Parowar - refleksje.

91. Data: 2012-03-10 22:12:33

Temat: Re: Parowar - refleksje.
Od: Anai <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.03.2012 22:58, Paulinka pisze:

> O tego połączenia organicznie nie lubię, tak jak zupy owocowej, pierogów
> i knedli z owocami.

Pierogi z owocami jeszcze ujdą (raz na rok), ale ryż z jabłkami,
truskawkami i czym tam jeszcze bleee...
Nawet naleśniki robię w 2 wersjach, z szynką dla siebie i na słodko ze
srem dla reszty... :D

Anai

*****e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ******gg:1737648******
***** http://photo-of-anai.gu.ma/ *****
"Tylko pokłady bezinteresownego skurwysyństwa mają nieograniczone
możliwości regeneracyjne."

92. Data: 2012-03-10 22:15:58

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anai pisze:

> Pierogi z owocami jeszcze ujdą (raz na rok), ale ryż z jabłkami,
> truskawkami i czym tam jeszcze bleee...
> Nawet naleśniki robię w 2 wersjach, z szynką dla siebie i na słodko ze
> srem dla reszty... :D

Naleśniki z serem super, ale tylko z takim niemielonym, z żółtkiem i
cukrem waniliowym. Rzadko robię, bo tż nie lubi, a dzieciaki wolą z ble
Nutellą albo dżemem.

--

Paulinka

93. Data: 2012-03-10 22:23:09

Od: Anai <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.03.2012 23:15, Paulinka pisze:

> Naleśniki z serem super, ale tylko z takim niemielonym, z żółtkiem i
> cukrem waniliowym.

+ aromat pomarańczowy i kilka rodzynek - takie właśnie robię dzieciom :D
Sobie robię z szynką, pieczarkami, papryką i żółtym serem.

94. Data: 2012-03-10 22:25:42

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anai pisze:

> + aromat pomarańczowy i kilka rodzynek - takie właśnie robię dzieciom :D
> Sobie robię z szynką, pieczarkami, papryką i żółtym serem.

Ja dla siebie to tylko naleśniki smażę do krokietów. Jakoś się nigdy nie
nauczyłam jeść naleśników z innym nadzieniem.

--

Paulinka

95. Data: 2012-03-10 22:31:46

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-10 22:58, Paulinka pisze:

> O tego połączenia organicznie nie lubię, tak jak zupy owocowej, pierogów
> i knedli z owocami.

Z truskawkami to nie, bo rozciapanych na ciepło nie lubię (w cieście też
nieszczególnie, chyba, że są na wierzchu, surowe, jako dekoracja). Ale
pierogi z jagodami albo knedle ze śliwkami - toż to, pani kochana,
poezja :) Zupę owocową też zjem, ale to raczej jest wspomnienie po ś.p.
babciach... :)

96. Data: 2012-03-10 22:36:05

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-10 23:12, Anai pisze:

> Nawet naleśniki robię w 2 wersjach, z szynką dla siebie i na słodko ze
> srem dla reszty... :D

A ja robię ser biały z koglem-moglem, odrobiną cukru waniliowego, skórką
pomarańczową kandyzowaną i kroplą olejku pomarańczowego, czasem też
rodzynkami - i za każdym razem mogłabym zjeść całą miskę tego nawet bez
naleśników :)

97. Data: 2012-03-10 22:36:38

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-10 23:15, Paulinka pisze:

> Naleśniki z serem super, ale tylko z takim niemielonym, z żółtkiem i
> cukrem waniliowym. Rzadko robię, bo tż nie lubi, a dzieciaki wolą z ble
> Nutellą albo dżemem.

Siostro! :D

98. Data: 2012-03-10 22:38:20

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Z truskawkami to nie, bo rozciapanych na ciepło nie lubię (w cieście też
> nieszczególnie, chyba, że są na wierzchu, surowe, jako dekoracja).

Zrobiłam dzisiaj sernik na zimno z truskawkami z Biedadronki, bo mnie
młody błagał ;)

> Ale
> pierogi z jagodami albo knedle ze śliwkami - toż to, pani kochana,
> poezja :)

Popacz nie lubię i od zawsze owocowy obiad był dla mnie okropny. Tym
bardziej, że mama w sezonie letnim szyła jak mogła i owoce sie pojawiały
często.
Zupa, pierogi, kompot, a na deser koktajl z truskawek. Nie jednocześnie
oczywiście, ale w zbyt dużym jak dla mnie natężeniu.

> Zupę owocową też zjem, ale to raczej jest wspomnienie po ś.p.
> babciach... :)

Też zimną i w konsystencji lekko kisielową?

--

Paulinka

99. Data: 2012-03-10 22:38:50

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-10 23:25, Paulinka pisze:

> Ja dla siebie to tylko naleśniki smażę do krokietów. Jakoś się nigdy nie
> nauczyłam jeść naleśników z innym nadzieniem.

A ja lubię i na słodko, i na słono, np. z kurczakiem, fasolą czerwoną,
kukurydzą, cebulą, papryką; z grzybami i cebulą; ze szpinakiem... itp., itd.

100. Data: 2012-03-10 22:40:33

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Siostro! :D

:)
Jeszcze trochę i będzie 'Skrzydełko czy nóżka' jako proroctwo
współczesnych kulinariów.

--

Paulinka

Tematu obieraczek finalizacja.
Dla Pan na tej grupie i osobiscie dla XL-elki
Trująca sol !
Garnki Thomas Cook and Pour by Rosenthal Group
Nóż