filtry do wody

41. Data: 2001-12-09 22:35:05

Temat: Odp: filtry do wody
Od: "rymi" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> (...)
>
> I oczywiscie taka super instalacja powinna byc montowana na
> szybkozlaczki
> Aby raz na tydzien otworzyc wszystkie zbiorniki i je wyplukac, wymyc i
> wydezynfekowac goraca woda.
>
> Lampe UV masz na wylocie a nie na wlocie i pewnie w pierszym lub drugim
> zbiorniku masz hodowle bakterii
> i nie ma potrzeby aby ta hodowla rosla z kazdym tygodniem.
> (...)

> Jacek

Po pierwsze wody tak oczyszczonej nie piję a używam do badań.
Po drugie urządzenie to zostało kupione przez moją firmę i ja za nie
płaciłem.
Po trzecie jest to aparatura amerykańska i to chyba wyjaśnia cenę.

Rzeczywiście cala instalacja montowana jest na szybkozłączach ale nie muszę
jej co tydzień otwierać i czyścić, a bakterii nie ma (to wiem na 100%) bo
używam tej wody do pracy z DNA i każde obce DNA mogłoby zafałszować wyniki.

42. Data: 2001-12-09 22:37:41

Temat: Re: filtry do wody
Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

rymi wrote:

> [...]
> używam tej wody do pracy z DNA i każde obce DNA mogłoby zafałszować wyniki.

Mowilem o pierwszym i drugim zbiorniku.
Jezeli bakterie sa w wodzie to ich hodowla jest w tych zbiornikach.
Lampa UV powinna byc zatem tez na wejsciu.

Jacek

43. Data: 2001-12-09 23:50:44

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

loveless napisał(a):

> smacznego. taka woda na wielu ludzi dziala zle nawet na zewnatrz ciala a co
> dopiero mowic - jakie szkody moze wyrzadzac wewnatrz organizmu. najbardziej
> blahy powod dlaczego jej nie pije to to ze ma ohydny smak i zapach. pije
> wode albo kupowana albo przywoze sobie zapasy co kilka dni od siostry ktora
> ma wode filtrowana. (nie jest to taki filtr ktory calkowicie wode
> destyluje - tak jak ten ktory mi proponowano zakupic)

Kup sobie ten filtr, o którym pisałam...Zakłada się go na kran, można też
korzystać z normalnej wody, bo jest przerzutka...Filtr niedrogi ok 100 zł,
wkłady wymieniasz w zależności od potrzeb, a woda na herbatkę i nie tylko
herbatkę jest wspaniała...Miałam w domu barek i butle z wodą mineralną, ale mi
to tylko zawadzało, więc oddałam swojej mamusi...Woda z tego amerykańskiego
filtra jest lepsza niż oligoceńska, czy mineralna, można pić nawet prosto z
kranu ( filtra) i brzuch po niej nie zaboli.

Pozdrawiam, Kaja
--
*Prawdziwym bogactwem człowieka jest jego
wartość wewnętrzna*

44. Data: 2001-12-10 05:01:30

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dariusz" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Jakiego powietrza uzywasz do napowietrzania ?

Akurat takiego samego jak do oddychania. :-)

> Skad go pobierasz.

Z powietrza. :-)

Pozdrawiam
Leszek

45. Data: 2001-12-10 05:15:50

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Byles kiedys na wsi ?

Wychowałem się tam.

> Widziales co bydlo zre ?

Czy człowiek to bydło?

> Pije wode z mikroelementami
> Zlizuje minroelementy na lace z kamieni.
> Ma lizawce z mikroelementami.
> Bez tego choruje.

Piszesz o zwierzętach roślinożernych. Ja nie jestem roślinożercą. Ludzie,
którzy odżywiają się roślinami jak bydełko też powinni coś jeszcze lizać i
zapijać to mineralką. Ja pisałem o normalnych ludziach, normalnie się
odżywiających i zwierzętach mięsożernych.

> Człowiek tak samo
> Bzdura.
> Zycie sie rozwinelo wokol zrodel, rzek a nie deszczowek.

Czegoś nie rozumiesz. Woda w źródełkach i strumykach pochodzi z deszczówki,
a nie z pokładów oligoceńskich. Nie rozpuszczała 300 milionów lat złóż
mineralnych.

> Dodatkowe dostawy różnych minerałów właśnie mogą zaburzać
> Bzdura.
> Wlasnie filtrowanie wody z mikroelementow moze zaburzac prawidlowe
> funkcjonowanie organizmu i zaburza, dlatego wode sie zawsze
> mineralizuje.

Piję ją szósty rok i nic mi nie zaburzyło.

> wspolczuje

To zazdrość, a nie współczucie.:-)

> Jaki jest rozmiar czassteczki NaCl a jaki wirusa ?

No jaki? :-)

Pozdrawiam
Leszek

46. Data: 2001-12-10 09:25:20

Od: "Lukasz" <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

>p.s.
>co to jest ten TDS Tester i czy to co zauwazylem bylo sluszne?

Wymyslilismy z kumplem z pracy, ze to byla przewodnosc (faktycznie duza w
wodzie wysokomineralizowanej, a niska w destylowanej). Jedyny szkopul jest w
tym, ze nawet woda destylowana posiada jakas min przewodnosc (bodajze nasza
super czysta woda ma 18 mikroS) - dlatego nie wiem skad sie mu wzielo zero -
trzeba w takim miomencie zawsze pytac o jednostke pomiaru...

Kiedys przyszedl do mnie na przentacje facet z Zeptera i wciskal kit, ze
wit.C jest niezwykle stabilna i wytrzymuje wysokie temperatury... Nie
pomoglo nawet jak mu powiedzialem, ze jestem biochemikiem...
No coz bywa...

pozdrawiam
Lukasz

47. Data: 2001-12-10 09:55:05

Od: NakaiSuzuki <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lukasz" <l...@p...pl> wrote in news:3c147ee4$1@news.vogel.pl:
> [...]
> jest w tym, ze nawet woda destylowana posiada jakas min przewodnosc
> (bodajze nasza super czysta woda ma 18 mikroS) - dlatego nie wiem skad
Pewnie z kalibracji ...

Krzysiek, FEBP
----------------
Jeśli nie wiesz co robisz, rób to porządnie

48. Data: 2001-12-10 10:36:22

Od: "Lukasz" <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Pewnie z kalibracji ...

tez o tym pomyslalem...
wszystko zalezy od jednoski - jesli podawal wynik w S, to zero jest przy
calkowitym braku przewodnosci... a to juz troche naciagane...

Lukasz

49. Data: 2001-12-10 16:38:07

Od: Artur Drzewiecki <d...@p...bez.onet.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>super czysta woda ma 18 mikroS) - dlatego nie wiem skad sie mu wzielo zero -
>trzeba w takim miomencie zawsze pytac o jednostke pomiaru...
Skalibrował 0 na swej wodzie i po sprawie.

>Kiedys przyszedl do mnie na przentacje facet z Zeptera i wciskal kit, ze
>wit.C jest niezwykle stabilna i wytrzymuje wysokie temperatury... Nie
>pomoglo nawet jak mu powiedzialem, ze jestem biochemikiem...
Jakiś czas temu akwizytor zrobił prezentację filtrów u dyrektora
wodociągów w Bydgoszczy czy Toruniu - facet wysłuchał wszystkiego, po
czym dał domokrążcy swoją wizytówkę.:-))))))))) Facet zmykał jak
niepyszny.

BTW. Ci wszyscy agenci/akwizytorzy etc. kiepsko się znają na rzeczy -
jednego agenta ubezpieczeniowego zgasiłem pytaniem "Do jakiej grupy
ryzyka zalicza się mikrobiolog?".:-)
--
Politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki

Jeśli chcesz wysłać mi list, usuń słowa "bez." i "spamu." z mego adresu w nagłówku.

50. Data: 2001-12-10 17:50:52

Od: "loveless" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kaja <f...@f...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:
3...@f...pl...

> [...]
> filtra jest lepsza niż oligoceńska, czy mineralna, można pić nawet prosto
> kranu ( filtra) i brzuch po niej nie zaboli.

chyba tak zrobie - tzn. kupie taki filtr jak u Ciebie.
ale co on ma w sobie - tylko wegiel aktywny?

Marcin.

stopery
Język geograficzny
co wy na to ?