Cos dla naszego przyglupa XL [cross]

41. Data: 2015-02-26 00:27:08

Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 25 Feb 2015 23:36:02 +0100, Fragi napisał(a):

> Bardzo wybiórczo wyłapujesz literówki Ikselki, których jest _ostatnio _
> sporo, a to za racji tego, że psuje się Jej klawiatura, o czym już
> wspominała.

Otóż to.

> Dlaczego zwracasz tak szczególną uwagę tylko na te, które
> możesz "podciagnąć" pod niedouczenie? Cóż, wydaje mi się, że wiem dlaczego.
> Ale mam jednak odrobinę nadziei na to, że się mylę :)

Wyłapuje, co może, bidok. Klawiatura właśnie wymieniona przed chwilą - 5
minut roboty, ależ jestem zdolna, no i zaoszczędziłam jazdę do serwisu i 50
zł :-) Teraz będę się przyzwyczajać do nieco innego jej układu i innego
nacisku na klawisze, więc wymiana wcale nie znaczy, że nie będzie już
_żadnych_ literówek. A też nie mam zamiaru się stresować tym, co tam sobie
pan Czepiol wyduma na ich temat. Piszę bardzo szybko, w zależności od czasu
(którego doraźnie podczas pisania dużo nie mam, wbrew temu, co się
niektórym wydaje) niekoniecznie chce mi się albo i nie zdążę zawsze
skorygować, zanim wcisnę enter - zatem pozostawię czepiolowi przyjemność
ich wyłapywania, niechże Czepiol ma trochę radości w tym swoim smutnym
życiu z nadepniętymi trwale odciskami. A co :-)

--

XL
pewni siebie.

42. Data: 2015-02-26 00:28:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 26 Feb 2015 00:10:39 +0100, Fragi napisał(a):

> Nie notuję w kajeciku dat i godzin popełnienia przez Ikselkę literówki :)
> Teraz mam ich szukać?? Przebijać się przez setki postów?? Może gdyby mi
> ktoś za wyszukiwanie literówek płacił (czyt. na tym polegałaby moja praca),
> to bym poświęciła na to swój cenny czas, a tak... Cóż :)

Czepiol zrobi to za darmo, za żywota - spoko :-)))

--

XL
pewni siebie.

43. Data: 2015-02-26 00:31:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 26 Feb 2015 00:28:33 +0100, Ikselka napisał(a):

> Czepiol zrobi to za darmo, za żywota - spoko :-)))

I chetnie mu podrzucę paę, od czasu do czasu, niech chłopina ma zajęcie :-D

--

XL
pewni siebie.

44. Data: 2015-02-26 00:35:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 26 Feb 2015 00:31:57 +0100, Ikselka napisał(a):

> I chetnie mu podrzucę paę, od czasu do czasu, niech chłopina ma zajęcie :-D
>
> --
>
> XL
> "Spójrzmy tylko na królestwo nasze, jedno z pierwszych w Europie, spójrzmy
> na jego siły i środki obronne, na jego dostatki, bogactwa, na wszystko, co
> ludziom jest potrzebne. Czegóż nam brakuje? Oto rządu silnego i ustalonego
> ładu prawnego, a wtedy wszystko będziemy mieli i stać będziemy silni i
> pewni siebie.
> Jan Zamoyski, fragment przemówienia sejmowego z 1575.

Wyobrażam sobie, jaki stres musi odczuwać Czepiol, odkąd rejestr moich
literówek zaprowadził - pewnie odczuwa presję sprawdzania każdego swego
posta 5 razy, zanim wyśle. OK, niech sprawdza, od czasu do czasu może i
zwrócę uwagę, czy robi to starannie :-D
--

XL
pewni siebie.

45. Data: 2015-02-26 03:06:53

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Fragi" <s...@o...pl> wrote in message

> [...]
> praca),
> to bym poświęciła na to swój cenny czas, a tak... Cóż :)

Na jakiej więc podstawie sugerujesz że wybiórczo punktuję
tylko takie a nie inne literówki u XL (insynuując moje
negatywne nastawienie do niej) skoro nie masz pod ręką
innych literówek niż te dwie które ja znalazłem?
Może to Ty jesteś tendencyjna w swojej ocenie?

46. Data: 2015-02-26 03:07:33

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Lawa
W dniu 25.02.2015 o 16:52, Ghost pisze:
> naczy dla chrumci:
> http://www.fakt.pl/wydarzenia/epidemia-odry-powraca-
epidemia-odry-w-niemczech-ofiary-odry,artykuly,52679
2.html

> Gratuluje współudziału w globalnym debilizmie.

Antyszczepionkowcy powinni być sterylizowani i pozbawiani praw do
ewentualnych posiadanych dzieci.

To zbrodniarze.

Mam nadzieję że nie zaszczepi wnuka na pneumokoki, bo to nowe szczepienia i Ikselka
napewno nie była szczepiona, a głównie to dzieci przenoszą na stare osoby wirusowe
zapalenie płuc i Ikselka wyciągnie kopyta.

47. Data: 2015-02-26 04:32:08

Temat: Odp: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
Od: "@" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał w wiadomości
> [...]
2.html

> Antyszczepionkowcy powinni być sterylizowani i pozbawiani praw do

Powiedz to rodzicom dzieci, ktore w wyniku szczepien ucierpialy
neurologicznie, z autyzmem wlacznie.
Moje dziecko w wieku 8 miesiecy trafilo na oddzial "neurologii i
neuroinfekcji" z podejrzeniem poszczepiennej padaczki. Na szczescie
podejrzenie to okazalo sie nietrafione, ale sam fakt, ze szczepionki moga do
takich schorzen prowadzic (co lekarzy na tym oddziale zupelnie nie dziwilo)
wystarczajaco mnie przekonal o nonsensie narazania zdrowia i zycia dziecka w
imie ochrony przed zagrozeniami, ktore w wiekszosci przypadkow od lat juz
zagrozeniem nie sa.
Malo tego, bedac w szpitalu napatrzylam sie na przypadki dzieci, ktore
urodzily sie zdrowe, rozwijaly sie prawidlowo, a w wyniku podanej
szczepionki (nie tylko 5 w 1 czy 6 w 1) doznaly nieodwracalnego uszkodzenia
OUN - w stopniu rozmaitym. Niektore z nich zapadly "tylko" na autyzm, ale
widzialam tez dziecko, ktore w wieku 1,5 roku zmienilo sie z dnia na dzien w
roslinke (doznalo paralizu miesni, nie widzi, nie mowi, nie je, nie jest w
stanie nawet samodzielnie usiasc - dziecko neurologicznie zdrowe przed
szczepieniem...).

Moje dziecko, od pobytu w szpitalu ma zakaz podawania jakichkolwiek
szczepionek. Mimo błędnej diagnozy (stwierdzonej jeszcze na oddziale)
szpital tego zakazu nie cofnal. Od tamtego czasu minely 4 lata i do tej pory
nikt tego zakazu nie cofnal :) Jak sadzisz, czemu ?
Malo tego, dostalam 3 razy wezwanie do Sanepidu - wystarczylo, ze im
napisalam, ze dziecko ma wstrzymane szczepienia ze wzgledu na podejrzenie
padaczki poszczepiennej w wieku 8 m-cy. Myslisz, ze sie zainteresowali
tematem ? Nie :) Papierek dostali, odfajkowane :)

Zbrodniarzami nazwij wiec raczej producentow tych specyfikow, ktore bez
zadnej gwarancji bezpieczenstwa sa podawane dzieciom.

Pozdrawiam
@

PS. Sproboj dac lekarzowi do podpisania zaswiadczenie, ze szczepionka, ktora
chce podac dziecku jest calkowicie bezpieczna dla jego zdrowia - przekonasz
sie jak szybko lekarz zmieni zdanie co do koniecznosci szczepien :)

---
Avast.

48. Data: 2015-02-26 05:01:11

Temat: Re: Odp: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"@" <s...@p...onet.pl> wrote in message
> Powiedz to rodzicom dzieci, ktore w wyniku szczepien ucierpialy
> neurologicznie, z autyzmem wlacznie.

Przestań się proszę wygłupiać już z tym autyzmem...
Teza już dawno skompromitowana.

> [...]
> zycia dziecka w imie ochrony przed zagrozeniami, ktore w wiekszosci
> przypadkow od lat juz zagrozeniem nie sa.

Rozumiem że fakt że mogą wydarzyć się wypadki samochodowe
wystarczająco Cię przekonał o nonsensie narażania zdrowia
i życia przez wychodzenie z domu czy jeżdzenie autem po drogach?

> [...]
> ktora chce podac dziecku jest calkowicie bezpieczna dla jego zdrowia -
> przekonasz sie jak szybko lekarz zmieni zdanie co do koniecznosci

Czym się zajmujesz zawodowo?
Czy dajesz jakieś gwarancje swojej nieomylności swoim klientom/pracodawcy?

49. Data: 2015-02-26 05:44:40

Temat: Odp: Odp: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
Od: "@" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "@" <s...@p...onet.pl> wrote in message
>
> Przestań się proszę wygłupiać już z tym autyzmem...
> Teza już dawno skompromitowana.

Ty tak na powaznie ?
Pierwszy lepszy link z google:
https://marucha.wordpress.com/2014/03/06/zwiazek-szc
zepien-z-autyzmem-udowodniony/

Masz dzieci ? Szczepiles juz na cokolwiek ? Rozmawiales z lekarzem na temat
ewentualnych skutkow ubocznych ?
Bo widzisz, tak sie sklada, ze niechetnie, bo niechetnie, ale sami lekarze
przyznaja, ze zwiazek pomiedzy szczepionkami a autyzmem jest potwierdzony.
Przerobilam to kiedy bylam w szpitalu ze swoim dzieckiem.
Chcesz skonfrontowac z rzetelna, praktyczna wiedza ? Skonsultuj sie wiec z
neurologami ze szpitala Jana Pawla II w Krakowie, oddzial neurologii i
neuroinfekcji dzieciecej, a nie podpieraj sie wiecznie wikipedia, bo to jest
tak naprawde kompromitacja dla wiedzy.

> Rozumiem że fakt że mogą wydarzyć się wypadki samochodowe
> wystarczająco Cię przekonał o nonsensie narażania zdrowia
> i życia przez wychodzenie z domu czy jeżdzenie autem po drogach?

Wlasnie problem w tym, ze nie rozumiesz.
Bądź rozumiesz, tyle ze calkowicie na opak :)
Fakt, ze moga sie zdarzyc przypadki zachorowan przekonuje miliony osob o
"koniecznosci" szczepien - czyli przekladajac na Twoj przyklad, o
koniecznosci pozostania w domu, bo a nuz Cie cos traci.

Rozumiem, ze celowo pominales ten fragment mojej wypowiedzi, w ktorym pisze,
ze od 4 lat sami lekarze nie chca wziac odpowiedzialnosci za "odblokowanie"
szczepien u mojego dziecka ? :) Sanepid tez juz mnie nie sciga :)
Masz na to jakas teorie ?
Bo ja mam. W dodatku oparta nie tylko na moich przemysleniach, ale tez na
informacjach od lekarzy (w tym neurologow), ktorzy mimo "braku
przeciwskazan" nie odwazyli sie cofnac zakazu szczepien - wydanego nota bene
ad hoc i niepotrzebnie, bowiem diagnoza jak sie okazalo, nie miala zadnego
zwiazku ze szczepieniami :)

> Czym się zajmujesz zawodowo?
> Czy dajesz jakieś gwarancje swojej nieomylności swoim klientom/pracodawcy?

Widzisz, kiedy ja sie pomyle w swojej pracy zawodowej, to nie naraze
niczyjego zdrowia i zycia.
A jezeli juz sie pomyle i naraze pracodawce na szkody, to poniose
konsekwencje.
Dokladnie odwrotnie jest w przypadku koncernow farmaceutycznych
produkujacych szczepionki i lekarzy, ktorzy je zalecaja i podaja.

Pozdrawiam
@

---
Avast.

50. Data: 2015-02-26 06:39:01

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"@" <s...@p...onet.pl> wrote in message

> Ty tak na powaznie ?
> Pierwszy lepszy link z google:
> https://marucha.wordpress.com/2014/03/06/zwiazek-szc
zepien-z-autyzmem-udowodniony/

Gajowego Maruchę cytujesz? I sugerujesz to na poważnie? :-)

> [...]
> neuroinfekcji dzieciecej, a nie podpieraj sie wiecznie wikipedia, bo to
> jest tak naprawde kompromitacja dla wiedzy.

Gdzie tu widzisz jaką wikipedię?

> [...]
> przeciwskazan" nie odwazyli sie cofnac zakazu szczepien - wydanego nota
> bene ad hoc i niepotrzebnie, bowiem diagnoza jak sie okazalo, nie miala

Ugrzęzłaś w biurokracji i papierkologii.
Doszukujesz się zbyt wiele w braku cofnięcia zakazu.

> [...]
> Dokladnie odwrotnie jest w przypadku koncernow farmaceutycznych
> produkujacych szczepionki i lekarzy, ktorzy je zalecaja i podaja.

Nie jest odwrotnie - tak jak i Ty poniosą jakieś nieokreslone bliżej
konsekwencje.

Zabieranie dzieci to już nagminny proceder!
Przywalić im maks!
Oskar dla IDY
A co ze sterylizacją lub przymusową aborcją dla menelstwa?
2+2=?