Odp: dlaczego niektórzy ludzie boją się psychologów?

Data: 2000-01-28 17:29:22
Temat: Odp: dlaczego niektórzy ludzie boją się psychologów?
Od: "adamt" <m...@p...pl>

To ze kazdy, ale to kazdy ma swoja tajemnice ktora nie chcial by ujawniac calemu
otoczeniu jest oczywiste
Roznica polega na tym ze jedni sa bardziej, nazwijmy to zakompleksieni od drugich ,
stad ich obawa aby nikt nie odkryl ich prawdziwej twarzy, nie zdja maski ktora
czesto zakladaja wychodzac z domu
Ty jestes osoba ktora mogla by obnarzyc ich prawdziwa twarz - stad ich obawy przed
toba
Ale dlaczego sie wkurzasz ? Raczej pokaz im, ze to co wiesz o nich nie stanie sie
publiczna informacja, zdobadz ich zaufanie a nastepnie
popracuj z nimi nad ich problemem

Adam
--
Adam