Outcook pomocy!!!

1. Data: 2003-02-24 15:54:24

Temat: Outcook pomocy!!!
Od: Oses <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie przedzialy mam zastosowac dla przepisow?
Przepisy:
-niskokaloryczne(do ???? kalorii)
-sredniokaloryczne (od ???? do ????)
-wysokokaloryczne (powyzej ????)

Prosze wypełnic brakujace pytajniki.

Pozdrawiam
Oses

1. Data: 2003-02-24 17:51:32

Temat: Re: Outcook pomocy!!!
Od: "Zenek" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oses" <o...@i...pl> napisał w wiadomości
> Jakie przedzialy mam zastosowac dla przepisow?
> Przepisy:
> -niskokaloryczne(do ???? kalorii)

warzywa, niektóre owoce jagodowe, napoje "light" i słodziki (za wyjątkiem
fruktozy i sorbitolu), nie słodzona kawa i herbata.

> -sredniokaloryczne (od ???? do ????)

- zawierające WĘGLOWODANY: chleb, ziemniaki, ryż, makaron,
produkty zbożowe, płatki śniadaniowe, desery, owoce, słodkie napoje
(firmowe);
- zawierające BIAŁKO: chude mięso i ryby, biały ser, jaja, produkty
nabiałowe, mleko

> -wysokokaloryczne (powyzej ????)

- bogate w TŁUSZCZE:
masło, margaryna, oliwa, olej, parówki, kiełbasa, żółte sery, tłuste
mięso i ryby, konserwy mięsne i rybne, sosy, chipsy, orzechy;
- zawierające ALKOHOL:
- SŁODYCZE: wódki, likiery, wino, piwo;

ciasta, herbatniki, wyroby czekoladowe, miód itp.

Może ten podział coś pomoże ...

--
Zenek

"Jak tam było, tak tam było, zawsze jakoś było.
Jeszcze nigdy tak nie było, żeby jakoś nie było"
- /Szwejk/ -

1. Data: 2003-02-24 19:49:59

Od: "Dorota***" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

0 kalorii - woda, herbata i kawa bez cukru

do 10 kcal na 100 g - ogórki świeże

powyżej 10 kcal na 100 g - cała reszta
I nie ma kłopotu z segregowaniem!

Pozdrowienia
Dorota

1. Data: 2003-02-24 21:53:08

Od: Oses <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może ten podział coś pomoże ...

Ten podzial jest perfekcyjny, ale nijak nie ma zastosowania w gotowych
przepisach kulinarnych a na takich opiera sie program Outcook Express. ;-)

Blizszy mojemu pomyslowi jest podzial Doroty aczkolwiek chyba troszke
przesadzila i za niskie pulapy przyjela.

Ciekawe co na to inni.

Pozdrawiam
Oses

chleb razowy
kalorie ?
imbir - pytanko
Makłowicz z ostatniej niedzieli - mąż oglądał i nie nagrał
Ciasto z ananasem - kto zna przepis?