Odp: Tabletki antykoncepcyjne dla młodej dziewczyny.

Data: 2003-05-13 09:32:37
Temat: Odp: Tabletki antykoncepcyjne dla młodej dziewczyny.
Od: "Aga" <c...@w...pl>

Użytkownik Michalw <m...@i...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b9q8u8$98p$...@n...news.tpi.pl...
> Moja dziewczyna otrzymała recepte na Cilest, ma 23 lata wszystkie badania
> normie poza cholesterolem który wynosi 200. Bierze je od roku.Ma dość
często
> bóle głowy i bolesne miesiączki, lekarz który je zapisał wybór środka
> argumentował, że ten lek zapisuje najczęsciej i jest po nim jak najmniej
> komplikacji.
> Z tego co wycztaliśmy Cilest zawiera bardzo dużo hormonów i są one
> starszej generacji, a duża dawka hormonów podobno (jestem laikiem i się
nie
> [...]

Ja mam 23 lata tabletki biorę od 2 lat. Biorę obecnie Harmonet a zmieniłam
go poraz trzeci( wcześniej brałam minulet i Cilest) poprzednie tabletki się
nie nadawały a to mnie bolała głowa, również miałam problemy z miesiączką.
Takie dolegliwości należy zlikwidować i dobrać takie tabletki które naprawdę
nie będą szkodzić, jeżeli lekarz twierdzi że należy się męczyć z źle
dobranymi tabletkami to radzę zmienić lekarza!!!!!!!!!!!!!Poza tym jak można
na tak długo zapisywać tabletki a badanie co pół roku? cytologia enzymy?.
Naprawdę radzę zmienić go.

Aga