Parapetówka

1. Data: 2005-04-21 07:40:53

Temat: Re: Parapetówka
Od: "dżdżownica" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> napisał w wiadomości
news:d47l68$fo2$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "dżdżownica" <m...@p...pl>
>
> A jak ty gadasz ze swoimi kolejnymi wcieleniami to jest OK?
> ;-)))))))))))
Nigdy nie myślałem, że jesteś moim kolejnym wcieleniem.
Ale muszę to przemyśleć.
d.

1. Data: 2005-04-21 07:44:34

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dżdżownica" <m...@p...pl>
> Nigdy nie myślałem, że jesteś moim kolejnym wcieleniem.

Jajko czy kura?
:-)))

> Ale muszę to przemyśleć.
> d.

Od wczoraj masz problemy z kojarzeniem, teraz już wiesz.
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

1. Data: 2005-04-21 09:23:46

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

>Jak byk na zdjeciu mam trzy baby kolo miejsca zbrodni...na
>firaneczke poszlo i na sciane. Firaneczka sie nie sprala calkiem,
>ale taka jest, ze z daleka nie widac...o dywaniku w moim pokoju
>to juz W OGOLE nie wspomne :PPP

Znaczy: ja tez kolo miejsca zbrodni??? Ale ja wina nie pilam, ha !! ;))

Kot, co dzis na kolacje dorsza solonego bedzie mial, o ile
NATENTYCHMIAST pojdziego woda zalac w celu odsolenia

1. Data: 2005-04-21 09:56:26

Od: "dżdżownica" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kot" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

> Kot, co dzis na kolacje dorsza solonego bedzie mial,

Z zeszłego wieku, w Polsce...
Jedzcie dorsze! G...o gorsze!

d.

1. Data: 2005-04-21 10:15:01

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Znaczy: ja tez kolo miejsca zbrodni??? Ale ja wina nie pilam, ha !! ;))
>
>Kot, co dzis na kolacje dorsza solonego bedzie mial, o ile
>NATENTYCHMIAST pojdziego woda zalac w celu odsolenia

ale chlustnac moglas kielonkiem napelnionym, tracic lokciem etc
etc...ale to juz i tak wszystko jedno :))))))))

Czy dorsz owy to taki jak portugalski bacallheau? (pewnie
pisownie popsulam, ale co tam, i tak sie z portugalska wymawia
"bakaliau")

Pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2005-04-21 10:44:19

Od: "Mieczysław Piast" <n...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

dżdżownica <m...@p...pl> napisał(a):

> Jedzcie dorsze! G...o gorsze!

Spadaj rżnąć się w kakao!

M.

1. Data: 2005-04-21 16:42:01

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

>ale chlustnac moglas kielonkiem napelnionym, tracic lokciem etc
>etc...ale to juz i tak wszystko jedno :))))))))

Chlustania nie pamietam, ale to w sumie dosyc do mnie podobne ;)

>Czy dorsz owy to taki jak portugalski bacallheau? (pewnie
>pisownie popsulam, ale co tam, i tak sie z portugalska wymawia
>"bakaliau")

Nie wim jaki portugalski, ten moj to solony i nie-suszony, tylko w
solance w torebce plywa.

Kot i Wyjec Wieczorny

Intensywnie zielony czosnek- co to jest????
[OT] Rocky...
test
Re: Toffi z mleka skondensowanego...
ziemniaki mikrofalowe po Tomkowemu