Odp: Odp: Nadzerka - prosze o pomoc

Data: 2000-05-16 10:27:24
Temat: Odp: Odp: Nadzerka - prosze o pomoc
Od: "Agnieszka" <...@...0>

> No i wyszedłem na potwora

Przepraszam, nie chciałam , żebyś tak to odebrał
Jeżeli o wskaźnik Pearla, to zauważ, że różne źródła różnie podają, a co
najciekawsze wartości biorą po prostu z kosmosu i rzadko kto się pod tym
podpisuje. Zbieram takie wiadomości od 10 lat i wszędzie są przekłamania.
Nie wspominam już o kolorowych kobiecych czasopismach, gdzie piszą co tylko
sobie wymyślą. Moim odnośnikiem jest "Ginekologia praktyczna" pod redakcją
Pschyrembla, gdzie wszystko jest pięknie opisane: wady i zalety metod,
sposób obliczania wskaźnika Pearla, na jakiej grupie reprezentatywnej był
obliczany. Wiesz, decyzja należy do Was, ja też przechodziłam przez różne
formy antykoncepcji( od prezerwatywy i kremów poczynając na hormonach
kończąc), teraz jesteśmy już 3 lata po ślubie i stosujemy metodę
wieloobjawową, która jest bardzo skuteczna, ekologiczna, tania i za nic nie
zamienilibyśmy jej na pigułki, które powodują osłabienie układu
immunologicznego ( a potem grzybice, stany zapalne pochwy itp.).A
ginekolodzy ? Kiedy jakiś czas temu miałam problemy z owulacją (co
stwierdziłam dzięki obserwacjom temperatury i ogólnego samopoczucia), to
ginekolog mnie wyśmiał jak się dowiedzial skąd ja wiem o tym, że 5 miesięcy
nie miałam owulacji. Po tym oczywiście wcisnął mi pigułki(?), a co
najciekawsze po 3 miesiącach zażywania, będąc na kontrolnym USG dowiedziałam
się (mam zdjęcie), że jestem w trakcie owulacji(????). Dodam, że pigułki
zażywałam regularnie. Po tym i paru innych incydentach u lekarzy, sami
troszczymy się o naszą płodność, a do ginekologa chodzę raz w roku na
cytologię, nie mam nadżerek (które miałam po Delfenie), żadnych infekcji
pochwowych i tym podobnych.
Jak to się mówi : wybór należy do Was, ale musicie wiedzieć spośród czego
wybieracie. Teraz po trzech latach zdecydowaliśmy się na dziecko - przez
moją ciążę utwierdziłam się w przekonaniu, że metoda jest naprawdę
skuteczna.
Ostatnio znalazłam bardzo ciekawą stronę , gdzie piszą lekarze ze szpitala
św.Zofii z Warszawy, dr Dmochowski z Poznania, a także prof. Fijałkowski z
Łodzi. Warto zapoznać się z tymi artykułami. Jeśli masz ochotę - zajrzyj
tam.
Pozdrawiam.

http://www.mateusz.pl/goscie/ligamm/npr/ola.htm