Odp: Domowe wedzenie

Data: 2001-05-23 20:20:43
Temat: Odp: Domowe wedzenie
Od: "mekee" <m...@m...pl>

ktos podawal sposob na wedzarnie na pl.rec.wedkarstwo
pewnei jest kilka sposobow
ja mam w piwnicy wedzarnie za czasow gdy ojciec polowal i przywozil mieso do
domu echh jakie to bylo dobre:)
poza tym najprosciej to chyba metalowa beczka
kopiesz dol w ziemi stawiasz w nia beczke
teraz kopiesz cos na styl rynny i laczysz z dzira pod beczka w tej rynnie
bedzie palenisko
rynne przykrywasz blacha dieki temu nie wedzisz nad ogniem
wedzimy oczywiscie drzewem lisciastym moj ojciec uzywal olchy ale podobno
sliwa jest najlepsza
beczke(oczywiscie bez dna) przykrywasz czym tak zeby nie tworzyl sie komin
bo wtedy bedzie smazalnia nie wedzarnia
drewno czym swierzsze tym lepsze bo nie wysuszone i daje duzo dymu
pozdrawiam
mam nadzieje ze opis wedzarni w miare zrozumialy ale chyba najlepiej
wymurowac cos z ceglu lepiej wyglada na ogrodzie i pewnie jak by
pokombinowal to mozna by zrobic i grila i wrazie potrzeby wedzarnie

--
Puella Internetowe Pismo Kobiece
www.puella.pl