Odp: Piecyk do chleba za 399 zł. Warto??

Data: 2003-04-18 09:36:10
Temat: Odp: Piecyk do chleba za 399 zł. Warto??
Od: "Kianit / D.C." <r...@w...pl>

Użytkownik Karol <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b7mjpv$qls$...@f...acn.pl...

> Wyprzedaja towar z magazynu. Im dluzej to trwa to cena spada. Ja
zaplacilem
> (01.2002) okolo 310 zl (wlacznie z kurierem).
> Naprodukowali automatow i nie sprzedaly im sie. Nie ma jeszcze na to
mody.
> Automat jest OK. Moze design moglby byc lepszy, ale bez przesady.
> Najwazniejsze, ze kreci, wypieka i elektronika dziala.

Wiecie co, chyba parę osób z grupy zadzwoniło tam z zapytaniem o ten
piecyk, bo przed chwilą pani krzyknęła mi cenę... 320 zł _netto_ .
Nie lubię takiej polityki :( jeszcze dowiedziałam sie, jakim problemem
to dla nich, bo ich hurtownie we Wrocławiu piecyków nie mają, ale może w
drodze wyjątku, no nawet może mi sprzedać w ich cenie odsprzedaży...
Kianit co chyba zaraz do Piokala jeszcze zadzwoni...