Odp: nietypowa prosba

Data: 2000-01-07 15:26:20
Temat: Odp: nietypowa prosba
Od: "blondynka" <b...@b...com.pl>

jak tak czytam, to sobie uswiadamiam, jak ja jestem szczesliwa z moja
tesciowa, ktora autentycznie kocham jak druga matke, z wzajemnoscia zreszta.
Ale do rzeczy - moja tesciowa (wtedy jeszcze kandydatke na tesciowa) powalil
pieczony indor z nadzieniem z ryzu, rodzynek zaprawionym malaga. Efektowne
wejscie zrobil:)

Pozdrawiam i zycze sil

Magda