Odp: Postne potrawy

Data: 2002-02-13 08:31:41
Temat: Odp: Postne potrawy
Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl>

Użytkownik Aleksandra <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a4c3el$fcv$...@n...tpi.pl...
> Postanowilam do Wielkanocy nie jesc miesa ani slodyczy. Poradzcie, co
> gotowalibyscie na moim miejscu, zeby bylo w miare smacznie i szybko.Al.

placki ziemniaczane, babka ziemniaczana, ziemniaki na 1000 sposobow,
spagetti, roznego rodzaju jarskie pierogi, nalesniki z twarogiem np.,
paszteciki z kapusta (mmm slinka mi leci), jajecznica, ryby pod roznymi
postaciami, rozniaste zapiekanki z makaronem, lasagne ze szpinakiem, zupy na
wywarze z warzyw, surowki, salatki, chleb z maslem, bez masla, pasty rybne,
twarozkowe, owoce, ryz... wystarczy? moge tak dlugo:-))
Asia