Odp: Regeneracja po amfetaminie ?????

From: "Iwona" <i...@g...pl>
Newsgroups: pl.soc.uzaleznienia
Subject: Odp: Regeneracja po amfetaminie ?????
Date: Thu, 9 Jan 2003 17:30:40 +0100

Użytkownik pinowa <p...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a
uc467$op2$...@n...tpi.pl...
> Przez pol roku dosyc czesto przyjmowalem amfetamine, mialem kilka ciagow
> tygodniowych.
> Niedawno skonczylem moja przygode z tym swinstwem. Moj organizm jest teraz
> bardzo zniszczony. Czuje sie jakby ktos wycisnal, wykrecil mnie jak szmate
> ze wszystkich plynow organicznych.
> W jaki sposob, jakimi srodkami moglbym przyspieszyc i wspomoc regeneracje
> organizmu?
> jakie suplementy, leki, diete stosowac? zdaje sobie sprawe z tego, ze wyma
ga
> to przede wszystkim czasu.
> [...]
k ci pomoc mimo to .Na pewno odradzam ci zastepowanie tego jakimis innymi sr
odkami wiem ze to jest ciezkie ale warto w twojej psychice musi pozostac pam
iec tego jak dlugo i ciezko bylo ci z tego wyjsc zebys juz nigdy po to nie s
iegal . Jezeli chodzi o diete przytylam 15 kilo wiec uwazaj na jedzenie w
tym temacie nie moge ci pomóc Jest miejsce w którym mogą ci pomóc: Dzielna 7
Warszawa- pomoc psychologa jest bezplatna. Polecam . O i jeszcze z doświadcz
enia wiem ze po ok. 4 miesiacach twoja psychika wroci do normy tzn. bedziesz
postrzegal swiat jak inni ktorzy nie mieli takich przejsc. Pozdrawiam