Okazywanie niezadowolenia

11. Data: 2018-09-16 17:44:38

Temat: Re: Okazywanie niezadowolenia
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ilona" <i...@u...net> wrote in message
news:pnlt9d$ib$2@node2.news.atman.pl...

> Wynika z tego wprost, że prawicowa mniejszość, może zarządzać
> większościowym lewactwem.

Strzelasz tezami na oślep, jakbyś w ogóle nie widział gdzie jest tarcza.

12. Data: 2018-09-16 18:14:48

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-09-16 17:44, Pszemol wrote:
> "Ilona" <i...@u...net> wrote in message

> Strzelasz tezami na oślep, jakbyś w ogóle nie widział gdzie jest tarcza.

Skup się i pomyśl.

13. Data: 2018-09-16 18:38:00

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Skup się i pomyśl.

Ty się skup i pomyśl: jeśli mniejszość może robić to co chce,
to znaczy że jest conajmniej TOLEROWANA przez większość.
W szczególności nie jest atakowana i prześladowana czy też
wykorzystywana. Powód do rewolucji może dać prześladowanie
czy wykorzystywanie więc jak tego nie ma to jaka rewolucja??
Strzelasz a nie nabijasz...

14. Data: 2018-09-17 16:24:57

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-09-16 18:38, Pszemol wrote:
> [...]
> wykorzystywana. Powód do rewolucji może dać prześladowanie
> czy wykorzystywanie więc jak tego nie ma to jaka rewolucja??

Na tym własnie polega genialność tego odkrycia.
Tolerancja tolerująca jest do dupy. Prawdziwa tolerancja musi być
REPRESYWNA.

15. Data: 2018-09-17 18:18:10

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 11 września 2018 19:59:44 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:
> http://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7,54420,2390618
7,byly-kopane-i-opluwane-za-blokade-marszu-niepodleg
losci-prokuratura.html

> Czyli teraz wolno kopać i bić po nerach faszystów, okazując swoje
> niezadowolenie.
> Słuszną drogę obrała wasza władza.

PL to wolny kraj, sodomici mogą se tuptać, czemu zabraniać innym?
Jebać wszelkie kontrmanifestacje i prowoków:
https://twitter.com/BratWodza/status/104129963843385
3441

OT.
https://twitter.com/tvp_info/status/1040316284901183
489

16. Data: 2018-09-17 19:41:30

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-17 o 18:18, b...@g...com pisze:
7,byly-kopane-i-opluwane-za-blokade-marszu-niepodleg
losci-prokuratura.html

> PL to wolny kraj,

Nie, nie jest wolny.
Watykan bierze haracz.

> sodomici mogą se tuptać,

Nie spotkałem.
Dziwnych masz kolegów.

> czemu zabraniać innym?

Bo np.faszyści nawołują do przemocy.
To tak, jakbyś się pytał czemu zabrania się kraść, albo dlaczego
zabrania się walić kogoś po gębie i wsadzać ludzi do obozów
koncentracyjnych.
Czego nie rozumiesz?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

17. Data: 2018-09-18 05:49:12

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Na tym własnie polega genialność tego odkrycia.
> Tolerancja tolerująca jest do dupy.
> Prawdziwa tolerancja musi być REPRESYWNA.

Piszesz zbyt ogólnie a przez to robisz błąd.
Tolerancja to jedno a represje to drugie.
Tolerancja z definicji nie jest represywna!
Po prostu nie powinno się tolerować nietolerancji,
a właśnie faszyzm czy rasizm jest formą nietolerancji.

18. Data: 2018-09-18 20:33:38

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-09-18 05:49, Pszemol wrote:
> [...]
> Po prostu nie powinno się tolerować nietolerancji,
> a właśnie faszyzm czy rasizm jest formą nietolerancji.

Nadal nie rozumiesz na czym polega genialność tego odkrycia.
Może jednak jakiś multimedialny materiał edukacyjny?
https://www.youtube.com/watch?v=6zoXwWQo8bk ... ale, skup się.
To nie jest takie trywialne, Marcuse pisał to dla ówczesnej elity
amerykańskiej.

19. Data: 2018-09-18 23:11:30

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 18 września 2018 20:34:12 UTC+2 użytkownik Ilona napisał:

> [...]
> https://www.youtube.com/watch?v=6zoXwWQo8bk ... ale, skup się.
> To nie jest takie trywialne, Marcuse pisał to dla ówczesnej elity

Na światopoglądy, które posługują się represją w celu rozpowszechniania należy
odpowiadać represją. To jest główna teza tolerancji represywnej Marcusego.
Ponieważ niektóre mniejszości były represjonowane, to można wg Marcusego
rozluźnić tę granicę etyczną wobec nich i przyjąć, że mają pierwszeństwo do
prawa obrony poprzez czynną represję. Wchodzimy tutaj w dosyć cienką sferę
uznaniową, ponieważ nie da się udowodnić, czy Marcuse posiada w tym rację, czy
nie posiada, a także które mniejszości można uznać za wystarczająco
represjonowane, aby tolerować represje z ich strony jako "postępowe" czy
legitymizowane. To jest właśnie punkt niejasności Marcusego, bo jednego dnia
mniejszość X jest uznawana za "wsteczną" a Y za "postępową", a drugiego
odwrotnie w zależności od bieżących nastrojów i mód politycznych raczej niż
rzeczywistej działalności. Dlatego ta teoria powoduje więcej problemów
w interpretacji i przyczynia się do większej ilości konfliktów w życiu
codziennym niż zażegnuje. Bo dochodzimy do miejsca gdzie "moja prawda jest
najmojsza" ("Dzień świra") i do wony wszystkich ze wszystkimi w rezultacie,
gdzie tylko ja mam rację a pozostali to buraki, faszyści, stalinowcy etc.
których można prać po łbach za ich postrzegany przeze mnie w świetle "mojej
najmojszej prawdy" idiotyzm, bezkarnie dla sumienia ukształtowanego przez
tolerancję represywną.

20. Data: 2018-09-19 03:08:18

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-09-18 23:11, Jakub A. Krzewicki wrote:

> [...]
> najmojszej prawdy" idiotyzm, bezkarnie dla sumienia ukształtowanego przez

I między innymi, z powyższych powodów jest to narzędzie uniwersalne.

rzecz o ...
Przemoc adminów Sieci.
Wyszły france na spacerek
Matriarchat, niewolnictwo, wojna płci i Zagłada gatunku.
Kolejna odsłona przemocy w PDPS w Ostrowie.