Odnośnie obecnego zamętu o aborcje

271. Data: 2013-10-02 10:24:53

Temat: Re: Odnośnie obecnego zamętu o aborcje
Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

news:4sa2nq7na8vf.1le8g9v97ljuf.dlg@40tude.net...

> Ale gdzie tam zwrócić! - trzeba płacić ZANIM się je dostanie! I POlska
> płaci. Czy ktoś pyta, ile???

To znaczy- np można mieć część pieniędzy- np 1/3 lub 1/2. Resztę "da" UE.
Tyle, że trzeba zwrócić, a w przypadku takich obiektów wybudowanych za
tękasę jak wiatraki czy też baseny- potem trzeba toto utrzymywać.

--

Chiron

272. Data: 2013-10-02 10:29:43

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-01 23:04, Chiron pisze:

> Chory jest system, który np zlikwidował praktycznie szkolnictwo
> zawodowe. IMO naprawdę rynek potrafi uregulować takie sprawy.

Ależ ja się zgadzam. I, zdaje się, próbujemy do tego wrócić. Niestety
kilkadziesiąt lat złej propagandy dla szkół zawodowych swoje robi.

> Szkolnictwo powinno być płatne- i państwo nie powinno się w to wtrącać

Szkolnictwo płatne, a obiady darmowe. Ta jest!

Ewa

273. Data: 2013-10-02 10:31:09

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-02 10:03, Ikselka pisze:

> ...oraz nie osiągnie wysokiego poziomu - nie ma to jak "klient płaci i
> żąda". A i rodzic jak zapłaci, to osobiście przypilnuje basałyka, żeby się
> uczył... a jak nie, to do terminu u kowala pośle 3-)

A u kowala nie będzie się już musiał niczego uczyć. :/

Ewa

274. Data: 2013-10-02 10:33:33

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-01 23:10, Ikselka pisze:

> Państwowa szkoła czy uczelnia to KONSTYTUCYJNA gwarancja dostępu obywatela
> do kształcenia. Nie jest planowana pod przyszłe potrzeby zatrudnienia,lecz
> pod wszechstronne aspiracje obywateli. Obywatel WYBIERA, czego będzie się
> uczył - a już o zrobi z tym wykształceniem, to sprawa dalsza, państwo nie
> ma obowiązku dbania o zatrudnienie, ma tylko zapewnić szeroki wachlarz
> oświaty.

Doprawdy? To chyba tylko dlatego, że myślący tak jak Ty całym tym
bajzlem zawiadują.

> Co innego kurs unijny prowadzony przez prywatną firmę, która za jedyny cel
> ma pozyskanie unijnych pieniędzy DLA SIEBIE - poprzez wykazanie się
> okreslonym zestawem szkoleń i minimalną liczbą uczestników. I co ważne - to
> UNIA dyktuje, jakie to będą szkolenia. Stąd własnie idiotenkursen w rodzaju
> florystyki dla stoczniowca - które to kursy moze poprowadzić byle
> kwiaciarka, byle miała układy w firmie szkoleniowej. Czyli przekręt rzeki
> pieniędzy - począwszy od źródeł aż do ujścia.

GDZIE Unia dyktuje, że to mają być szkolenia dla florystów? Poproszę o
konkrety, jeśli już.

Ewa

275. Data: 2013-10-02 10:36:15

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-01 23:00, Chiron pisze:

> I zapewne to nie Ty dawałaś linkę do modlitwy z "Dnia Świra" z Twoim
> komentarzem spotwarzającym katolików?

Zacytuj ten komentarz, proszę.

> No ale mnie z tym dobrze jest:-)

To odprawię egzorcyzmy. :)

Ewa

276. Data: 2013-10-02 10:38:30

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-02 10:24, Chiron pisze:
> a w przypadku takich obiektów wybudowanych
> za tękasę jak wiatraki czy też baseny- potem trzeba toto utrzymywać.

Pewnie, lepiej by było, gdyby to np. Niemcy nam utrzymywali. :)

Ewa

277. Data: 2013-10-02 10:38:36

Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa
Unia niczego nie dyktuje, to znowu obłuda bo zgodnie z konstytucją to nie ma prawa w
polskiej szkole być lekcji religii, bo jest to idelogizacja szkoły, a szkoła ma być
neutralna, ale bandytyzm watykański sobie bezkarnie pluje na polską konstytucje i
prawo , a orła białego jak widzimy w dupe jebie.

278. Data: 2013-10-02 11:43:49

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ależ ja się zgadzam. I, zdaje się, próbujemy do tego wrócić. Niestety
> kilkadziesiąt lat złej propagandy dla szkół zawodowych swoje robi.

> Szkolnictwo płatne, a obiady darmowe. Ta jest!

Gdzie widziałaś zwierzę które nazywa się "darmowe obiady"? Cały czas głoszę,
ze nie ma takiego zwierzęcia- a tu proszę. No cóż- może się mylę. Proszę o
adres:-)

,,Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

279. Data: 2013-10-02 11:48:20

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Pewnie, lepiej by było, gdyby to np. Niemcy nam utrzymywali. :)

Ale Ewo- jeśli ktoś normalnie zarządza swoimi pieniędzmi, to jk jest biedny-
nie kupi Mercedesa klasy "Lux"- jak ktoś mu powie: "słuchaj- zarabiasz 2000
na miesiąc- ale ja ci dam kasę. Kup. Przez 3 lata będziesz miał
ubezpieczenie i inne opłaty- w pakiecie. Za 3 lata sam musisz o niego
zadbać." Załóżmy jeszcze, że tego auta nie można później będzie sprzedać-
żeby przykład był akuratny. Przecież jak na dłoni widać, że pensja tego
człowieka nie starczy nawet na ubezpieczenie auta. Jak się zgodzi- to jak go
nazwać? A burmistrzowie zgadzają się.

280. Data: 2013-10-02 12:12:12

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Zacytuj ten komentarz, proszę.

"Pomódl się, przecież jesteś prawdziwą Polką. "
napisałem nieściśle. Spotwarza on tylko Polaków- katolików. Czyli- de facto
mnie (a o to mi chodziło)

,,Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

Masz rodzić za wszelką cenę a reszta nas nic nie obchodzi.
Wrogi rodzinie totalitaryzm
Myślicie że "odpowiedzialny" kler zapłaci?
No i sie qra doigrala
Rosja ma problemy. Z nami.