Parowar - refleksje.

211. Data: 2012-03-15 08:00:30

Temat: Re: Parowar - refleksje.
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę czeremcha wylazło do ludzi i marudzi:

> Obawiam się raczej, że stwierdzą, że za 5000 miesięcznie to im się
> pracować nie opłaci, bo na kupny, _ugotowany już_ ryż im nie
> starcza... I wyjadą płacić składki społeczne w innym państwie...

Weeeeź nie załamuj... Ja swoim aż takiej dotacji nie przyznałam...

Qra, no ale może dlatego już częściowo oni przeszli na kuchnię polską

212. Data: 2012-03-15 09:05:55

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Czyli sama sobi - bo to nie mój zwrot 3-)

Druga linijka cytatu jest Twoja.

> Nie.
> A jeśli nawet, to ja to między bajki kładę i koniec.

A to już nie mój problem.

> A ja słoje myję w zmywarce - rozmawiamy o słoikach, więc nie kręć.

Nie. Rozmawiamy o tym, jak JA myję słoiki, więc zostaw tego kota.
I odpowiedz na pytanie, w jakiej temperaturze jesteś w stanie umyc ręcznie.
> .

> Możesz, ale napisałaś wyraźnie "przetwory pakuję do słoików umytych w
> wodzie z węża".

I gdzie tam jest napisane, że po myciu nic się dalej nie dzieje?

> Nie.
> Wystarczy, że zachowuję czystość naczyń, narzędzi i produktów i brak
> kontaktu kocich łapek z nimi.

Dorabiasz ideologię. Kot pomagający w gotowaniu jest niehigieniczny.

> Nie.

Tak. U mnie dla kota jest tylko podłoga.

> Pewnie nie wiesz (bo na to wygląda, skoro piszesz jak wyżej)

Tak, nie wiem, jak wszyscy tutaj nic nie wiedzą.

> , że puste
> garnki można konsekwentnie chować, a pełne przykrywać, wynosić do lodówki,
> jest sto sposobów aby kot nie miał możliwosci do nich nawet zajrzeć - a
> poza tym kuchnię wystarczy zamknąć, kiedy mnie w niej akurat nie ma,
> choćby na chwilę, a na noc to już obowiazkowo - dlatego jestem
> przeciwniczką tzw kuchni otwartych w domach ze zwierzakami 3-)

A blaty i stoły folią przykryć.

> Proste?
> A kot to zwierzę wszędobylskie, a nie pełzające 3-)

I niegłupie. Daje się nauczyć, że "nie dla psa kiełbasa".

> Nie.
> Tylko w tych, które ustawione są na temp. nizszą niż 70 stopni - te TRZEBA
> od czasu do czasu ustawić na 80-90. Nie wiesz?

Gdyby nie ty, to nikt by nic nie wiedział.

> Nie.
> Po prostu ja WIEM, co jest w wodzie z węża.

Cieszę się.
J.

www.kontestacja.com

213. Data: 2012-03-15 10:24:53

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-14 12:47, Ikselka pisze:

> Aja jaj.

Można też zatrzeć samym białkiem, jeśli żółtka idą do czegoś innego,
nawet lepiej.
--
B.

214. Data: 2012-03-15 10:31:52

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-15 10:05, krys pisze:

> Cieszę się.

Nieważne, czy wężem, czy kotem.
Ważne, by nie dostawać od tego wszystkiego sensacji żołądkowych ani
robali :)
--
B.

215. Data: 2012-03-15 22:11:11

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 14 marca 2012, 13:37:29 UTC+1 użytkownik krys napisał:
> [...]
> Wąż ogrodowy też jest fajny:-) Całe przetwory pakuję do słoików umytych w
> wodzie z węża. Bywa nawet gorąca.

U mnie nie da rady.
W wężu tylko woda studzienna - taka jakaś zażelaziona
i chyba czasami jakieś sinice występują, bo powierzchnia
wody w studni czasami ma benzynowe krople.
Nawet rąk nie myję w wodzie studziennej.

> Jakbyś zagrzała całą baterię takich butelek, to dopiero miałabyś kąpiel:-)

Hehe... Czasu brak;p Poza tym, moi przodkowie już
dawno wyszli z wody, to czemu ja tam mam wracać?
Siostra wystawiła sobie basen i przez miesiąc sobie
tyłka w nim nie zamoczyła... hehehee...
Teraz problem mycia już mamy rozwiązany, bo zamontowałyśmy sobie ogrzewacz
przepływowy.
Sorry za ten OT:)

--
Pozdrawiam :)
JM

Tematu obieraczek finalizacja.
Dla Pan na tej grupie i osobiscie dla XL-elki
Trująca sol !
Garnki Thomas Cook and Pour by Rosenthal Group
Nóż