Strona główna Grupy pl.sci.medycyna Etyka lekarska ? (po raz drugi) Odp: Domniemana zgoda na pobranie narzadow juz nie obowiazuje. Wymagana jest kazdorazowa zgoda rodziny . ZMIENILO SIE. WYMAGANA JEST ZAWSZE ZGODA. KROPKA. KONIEC DYSKUSJI.

Odp: Domniemana zgoda na pobranie narzadow juz nie obowiazuje. Wymagana jest kazdorazowa zgoda rodziny . ZMIENILO SIE. WYMAGANA JEST ZAWSZE ZGODA. KROPKA. KONIEC DYSKUSJI.

Data: 2000-01-31 23:42:16
Temat: Odp: Domniemana zgoda na pobranie narzadow juz nie obowiazuje. Wymagana jest kazdorazowa zgoda rodziny . ZMIENILO SIE. WYMAGANA JEST ZAWSZE ZGODA. KROPKA. KONIEC DYSKUSJI.
Od: "Ewka" <m...@p...com>

Tylko kto ustali że nastąpiła śmierć pnia mózgu i twoje narządy są Ci
już niepotrzebne?
Nie zapomnij zabrać ze sobą dokumentów, bo faktycznie mogą być problemy
z ustaleniem
( jeden neurolog swoje, drugi swoje, a chirurg już całkowicie swoje) czy
żyjesz....
Tu nie chodzi o forsę tylko o prawdę.
-
Ewka.