Cos dla naszego przyglupa XL [cross]

61. Data: 2015-02-26 11:26:06

Temat: Re: Odp: Odp: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

@ wrote:

> Ty tak na powaznie ?
> Pierwszy lepszy link z google:
> https://marucha.wordpress.com/2014/03/06/zwiazek-szc
zepien-z-autyzmem-udowodniony/

ale super źródło. Tylko zapomina powiedzieć, że dane na temat związków z
autyzmem podane przez *jednego* lekarza były sfałszowane
I teraz chcorby wyeliminowane przez szczepionki powracają w ciągu roku.

> Masz dzieci ? Szczepiles juz na cokolwiek ? Rozmawiales z lekarzem na temat
> ewentualnych skutkow ubocznych ?

tak, a ty?

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

62. Data: 2015-02-26 12:31:48

Temat: Re: Odp: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 26 Feb 2015 04:32:08 +0100, @ napisał(a):

> Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał w wiadomości
epidemia-odry-w-niemczech-ofiary-odry,artykuly,52679
2.html

> [...]
> padaczki poszczepiennej w wieku 8 m-cy. Myslisz, ze sie zainteresowali
> tematem ? Nie :) Papierek dostali, odfajkowane :)
>
> Zbrodniarzami nazwij wiec raczej producentow tych specyfikow, ktore bez
> zadnej gwarancji bezpieczenstwa sa podawane dzieciom.
>
> Pozdrawiam
> @
>
> PS. Sproboj dac lekarzowi do podpisania zaswiadczenie, ze szczepionka, ktora
> chce podac dziecku jest calkowicie bezpieczna dla jego zdrowia - przekonasz
> sie jak szybko lekarz zmieni zdanie co do koniecznosci szczepien :)

100/100
--

XL
pewni siebie.

63. Data: 2015-02-26 12:40:28

Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

>100/100

Pjerdyljard!!!!!

64. Data: 2015-02-26 12:40:34

Od: Miroo <m...@R...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-26 o 11:15, Andrzej Lawa pisze:
> Akurat ze szczepionek to firmy farmaceutyczne mają żałośnie malutki zysk.

Porównaj ten żałosny zysk z tym co zarobiłeś przez całe życie.

Zysk koncernów motoryzacyjnych z wymiany żarówek w serwisie też jest
pewnie "żałośnie malutki", a jednak poświęcono czas i energię, by tak
zaprojektować samochód, żeby samodzielna wymiana żarówki przez kierowcę
była mocno utrudniona.
Wystarczy, że jeden decyzyjny dyrektor ma z tego dużą premię i jemu się
opłaca.

Przykładów jest mnóstwo - sól drogowa w żywności, sprzedaż tłucznia spod
autostrad. W skali firmy to grosze, ale personalnie ktoś się na tym
wzbogacił.

65. Data: 2015-02-26 12:47:30

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miroo" napisał w wiadomości grup
a.pl...

W dniu 2015-02-26 o 11:15, Andrzej Lawa pisze:

>Porównaj ten żałosny zysk z tym co zarobiłeś przez całe życie.

Ale i tak bardziej opłaca się leczyć (finansowo, leczącemu) niż zapobiegać.

66. Data: 2015-02-26 12:49:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 26 Feb 2015 09:13:49 +0100, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
et...

et...

net...

> Uhu, widzę, ze trafiłem w czułe. Współczuję.

Trafiłeś? - ja to spokojnym strumieniem... Nie uhaj, tylko spłyń.
--

XL
pewni siebie.

67. Data: 2015-02-26 12:55:00

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
et...

>Trafiłeś?

Uhm.

68. Data: 2015-02-26 13:10:44

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.02.2015 12:40, Miroo pisze:

> Porównaj ten żałosny zysk z tym co zarobiłeś przez całe życie.

Specjalnie wyciąłeś dalszy ciąg?

Koncerny farmaceutyczne mają znacznie większy zysk DZIĘKI tym debilom,
co szczepień odmawiają - na leczeniu zarabia się znacznie więcej.

[ciach]

> Przykładów jest mnóstwo - sól drogowa w żywności,

A teraz idź i sprawdź, czym się różni drogowa od spożywczej.

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić

69. Data: 2015-02-26 13:11:46

Temat: Odp: Odp: Odp: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
Od: "@" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> autyzmem podane przez *jednego* lekarza były sfałszowane
> I teraz chcorby wyeliminowane przez szczepionki powracają w ciągu roku.

Dla wszystkich niekumatych wyjasniam: podalam pierwszy lepszy link, wiec jak
ktos jest zainteresowany tematem, to go sam zglebi, nie widze koniecznosci
lechtania leniwcow podawaniem tutaj pierdyliarda linkow. Ponadto pod
artykułem, (ktorego autorem zreszta nie jest kosmita, czy gajowy Marucha
tylko dr Jaśkowski - zainteresowani zapewne znaja postac) jest następujące
cos: "BIBLIOGRAFIA I LEKTURA UZUPEŁNIAJĄCA". Wystarczy klikac.
Ale to trzeba dobrnac do konca artykulu, a jak widze zaden z komentujacych w
powyzej przytoczony sposob tego raczej nie zrobil.

Fajnie, ze doczepiliscie sie do linka, szkoda, ze Ci najbardziej podwazajacy
wiarygodnosc artykulu calkowicie pomineli to co pisalam pod nim, czyli to,
co najwazniejsze w mojej wypowiedzi - konsultacje z neurologami ze szpitala
Jana Pawla II, w ktorym mialam watpliwa przyjemnosc z dzieckiem przebywac.
Proponuje sie skontaktowac z oddzialem neurologii i neuroinfekcji
dzieciecej, bo tam wlasnie trafiaja dzieci z porazeniami poszczepiennymi i
ubocznymi skutkami bezmyslnych szczepien "na wsio".

Niestety, znam rowniez rodzicow, ktorzy - tak jak niektorzy z Was - lekarzy
otwarcie mowiacych o szkodliwosci szczepionek nazywali szarlatanami i
oszolomami. Do czasu, kiedy po podaniu szczepionki ich dziecko zachorowalo
na autyzm. Teraz glosno glosza "nowa" prawde objawiona wszem i wobec.
Ja tego nie robie, uwazam po prostu, ze kazdy decyzje powinien podjac sam,
na podstawie wiedzy z roznych zrodel, a tych (jesli komus sie "kce") nie
brakuje.

Pozdrawiam
@

---
Avast.

70. Data: 2015-02-26 13:35:06

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.02.2015 13:11, @ pisze:
[ciach pierdolenie oszołoma zasługującego na sterylizację]

http://www.czytelniamedyczna.pl/2156,poszczepienne-p
owiklania-neurologiczne-u-dzieci.html

Kilka ważnych cytatów:

"Dwie duże epidemie krztuśca w Anglii w latach 1977-1979; 1981-1982 były
konsekwencją zbyt szybkich decyzji o przerwaniu szczepień ochronnych i
doprowadziły do dużo groźniejszych skutków niż rzadkie (nawet ciężkie)
powikłania poszczepienne (3, 4, 23)"

Czyli: owszem, powikłania się zdarzają, ale są niezmiernie rzadkie i
pomijalne w porównaniu ze skutkami epidemii, które są PEWNE w przypadku
braku szczepień.

Dodatkowo:

"Według teorii Wilsona, która w chwili obecnej wydaje się być jedną z
bardziej przekonywujących hipotez, szczepienia ochronne skracają jedyne
okres inkubacji niektórych istniejących wcześniej lecz nie ujawnionych
chorób OUN lub powodują przejście ukrytej infekcji w chorobę
manifestującą się klinicznie (30). Sprawa ta wymaga dalszych badań."

Czyli: wygląda na to, choć nie jest to pewne, że te powikłania są
związane z już istniejącym problemem, przez szczepienie tylko ujawnianym.

Hipoteza wiążąca autyzm ze szczepieniami została już dawno temu obalona
(i wielokrotnie później obalana - bo takie tępe oszołomy jak ty są
podatne na kretyńskie teorie spiskowe i ciągle do nich wracają) jako
SZWINDEL pewnego konowała-oszusta.

Powoływanie się na "wywoływanie autyzmu" to jak zwalczanie drzew bo
"wysysają tlen".

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić
i raduj się życiem!

Zlewozmywak
Wybory pod kontrolą obywatelską!
Zupki z torebki.
Pomiar powierzchni mieszkania prośba do speców
Piec gazowy - sterowanie dobowe vs. stałe a zużycie.