutek tyloletniego przesiadywania na grupach cosik Ci z głowy
wypadło.

--
nuel

67. Data: 2018-02-27 09:58:57

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> Możesz o swoich ziemniarach osobny wątek założyć - setny z rzędu. Kysz!

Ale oczywiście żadnego wątku autorstwa indywiduum ,,Roman Tyczka" tu nigdy
nie było!

--
XL

68. Data: 2018-02-27 16:33:54

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.02.2018 o 09:09, XL pisze:

> Ale jemu nie o to chodzi - on CHCE mnie czytać, tylko temat mu nie pasuje.
> On by umarł, gdyby mnie nie czytał :-)))

Zaraz zobaczymy...

PLONK!

( Jak się nawrócisz, to podepnij się pod kogoś z poza mojego KF-a, może
wtedy zacznę Ciebie czytać? )

--
Wiesiaczek (dziś z DC)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

69. Data: 2018-02-27 16:54:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesiaczek <W...@v...pl> wrote:

> Zaraz zobaczymy...
>
> PLONK!
>
> ( Jak się nawrócisz, to podepnij się pod kogoś z poza mojego KF-a, może
> wtedy zacznę Ciebie czytać? )

Czekam na to jak kania dżdżu. LOL

--
XL

70. Data: 2018-02-27 17:09:09

Od: Roman Tyczka <n...@b...no> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Feb 2018 08:10:37 GMT, XL wrote:

> Politykujesz! Pisz o naleśniku!

Akurat sobie oglądałem, polecam 5 sekund od tego momentu:

https://youtu.be/yh6DPJX4NfE?t=968

Takie jest twoje na tej grupie "rządzenie".

Roman Tyczka

Karczochy - czy korzenie łopianu będa lepsze ??
Syrop na kaszel i nie tylko..
Pieczona Alaska ?
Żydowsk(a mentaln)ość.
Kiście!