Odp: SCHIZOFRENIA - the doors

Data: 2000-03-24 18:32:11
Temat: Odp: SCHIZOFRENIA - the doors
Od: "kingall" <k...@k...net.pl>

Moja znajoma ma schizofrenię . Miałam okazję spędzić z nią dużo czasu .
Jeżeli to ma być dalszy rozwój człowieka , to ja wolę zostać zacofana i być
mniej nieszczęśliwą niż ludzie z ,,rozszerzeniem świadomości" .Paweł też był
schizofrenikiem . Być może zobaczył coś więcej , jeżeli po śmierci coś
istnieje .
Być może masz rację , iż jest to pewnego rodzaju rozszerzenie świadomości ,
ale ja mam już wystarczająco dosyć przerażających prawd . Nie jestem
psychiatrą ani psychologiem , ale wśród opisów tej choroby , nie spotkałam
się z osobą na którą by to dobrze wpłynęło .

A tak wracając do innego tematu.
Czy twój egoizm jest pod najdoskonalszą postacią?