Odp: chyba poważny problem z trawnikiem

Data: 2001-08-06 19:52:24
Temat: Odp: chyba poważny problem z trawnikiem
Od: "Iwona L." <k...@p...onet.pl>

Użytkownik Tomasz Borkowski napisał
> Myślisz, że to pies? Niestety, wyprowadzanie jest niemożliwe

To na pewno pies !. Ja sama mam dwa psy i zawsze mnie zastanawialy
takie wlasnie plamy na moim trawniku. Tez podejrzewalam czarcie kregi.
Przed domem mam tez trawnik, do ktorego psy nie maja dostepu i
ktoregos dnia gdy wychodzilam z moja suczka zrobila tam siusiu. Po
kilkunastu dniach w tym wlasnie miejscu zrobila sie dokladnie taka
sama plama.Po jakims czasie zniknela sama.

pozdrawiam
Iwona Lubowiecka