Odciecie pradu bez ostrzezenia

21. Data: 2007-11-26 18:51:04

Temat: Re: Odciecie pradu bez ostrzezenia
Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego oto dnia 2007-11-26 12:10, Niejaki/a TreStan bedac w stanie euforii
nagryzmolil/a co nastepuje:

> Mialem taki przypadek na dzialce ,gdzie po sezonie "zapomnialo" mi sie
> zaplacic jakiegos rachunku.Potem kolejne i ten zapomniany placiem.Jak po
> czasie stwierdzilem ,ze nie mam pradu i zglosilem to jako awarie to..!!!!
> Musialem zaplacic za ponowne podlaczenie pradu,bo ZE wysylalo do mnie
> upomnienia "listem zwyklym" a ja nie odpowiedzialem. w "terminie"!!!!
> Moglem wystapic do Sadu ale....Koszt podlaczenia ponownego pradu i czas
> spraw Sadowych to ....kalkulujac .."Obled"!

Wspolczuje :-(
Mnie ostatnio zaskoczyli i to mile - zadzwonila pani do domu, podala
swoje nazwisko i nr tel. i poprosila o tel. w sprawie oplat.
Oddzwonilem i mila pani powiedziala ze nie widzi w systemie moich 2
wplat, a do tej pory zawsze wplacalem na czas (inna sprawa ze oplacilo
sie placic w etrminie, ale to juz kwestia wygody w obsludze banku, bo
jak przychodza rachunki prognozowane na pol roku to od razu wklepuje to
przez kompa do banku i mam z glowy terminy) i spytala czy dostalem
faktury. Zgodnie z prawda powiedzialem ze faktur nie dostalem i dlatego
pewnie nie maja wplat, bo jakbym dostal to bym wklepal do kompa. Pani
zaproponowala ze przesle mi kopie, podala mi prze tel. numery i kwoty
tych 2 ktore powinienem miec zaplacone i *poprosila* o jak najszybsze
oplacenie i obiecala ze nie nalicza za opoznienie. No to zaplacilem od
razu te 2 faktury, a za pare dni przyszly te duplikaty - wklepalem do
kompa i znow mam spokoj ;-)
ZE Pruszkow jakby co ;-)

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

22. Data: 2007-11-26 19:26:33

Od: "omega_fan" <o...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nic z tego nie bedzie!

A to dlaczego?

> Pytanie pierwsze: Wezwanie o zaplate dostales listem poleconym?

Nie. O to właśnie chodzi, że nie dostałem.
Gdybym dostał, to bym zapłacił.

> Odebrales go za potwierdzeniemi masz dowod odbioru?

Oczywiście że nie. Niczego nie dostałem. Ani zwykłym listem,
ani poleconym, ani paczką pocztową, niczym.

> Wyslane pismo do ZE o problemie bylo "polecone" za potwierdzeniek
> odbioru?

Pismo z wnioskiem o zwrot opłaty za ponowne podłączenie złożyłem osobiście
w biurze obsługi klienta i mam potwierdzenie przyjęcia z datą, na kopii.
Powołałem się na ustawę "Prawo energetyczne", art. 6 ust. 3a.

> Jak mi wiadomo w innym postepowaniu sadowym so...warte tyle co smieci z
> smietnika.

Nie rozumiem tego zdania w kontekście reszty Twojej wypowiedzi.

23. Data: 2007-11-26 20:15:48

Od: Miroo <m...@C...LETTERSpl> szukaj wiadomości tego autora

Date: Mon, 26 Nov 2007 19:51:04 +0100, name: Marek Kutyla:

> ZE Pruszkow jakby co ;-)

To wiele wyjaśnia. Pani nie chciała się niechcący mafii narazić..
:)

Pozdrawiam
Miroo

24. Data: 2007-11-26 23:44:52

Od: "TreStan" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie rozumiem tego zdania w kontekście reszty Twojej wypowiedzi.

Sory!
Faktycznie cosik mi sie pokickaloW pewnym postepowaniu cyilno-prawnym
probowalem przedstawic list wyslany poczta "zwlykla" jako wniosek dowodowy i
dostalem wlasnie taka "odpowiedz"!

Stanislaw.

kopiec dwufukcyjny de dietrich - termostat
1) naprawa fug 2) kable w suficie
mierniki ciepła na kaloryferze
Antyreklama Vanish
gniazda os/szerszeni