Przesadzanie różaneczników

31. Data: 2000-03-12 11:26:33

Temat: Re: Przesadzanie różaneczników
Od: Misiek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jerz napisał:

> [...]
> żal mi ich (skórek) było więc zabrałem je kiedyœ na działkę. Rzucić na
> ziemię?
> Przekopać?, przyjdš myszy i nornice, wrzuciłem do wanny z wodš, po tygodniu
> przyjechałem na działkę i czuję jakiœ dziwny "kwaœny" smród. I nagle
> olœnienie!
> Włożyłem do wanny właœciwy przyrzšd i własnym oczom nie wierzę!?
> ph 3,5!
> Cud! Olœnienie!
> Lekarstwo na mojš działkę?, tak i to bardzo skuteczne.
>
> Zgarniasz wygranš 10 - 2 = 8 jeœli jesteœ zainteresowany! Proszę o priv.

Oj.Nie masz serca Jerz.Powiem wiecej-jestes ogrodowym snobem!!!
Tyle zarcia marnować? Czy pomyslales przez chwile,ilu
biednych,bezdomnych ludzi(czy nawet psow)poszlo przez Ciebie glodnych
spac???Wiesz co.Wstydz sie!

Pozdrawiam(zbulwersowany).:-(
Misiek

32. Data: 2000-03-12 11:26:35

Temat: Re: zakwaszanie-odpowiedz
Od: Misiek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jerz napisał:

> nie, ale zaliczm. jerz

Ty sie nie pomyliles z powolaniem?
Moze powinienes prowadzic jakis kolejny glupawy teleturniej?

Pozdrawiam.
Misiek

33. Data: 2000-03-12 16:59:23

Temat: Odp: Przesadzanie różaneczników
Od: "Paweł Słomczyński" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek Wozniak jest naczelnym Ogrodnika. Wystarczy wyslac list do witryny.
Pawel Slomczynski

34. Data: 2000-03-12 17:09:16

Temat: Re: torf
Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rozumiem, ze masz ogromne doswiadczenie w uprawie roslin. Ja tez (zrobilem
> sie purpurowy, bo nie lubie sie chwalic ;-) ). Grupa dyskusyjna jest po
to,
> zeby wymieniac poglady a nie prezentowac te jedyne, najlepsze. Piszac o
> torfie zaznaczylem - JA sie z tym nie zgadzam.
miałem wrażenie, że ja to pierwszy powiedziałem...
> Mam do tego prawo.
ja też
>Czytajacy te dyskusje i tak sam wybierze sposob postepowania i jesli
>przekompostuje najpierw torf, to zapewniam Cie, ze wcale sie na niego nie
>obraze.
przepraszam, ale parę lat temu nie było na rynku dobrego czystego torfu,
teraz to inna sprawa.
>Wazne jest to, ze inni maja podane kilka sposobow postepowania. Moga sami
> przetestowac. Wybor - to wazna rzecz.
i o to mi właśnie chodziło.
Przepraszam, za poprzedni długi post ale z uwagi na póżną porę nie miałem
juz siły go skracać, w sumie chodziło o pokazanie różnorodności gatunków i
rejonów ich występowania, itd. itp. Obiecuję, że więcej to się nie powtórzy.
Pozdrawiam, jerz.

35. Data: 2000-03-12 22:37:22

Temat: Odp: zakwaszanie-odpowiedz
Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmmm......Z powodu opóźnienia w odbieraniu (i czytaniu) newsów, wysłałam
odpowiedź na powysze pytanie już po werdykcie (:-(((. Niemniej uważam, że
zakwaszanie mlekiem jest podobnie skuteczne jak chlebem. W związku z tym
oczekuję na jedno kłącze nagrody(:-)))
Pozdrawiam - B M Jagoda

Użytkownik Jagoda <b...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:UZyy4.13184$S...@n...tpnet.pl...

36. Data: 2000-03-13 00:07:21

Temat: zakonczenie
Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Zakopalismy tym samym topor wojenny. Szkoda, mialem nadzieje na
podreperowanie mojej i tak watpliwej obecnosci na rankingu gadatliwych.
Teraz znowu bede musial uciekac sie do sposobow, ze niby serwer nawala i nie
wiadomo skad te dziesiec, takich samych, listow :-)
Jesli zdecydujesz sie opisac swoje metody postepowania z rozanecznikami,
chetnie zamieszcze je na stronie grupy.

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

37. Data: 2000-03-13 05:27:38

Temat: Re: Odp: zakwaszanie-odpowiedz
Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jagoda wrote:
> Niemniej uważam, że
> zakwaszanie mlekiem jest podobnie skuteczne jak chlebem.

A probowalas?

> W związku z tym
> oczekuję na jedno kłącze nagrody(:-)))

Jesli Jerz sie zgodzi to jest twoje :-) Znaczy sie zgadzam sie na
pomniejszenie mojej wygranej :-)

--
Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysztof Koterba e-mail: k...@r...pl

38. Data: 2000-03-13 07:46:31

Temat: Re: zakonczenie
Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zakopalismy tym samym topor wojenny. Szkoda, mialem nadzieje na
> podreperowanie mojej i tak watpliwej obecnosci na rankingu gadatliwych.
... ja tam swój ostrzę a jak to nic nie pomoże to idę kupić Fiskarsa,
widziałem jak działa (to może być odrębny temat, bo sporo było ostatnio o
narzędziach).
> Teraz znowu bede musial uciekac sie do sposobow, ze niby serwer nawala i
nie
> wiadomo skad te dziesiec, takich samych, listow :-)
... nie bój się, juz ja zweryfikuję kto? co? ile?
> Jesli zdecydujesz sie opisac swoje metody postepowania z różanecznikami,
> chetnie zamieszcze je na stronie grupy.
... jak znajdę czas to na pewno, dzięki za propozycję.

Zaraz zaraz, z tego wszystkiego byłbym zapomniał. Mam pytanie w jaką glebę
radzisz wsadzać borówkę wysoką (ameryk.).
Traktowana podobnie jak różanecznik dopiero po 5 latach zaczęła rosnąć i
owocować obficie, owoce ma pyszne ale zarastają ją świerki, jak ją
przesadzić to do czego?
Znajomi rodziców wsadzili toto kiedyś do worków! z torfem zakopanych w
ziemi i rosną im jak szalone.
Prop. zacząć jako borówka...
Pozdrawiam, jerz

39. Data: 2000-03-13 07:51:06

Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zakwaszanie mlekiem jest podobnie skuteczne jak chlebem. W związku z tym
... masz całkowitą rację, serwatka jeszcze lepsza, ale miałem na myśli
produkty odpadowe tylko gdybym to napisał to...
Zgłoś się, zaliczam.
Pozdrawiam, jerz.

40. Data: 2000-03-13 07:58:38

Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Misiek <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...onet.pl...
jerz napisał:

> [...]

Tyle zarcia marnować? Czy pomyslales przez chwile,ilu
biednych,bezdomnych ludzi(czy nawet psow)poszlo przez Ciebie glodnych

Misiu wiem, że ostatnio ciężko pracowałeś ale przetrzyj oczka i przeczytaj
co tam było napisane. Nawet TOBIE bym takiego żarełka nie zaproponował.
De gustibus non...
pozdr jerz

Kradzieże
mszyce